Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamivahend" - 3 õppematerjali

25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, rin...

Ökoloogia ja keskkond - Eesti Hotelli ja Turismikõrgkool
38 allalaadimist
15
docx

Pakkimise ja pakendiga seotud probleemid logistikas

VÕRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Ärikoolituse õppetool Maarja Pikk ÄJ11 Pakkimise ja pakendiga seotud probleemid logistikas Referaat õppeaines ,,Logistika alused" Juhendaja õpetaja Tiina-Mai Hirmo Väimela 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Log...

Logistika alused - Kutsekool
74 allalaadimist
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

Tuleks üritada olla konkurendist kas kvantitatiivselt või kvalitatiivselt üle, kui see ei õnnestu, tuleks kasutada ka muid turundusvõtteid. C. Võimaluste meetod – reklaamiraha eraldatakse pärast muude kulutuste tegemist. Küsitav, sest jääb mulje nagu reklaamida tasub vaid hea majandusliku seisu korral. 4. Reklaamikanal ja reklaamivahend Reklaamija koostab sõnumi ja lähetab selle läbi kanali vastuvõtjateni: Reklaamija Sõnum Kanal Vastuvõtja Selle etapi küsimused on järgmised: 1. Missugust kanalit valida? - televisioon, raadio, ajaleht, ajakiri, Internet, postisaadetis. 2. Missugust vahendit valida? – konkreetne teleprogramm, raadiosaade, ajalehevõi ajakirjanumber. 3. Kui suur peaks olema sõnumite arv?...

Turunduse alused -
94 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun