Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamkingitused" - 10 õppematerjali

19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline...

Majandus - Keskkool
913 allalaadimist
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus...

Turunduse alused - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
323 allalaadimist
21
doc

Turundus

TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldam...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
693 allalaadimist
51
ppt

Turundus

ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus T...

Majandus - Keskkool
23 allalaadimist
21
doc

Turunduse konspekt

TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldam...

Majandusõpetus - Kutsekool
38 allalaadimist
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett


 Kui firma täpselt ei tea, mida üritusega soovitakse saavutada, on otstarbekas kasutada reklaamiagentuuri abi. Eelistada tuleks kohalikke agentuure, sest nemad tunnevad olusid paremini ning hindki pole nii kõrge kui välisfirmadel.
 Kindlasti kutsutakse kohale pressi esindajad (ajalehed, ajakirjad, TV, raadio).
 Jagatakse infolehti, postkaarte jms.
 Reklaamkingitused
 Reklaamkingitusi jagatakse kasutusvaldkondade alusel.
 Kingituste jagamine kampaania ajal.
 Eesmärk on luua positiivne kuvand. Taotletakse inimese alateadvuse mõjutamist, huvi tekitamist, publiku hulka võidakse paisata pudi-padi. 
 Firmasümboolikaga toodete müük.
 Müüakse traditsioonilisi esemeid, näiteks T-särgid, spordikotid, sallid-rätikud, nokamütsid, klaasid-- kruusid, rahakotid jms. Toodete müügist saa...

Sekretäritöö - Kutsekool
35 allalaadimist
4
doc

Otsing teemakataloogides, portaalides ja veebiringides

3: otsing teemakataloogides, portaalides ja veebiringides Teemakataloog Open Directory http://dmoz.org/ 1) Leidke eelnimetatud teemakataloogist sirvides materjale, kuidas teha paremat ja kasutajasõbralikumat veebilehekülge. Palju ja mida leiate? Pange kirja teemakataloogis liikumise tee ehk millised on läbitud sammud allik...

infootsing -
2 allalaadimist
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

Kuna reklaami mõju on tavaliselt pikaajaline, võib teda nimetada ka strateegiliseks turunduskommunikatsiooniks. Selle järgi, kuidas reklaamsõnum potentsiaalsetele klientideni jõuab jaotatakse reklaam meediareklaamiks (ajalehed, ajakirjad, televisioon, raadio jms) ja sihtreklaamiks (reklaamkirjad, kataloogid, reklaamkingitused jms). Ajalehereklaam, kuigi selle osatähtsus pidevalt langeb, on siiski kõige levinum ja vanem reklaamiliik peaaegu kõigis maades. Lisaks reklaamiteate paigutamisele ajalehe erinevatele lehekülgedele on võimalik kasutada ka lehega koos levitatavaid lisalehti. 2 8) Avalike suhete juhtimine - inimese, organisatsiooni, asutuse või ettevõtte suhete korraldus meedia ja avalikk...

Turunduse juhtimine -
64 allalaadimist
110
docx

Turunduse alused konspekt

Kuna reklaami mõju on tavaliselt pikaajaline, võib teda nimetada ka strateegiliseks turunduskommunikatsiooniks. Selle järgi, kuidas reklaamsõnum potentsiaalsetele klientideni jõuab jaotatakse reklaam meediareklaamiks (ajalehed, ajakirjad, televisioon, raadio jms) ja sihtreklaamiks (reklaamkirjad, kataloogid, reklaamkingitused jms). Ajalehereklaam, kuigi selle osatähtsus pidevalt langeb, on siiski kõige levinum ja vanem reklaamiliik peaaegu kõigis maades. Lisaks reklaamiteate paigutamisele ajalehe erinevatele lehekülgedele on võimalik kasutada ka lehega koos levitatavaid lisalehti. Kujundatud reklaami põhielementideks on: pealkiri, juhtlause; põhitekst; alapealkiri; illustratsioon(id); kompositsioon. Pealkirja, juhtlauset peetakse trükiteadete tähtsa...

Turundus - Kutsekool
24 allalaadimist
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

Sissejuhatus turundusse Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Tootmiskontseptsioon (production concept) lähtub sellest, et tarbija eelistab odavamat toodet Tootekontseptsioon (product concept) eeldab, et tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet. Muugikontseptsioon (selling concept) eeldab, et tarbijad ostavad...

Rahvusvahelised suhted - Audentese Ülikool
3 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun