TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldam...
TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldam...
Idee ja turu olemasolu 3. Kogemus 4. Hea suhtlemine 5. Toetus 6. Ressursid 7. Hea planeerimine 12. Nimeta turunduse toetuse e. edenduse meetmeid. ▪ Tootenäidis ▪ Ergutushind ▪ Preemia 3 ▪ Garantii ▪ Esitlus müügikohal ▪ Spetsiaalne reklaamtoode . 13. Mis on muutuv- ja püsikulud? Püsikulud - kulud, mis ei muutu sõltuvalt osutatud teenuse kogusest ega teenindatud klientide arvust. Muutuvkulu - otseses sõltuvuses toodangu mahust javõi klientide arvust: kasvab toodangu mahu kasvamisel ja väheneb selle kahanemisel. 14. Kuidas tõsta toote väärtust kliendi jaoks ilma toote omahinda oluliselt tõstmata? ▪ Personaalne teenindus ▪ Teha reklaame, mi...