Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"
Reklaamipsühholoogia “kuldreeglid”:
1) Tooda seda, mida inimesed tahavad osta, mitte ära püüa reklaamida ja müüa seda,
mida sa juhtumisi toodad.
2) Reklaam algab firma või kauba nimest.
3) Hea idee on kõige alus.
4) Iga reklaam peab välja tooma tootele ainuomasse “lubaduse”, väljavaate või omaduse.
5) Selgus ja mõistetavus on reklaami suurimad voorusi.
6) Reklaamteade peab eristuma teisest reklaamteadest , olema omanäoline.
7) Reklaam olgu lühike ja lööv.
8) Reklaamis peab valitsema kooskõla reklaamielementide vahel; reklaam kujutagu endast
lõpetatud tervikud.
9) Toote javõi firma nimi peab muutuma tarbija püsimälu ja seega ka teadvuse üheks
osaks, nende «püsiasukaks».
10) Ei tohi reklaamis kujutatud peategelast naeruvääristada.
11) Vältida reklaami kulumist, seda tsükliliselt esitades või teostuse osas varieer...