Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamliikide" - 1 õppematerjal

14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

20) RT argumentidega nõustumise sõltuvus teabe eastaja asjatundlikkusest või kuulsusest, argumentide tugevusest ning osalusmäärast. 21) RT argumentidega nõustumine sõltuvus argumentide tugevusest, arvust ning osalusmäärast. 22) Rtga nõustumise sõltuvus teabeallika usaldusväärsusest ja teabe vastuvõtu häirimise tasemest. ERI REKLAAMLIIKIDE SPETSIIFIKA Reklaammeediumi selektiivsus – reklaami võime jõuda reklaamija sihtauditooriumini. Mida suurem auditoorium, seda vähem eristusvõimet on teabelevimeediumil. Valiku otsustab kauba või teenuse eripära ning päralejõudmise tagab TV, suure sageduse raadio, selektiivsuse ajakirjad. Televisioonireklaam – reklaam on suhteliselt hästi usutav. Katab suure osa auditooriumist. Puuduseks on teate lühiajalisus, reklaami p...

Psühholoogia -
4 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun