MAINORI KÕRGKOOL Ärijuhtimise õppesuund Pille-Riin Adamka OÜ VETURE Äriplaan Juhendaja: Alje Nohrin, BA OÜ Veture 2 Tartu 2009 SISUKORD 1. ÜLDOSA 1.1. Äriidee kirjeldus...
ionaalne ja mitte kitshilik Sõltuvus teenusepakkujate kvaliteedist Vajadus defineerida selgelt nõuded ja ootused lepingutes ja teostada pidevat järelvalvet Kehtestada teenuste kvaliteedistandardid Personali väljaõpe Ladies hotel – Naiste hotell juurutusfaas Vähene konkurents, kuid ka vähene tuntus- vajalik püüda tähelepanu, äratada huvi ja usaldust Intensiivne turundus- ja reklaamtegevus (pressiteated ja kutsed, suhtlus meediaga, reklaamid ajakirjanduses, välireklaamid tänaval, lennujaamas, sadamas, turismibrozüürides, portaalides, lobbytöö reisibüroodes) Mulje esmakülastajatele määrava tähtsusega- pidev kvaliteedikontroll ja vajadusel lisakoolitus Tähtis investeerida kliendisuhetesse- kuidas muuta uudishimulikud esmakliendid püsiklientideks Klientuur esialgu väike kuid järjepidevalt...
Reklaam on mitteisiklik infoedastusmeetod, mille eest tuleb kanda kulusid ja see on üldjuhul veenva iseloomuha ja sisaldab teavet toote teenuse kohta ning edastatakse mingis meediakanalis. On levitaja kasumile orienteeritud infoedastus, mis sisaldab probleemi ja selle lahendust. Reklaamobjektid: subjektid, äriobjektid, isikud/ühendused, tegevused/väärtused. Reklaami rollid: majanduslik/t...
Tallinna Tehnikaülikool Majandusteaduskond Kinnisvara, Logistika ja Ettevõtluse õppetool Iseseisev töö õppeaines ,,Ettevõtte majandusõpetus" Äriplaan Äri definitsioon: Kaevandamiseinfo OÜ Koostajad: Fred Rusanov Juhendaja: Rünno Lumiste Esitatu...