Krüpto hinnad on madalad. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski! Kauple turvalises keskonnas -> TEE KONTO ja teeni tagasi 10$ Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitesti" - 1 õppematerjal

84
pdf

Turundusuuringud

eksperimendi, kus katsealune on kõigi uuringuasjaolude suhtes teadmatuses. Põhimõtteliselt võib eksperimente läbi viia kõigi turundusinstrumentidega - nagu näiteks tooted, reklaamiabinõud, plakatid, nimed, hinnad ja pakendid. Tootetesti abil saab, kas ja kui kaua olemasolev ja uus toode ostjate vajadusi arvestab. Reklaamitesti ülesandeks on kindlaks määrata, kas reklaamisõnum avaldab selle saajale taotletud mõju. Plakatitesti abil uuritakse plakati mõju vaatajale. Nimetesti abil uuritakse marginime tähtsamaid näitajaid, nagu tähelepanu tugevus, meeldejäävus, lihtsus, hääldatavus… Hinnateste viiakse läbi siis, kui tahetakse saada teavet hindade mõjust toote esmakordsel turuleviimisel või ka siis, kui tahetakse teha hin...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
33 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun