Mõiste o Kliendikeskne teenindus saab alguse klientide vajaduste arvestamisest. o Klienditeeninduse all mõeldakse kõikide selliste toimingute koosmõju, mille abil teeb ettevõte kliendile toote või teenuse kättesaadavaks. o Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult lõpptarbijale, vaid ka nandele vahelülidele, kes asuvad log...
majanduskriis *keskkonnanõuded *poliitilised muutused ja 1. Millised tegevusvaldkonnad kuuluvad logistika sõjalised konfliktid *e-kaubandus huviorbiiti? 10. Iseloomustage jaotuskeskset arengufaasi. *Laotegevus *laovaru *veondus *info, tellimisprotse...
Millised tegevusvaldkonnad kuuluvad logistika huviorbiiti? 1. laotegevus 2. laovarud 3. veondus 4. info, tellimisprotsess, administreerimine 5. pakkimine 6. tagastused 2.Miks on logistika sisu raske lahti mõistatada? 1. Logistika on interdistsiplinaarne ja arenev teadusala ning tema arenguperioodide kohta kehtivad eri definitsioonid. 2. Sisu määramine sõltub ka sellest, kas rõhk asetatakse too...
a 1. uuselamu (paarismaja) - 2002.a 5 korterelamut (neist 4 uuselamud) - 2003.a 7 uut korterelamut (neist 2 KÜ-d) - 2004.a 7 uut korterelamut - 2005.a 12 uut korterelamut (-1 korterelamu) - 2006.a 26 lisaobjekti (-3 objekti) - 2007.a - 4 korterelamut (-2 korterelamut) - märts...
a kinnisvara korrashoid on selgelt elamuehituse valdkond. · majavalitsuste kuldaeg. · 1998.a Cityt hakatakse arendama ja kliendid soovivad uusi teenuseid. · välisinvestorite kaudu tuuakse korrashoiu oskusteavet · 1999.a majandus madalseisus, välisinvestorite hinnangul "kogu kinnisvaraturg väike ja madal". · kinnisvaraomanikud...
NR. 1 1. SISSEJUHATUS 1.1. Logistika määratlus Logistika on protsess, mis toimub organisatsiooni tarnijatest klientideni. See mõjutab vastastikku peaaegu iga üksuse tegevust organisatsioonis ja paljusid teisi organisatsioone väljaspool oma organisatsiooni, kaasa arvatud kliendid. Efektiivne logistika pöörleb üm...
Hankelogistika eesmärgiks on laia sortimendi tooraine ja pooltoodete omandamine ning tootmis-(töötlemis-)paika toimetamine õiges koguses, õigel ajal ning vastuvõetava hinna eest Materjalilogistika ülesandeks on tooraine- ja pooltoodete voogude juhtimine tootmis- (töötlemis-)protsessi käigus. Tänapäeval on hanke-ja materjalilogistika omavahel integreerunud ning neid võib vaadata tervikuna...
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä11 TARNEAHELA JUHTIMISE OLEMUS Referaat Mõdriku 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Viimase tosina aasta jooksul on konkurents kui selline palju muutunud. Turupositsiooni pärast ei võitle mitte enam ainult organisatsioonid, vaid üksteisega on hakanud konk...
Tartu Kutsehariduskeskus Kaubanduse-ja ärinduse osakond Merili Meriloo Uurimistöö Laoprogrammid Juhendaja: Tiina Kraav Tartu 2012 Sissejuhatus Mis on laoprogrammid? Laoprogramm, tarkvara ladudele mõeldud progrmmid (tavaliselt lihtsalt "programm" või "rakendus") on ladude arvutile arusaadav käskluste kogum. Arvutiprogramm on k...
TALLINNA MAJANDUSKOOL Ametnikutöö osakond SR SEKRETÄRITÖÖ PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja: Tallinn 2012 SISSEJUHATUS Dokumendihalduse praktika sooritasin firmas (firma nimi)I, kus olin praktikant sekretär- juhiabi ametikohal. Kuna tegemist on väikefirmaga, siis on sekretär-juhiabil tööülesandeid päris palju. Peamiseks tegevusek...
Valikkursus ,,Rahvusvaheline õigus " 2. Õppe-ja kasvatuseesmärgid 1. Anda alusteadmised õiguse põhilistest valdkondadest euroopaliku õiguskultuuri kontekstis, selgitada õigusriikluse olemust ja ülesehitust ning elemente, 2. Õpetada tundma ja rakendama õiguse üldpõhimõtteid, 3. Selgitada õigusnormi seoseid demokraatlike põhiväärtuste ja inimõigustega, õpetada eetika oluli...
LOGISTIKA ALUSED Logistika missioon tagada õigete kaupade ja teenuste kättesaadavus õigel ajal õiges seisundis õiges koguses õiges kohas õiglase hinnaga, et kindlustada kliendi rahulolu ja ettevõttele maksimaalne kasum. Õiglane hind on siis, kui kaup ära ostetakse! Logistika: 1) Rakenduslik tegevus, millesse on haaratud transp...
1.Saadetis - (consignement, shipment)Saatja poolt saajale ühe korraga teele lähetatud kaupade (materjalide) kogus. Saadetise puhul otsustatase enne teele saatmist, millise transpordiliigi, transpordivahendi, teenusepakkuja, veohinna, maksude, täiendavate tasude, veo ajaga jms. selle lähetamine teostatakse ja milline osapool kannab saadetise lähetamisega seotud kulud. 2.Mahukaa...
Bambustapeedid Braian Pung Andre Helmerand Martin Kruus Bambustapeet Ida-Aasiast pärit naturaalse kiuga tapeedid on reeglina käsitöö. Värvitooni erinevused, struktuuri erinevused ja ebareeglipärased naturaalse kiu paksused ja tugevused, erinevate rullide lõikes on täiesti normaalsed. Enne liimimist peaks jälgima Aluspind seinal tuleb vanast tapeedist puhastada, liimijäägid eemaldada ning aluspind vastavalt...
Millist efekti annab logistika rakendamine tootmises? [5 p.] Logistika rakendamine tootmises annab järgmist efekti: • tootmine orienteerub turule; • väheneb seadmete seisuaeg, sest tootmiseks vajalik materjal jõuab õigel ajal õigesse kohta; • paraneb väljastatavate toodete kvaliteet; • väheneb ajakulu ja materjalikadu; • tootmis- ja laopotentsiaali kasutatakse efe...
Jaotuse eri staadiumites on palju ladusid, Iga eelnev aste lükkab järgmise astme laod kaupa täis, sünnib kohustus müüa, Ladudes rikneb ja vananeb ohtrasti tooteid, Ostetakse suurte partiidena ja harva, Põhilised on müügiprognoosid, Jaotust käsitletakse kui vedu Ei reageerita nõudlusele, Tarbija häält kuuleb ainult reklamatsioonides . 26) Kanban, JITLEAN lk 172-183 Kanban ehk tõmbav tootmine on kaubaohjesüsteem, mida juhitakse kaartide ja konteinerite abil. Kanbani-põhimõtte järgi tuleb detailid ja materjalid kohale toimetada täpselt siis, kui neid tootmisprotsessis vajatakse. Kanbani eelised: vähenenud pooltoodete varud ja lühem tootmistsükli kestus, ühtlasem tootevoog, paranenud kvaliteet, vähenenud kulud. JITLean JITsäästliku lähenemise eesmä...
Profit share e ostu ja müügihinna vahe 5050 jagamine - Kui tuludkulud OK - transpordi sulgemine - Võimalike reklamatsioonide lahendamine Mereveo import: - Impordisaadetiste tootmisprotsessid on sarnased ekspordiga - Võimalused, hinnad ja vedu koordineeritakse koostöös lähtemaa veokorraldajaga (kontorigaparteriga) - Veotellimus tehakse lähtemaa veokorraldajale, kes võtab saatjaga ühendust ja korraldab veo vastavalt kokkulepitud veoviisile o Kauba saatmise võimalused Võimalused sõltuvad peamiselt: -...
Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja ja või logistikateenuse tarnija vahel: tellimuste töötlemine, laotoimingud, veokorraldus, arveldamine, reklamatsioonide käsitlemine jne. Klienditeeninduses on teenindamise objektid materjalivoo vahendajad – tootmisettevõtted, jaotuskeskused, jaemüügiettevõtted ja tarbijad. Kliente võivad kaubanduslikult ja logistiliselt teenindada nii tootmisettevõtted kui tarneahela vahendajad. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijale, vaid ka nendele vahehelilülidele, mis asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbija vahel....
Vastutuse ülemmäärad on esi- tatud tabelis. Juhul kui veetava kauba väärtus ületab vedaja vastutuse, oleks otstarbekas riskide vähendamiseks veos kindlustada (sõlmida veosekindlustuse leping). • Lühikesed reklamatsioonide esitamise tähtajad. Selleks, et veoklient saaks nõuda vedajalt vas- tutust veo ajal aset leidnud kahjujuhtumite eest, eeldatakse, et kahjujuhtumi kohta on esitatud Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR kirjalik reklamatsioon (kahjunõue). Nähtava vigastuse või kauba puudumise korral on rekla-...
1.5 Tehnika sobivuse valik Kasutatav tehnika ei ole vananenud, vaid on kaasaaegne ja korrektselt töökorras 3.1.6 Hangete ja ostudega tegelemine Kliendile on määratud õige hind, vajalikud paberid on õigeaegselt täidetud 3.1.7 Klientide reklamatsioonide haldamise Klientide reklamatsioonid on õigel ajal läbi korraldamine töötatud ning nendele on õigel ajal vastatud 4 Õigused ja kohustused 4.1 Õigused 4.1.1 saada tööülesannete täitmiseks vajalikku informatsiooni ja dokumente 4.1.2 saada tööks vajalikku täiendkoolitust 4.1.3 saada tööks vajalikku kontoritehnikat ja -tarbeid 4.1.4 saada tööülesannete täitmiseks teh...