Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamtekstis" - 2 õppematerjali

18
doc

Kaubarühmade märgistus

TALLINNA TEENINDUSKOOL Kristina Manilkina Tö11MK Kaubarühmade märgistus Juhendaja: Viive Siitan Tallinn 2010 SISUKORD 1. Eestis kasutatavad toidumärgised 2. Rahvusvahelised märgistused toodetel 3. mee märgistusel ja muul viisil antava teabe kohta 3.1Mee märgistamine 3.2Mee märgistusel tuleb esitada järgmine teave (kohustuslik teave) 3.2.1...

Müügiõpetus ja... - Kutsekool
57 allalaadimist
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

Hüüdlaused toimivad vahendina, mis seovad nime kujutisega, tekitades korduvalt kuuldes efekti, mis suurendab reklaami meeldejäävust. Reklaamija ei kõnele enamasti mina-vormis, aga sihtrühma esindajaid on kaht sorti: soovitaja roll (nt Anne Veski soovitab!) ehk rahulolev tarbija või tarbija teenistuses olev autoriteet ehk mingi eriala asjatundja soovitab kasutada toodet. Mina = reklaamtekstis sihtrühma anonüümne esindaja, ilma et oleks individualiseeritud või implitseeritud. Ta võib olla ka sihtrühma konkreetsete omaduste esindaja (nt Nägin aastaid välja, nagu ootaksin last. Lõpuks on minu unistus täide läinud. – Kõhnumistabletid). Igas reklaamis on saatja, vastuvõtja ja objekt ehk reklaamija, reklaami vastuvõtja ja reklaamitav toode. reklaamitav toode võib olla isikustatud. Reklaamija esineb reklaamtekst...

Foneetika -
27 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun