Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamteadest" - 1 õppematerjal

66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Reklaamipsühholoogia “kuldreeglid”: 1) Tooda seda, mida inimesed tahavad osta, mitte ära püüa reklaamida ja müüa seda, mida sa juhtumisi toodad. 2) Reklaam algab firma või kauba nimest. 3) Hea idee on kõige alus. 4) Iga reklaam peab välja tooma tootele ainuomasse “lubaduse”, väljavaate või omaduse. 5) Selgus ja mõistetavus on reklaami suurimad voorusi. 6) Reklaamteade peab eristuma teisest reklaamteadest , olema omanäoline. 7) Reklaam olgu lühike ja lööv. 8) Reklaamis peab valitsema kooskõla reklaamielementide vahel; reklaam kujutagu endast lõpetatud tervikud. 9) Toote javõi firma nimi peab muutuma tarbija püsimälu ja seega ka teadvuse üheks osaks, nende «püsiasukaks». 10) Ei tohi reklaamis kujutatud peategelast naeruvääristada. 11) Vältida reklaami kulumist, seda tsükliliselt esitades või teostuse osas varieer...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun