UUS kiire ja vahendustasuta krüptoraha NANO Teeni tasuta NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamteateid" - 9 õppematerjali

28
doc

Ärieetika

EETIKA MÕISTE, OLEMUS JA ARENG...........................................................3 1.1 Mõisted ja eetika filosoofid...................................................................................3 1.2 Eetika kategooriad.................................................................................................3 1.3 Eetika põhiprintsiibid...

Ärieetika - Tartu Ülikool
365 allalaadimist
17
docx

Kutse-eetika

Maarja Janson EETIKA Iseseisev töö Tartu 2009 EETIKA JA MORAALIFILOSOOFIA Eetika mõiste Eetikal on mitmeid tähendusi. Laiemas tähenduses on ,,eetika" ja ,,moraal" sünonüümid. Mores ( ladina k.) ja ethos ( kreeka k.) on algselt samatähenduslik: kombed, harjunud eluviis. Kitsamas tähenduses ,,eetika" ja ,,moraal" pole moraalifilosoofide arvates sama. Moraali all mõisteta...

Kutse-eetika - Kutsekool
227 allalaadimist
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
5
doc

Ärieetika kontrolltöö küsimused ja vastused

Eetika arengu ajalugu 2. Eetika printsiibid ja kategooriad 3. I.Kanti õiguste ja kohustuste teooria ning Kanti kategooriline imperatiiv 4. Teleoloogiline ja deontoloogiline suund eetikas 5. Moraali relativism 6. Tööga seotud eetilised probleemid ­ töötaja, tööandja, personalivalik 7. Keskkond ja eetika 8. Arvuti ja eetika 9. Reklaam ja eeti...

Ärieetika - Tallinna Majanduskool
138 allalaadimist
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

See loob väärika, stabiilse, konservatiivse mulje. Vormivälise tasakaalu puhul saavutatakse tasakaal erineva suurusega, värviga ja intensiivsusega elementide tasakaalustamisel. Väiksema optilise kaaluga elemendid pannakse optilisest keskpunktist kaugemale ja suurema kaaluga lähemale. Nii on võimalik luua huvitavamaid, ootamatumaid ja kujutlusvõimet ergutavamaid reklaamteateid . Liikumine on kujundusprintsiip, mille alusel vaataja või lugeja tajusid suunatakse ühelt elemendilt teisele. Reklaamteates kujutatud inimeste või loomade pilgusuund suunab ka lugeja või vaataja pilku. Tajumisel iseloomustab inimest tendents minna tumedalt objektilt vi pinnalt heledale, värviliselt värvitule. Proportsionalsus – mida tähtsam on reklaamteate element, seda rohkem jäetakse talle ruumi. See aitab vältida teostuses monotoonsust....

Psühholoogia -
4 allalaadimist
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

– Logotüüp,hüüdlaused,põhiteksti ja pildimaterjali apelleeringud. Järjepidevus ja kooskõla on vajalikud. 6. Mõelda tuleb sellele, et spetsialistid (reklaamitegijad,psühooloogid,ärimehed, ajakirjanikud) omandaksid firma javõi margi imago ning propageeriksid seda ka väljaspool reklaamteateid , võimendades seega reklaami edu. – Nt mcdonaldsit teavad kõik kui suure kohana ja liidrina kiirtoitlustusvaldkonnas 7. Ülitähtis on kooskõla selle vahel, mis on imago kandjaks reklaamis ning kliendi poolt tunnetatud tooteteenuse olemuseks. Mõistuspäraste imagote kandidaadid  Finantsfäär  Tööriistad  Seadmed  Meditsiinifäär  Autoosad (kummid,pidurisüsteem jne)  Kin...

Reklaam -
72 allalaadimist
10
doc

Ärieetika

Teadlikult ei tehta kahju klientidele, töötajatele, konkurentidele jne. Kuigi inimesed tegutsevad tihti vastavalt enda majanduslikele huvidele, peavad eetilised ärisuhted olema rajatud õiglusele ja usaldusele KOMMUNIKATSIOONi all võib siinkohal mõista info liikumist ja selle tähtsust otsuste mõjutamisel. Infohäired puudutavad reklaamteateid , toodete turvalisust iseloomustavat teavet, keskkonnasõbralikkust, töötingimusi jne. ning igal juhul hävitab valetamine usalduse. Eraldi võib vaadelda siin valetamist ja informatsiooni ebatäielikkust. Näiteks sigarettide reklaami puhul "vähem tõrva" jääb mainimata, et seetõttuei muutu suitsetamine oluliselt tervislikumaks. ORGANISATSIOONI SUHTED on suhted organisatsiooni liikmete vahel, tarbijatega, varustajatega, konkur...

Ärieetika - Kutsekool
15 allalaadimist
16
pdf

Uudise alused: Eetika

Vastulause tuleb avaldada viivituseta ja märgataval kujul, ilma toimetusepoolse kommentaarita. • Ebaõige info ilmumise korral tuleb avaldada parandus. Reklaam • Reklaam ja suhtekorraldusmaterjal olgu kõigi jaoks selgelt eristatud ajakirjanduslikust tekstist. • Ajakirjanikud ja alalised välisautorid ei edasta samas kanalis reklaamteateid ega kirjuta oma väljaandes oma nime all kommertstekste. • Toodet või kaubamärki esitletakse ajakirjanduslikus materjalis vaid juhul, kui see on põhjendatud. • Tarbijale suunatud ajakirjandusliku materjali puhul peab selgitama, kuidas vastavate toodete valik tehti ning kuidas tooteid testiti. Mõned eetikareeglid Erik Bagerstami raamatust Ajakirjandusvabadus demokraatlikus ühiskonnas Üldist...

Uudise alused -
3 allalaadimist
8
docx

Äri planeerimise kordamisküsimused

Ärieetiliste probleemide tekkepiirkond: huvide konflikt (altkäemaks, sugulase tööle võtmine), ausus ja õiglus (õiglust aetakse segi seaduslikult kaitstud huvidega), kommunikatsioon (infohäired puudutavad reklaamteateid , toodete turvalisust isel teavet, keskkonnnasõbralikkust jne, nt suitsude puhul “Vähem tõrva” ei muuda seda tervislikumaks), organisatsiooni suhted on suhted organisatsiooni liikmete vahel, tarbijatega, varustajatega, konkurentidega jne (Eetiline töötaja hoiab suhetes konfidentsiaalsust) 9) Turuanalüüs, SWOT-analüüs ja PEST-analüüs – Turuanlüüs koosneb konkurentidest, klientidest ning turu trendidest. Klientide puh...

Ärijuhtimine -
15 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun