Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi
Krüpto hinnad on madalad. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski! Kauple turvalises keskonnas -> Osta krüptot Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitavat" - 27 õppematerjali

2
doc

Mõistete lahtiseletused

Näiteks mõjutavad meid erinevad reklaamid. Reklaamides öeldu või näidatu mõjutab meid, sest tihtipeale me võtame kõike seda tõepähe ja saamegi mõjutatud. Kui reklaamitakse näiteks uut barbie nukku, siis väikesed lapsed ikka tahavad seda ka endale saada, kuna reklaamis öeldi, et uuel nukul on poole pikemad juuksed ja tal on kaasas kaks paari riideid, see on mõjutamine, kuna usutak...

Meedia - Keskkool
68 allalaadimist
18
ppt

Reklaampsühholoogia kuldreeglid

Reklaampsühholoogia "KULDREEGLID" TOODA SEDA, MIDA INIMESED TAHAVADD OSTA, MITTE ÄRA PÜÜA REKLAAMIDA JA MÜÜA SEDA, MIDA SA JUHTUMISI TOODAD! Tarvis on tunda inimveste vajadusi, mõtekamalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest "vägistatud" kampaaniatest. REKLAAM ALGAB FIRMA VÕI KAUBA NIMEST Oluline nimi, päritolu, tähendus,...

Reklaam - Kutsekool
87 allalaadimist
28
doc

Ärieetika

EETIKA MÕISTE, OLEMUS JA ARENG...........................................................3 1.1 Mõisted ja eetika filosoofid...................................................................................3 1.2 Eetika kategooriad.................................................................................................3 1.3 Eetika põhiprintsiibid...

Ärieetika - Tartu Ülikool
365 allalaadimist
14
doc

Reklaamipsühholoogia kautamine turunduses

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Majandusõiguse eriala REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA KASUTAMINE TURUNDUSES Ainetöö Juhendaja: 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS...

Ainetöö - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
304 allalaadimist
1
doc

Meedia juhib ja mõjutab meie elu

Igale inimesele loob see sõna mingi visuaalse pildi. Kas positiivse, või negatiivse alatooniga, see oleneb inimesest. Kindlasti on meedia meile väga oluline, kuna seal kajastub lisaks täielikule mõttetusele ka midagi olulist ja huvitavat aeg-ajalt. Olgem ausad, meedias toimuv mõjutab meid kõiki. Kas siis midagi ostma või ku...

Eesti keel - Keskkool
143 allalaadimist
44
doc

Reklaamipsühholoogia

REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused. Genderi aspektid. TALLINN 2008 SISUKORD Sissejuhatus...............................................................................................................3 I Reklaami ja reklaamipsühholo...

Psühholoogia - Sotsiaal-Humanitaarinstituut
362 allalaadimist
3
docx

Meedia mõju ühiskonnale

Meedia mõju ühiskonnale Igal inimesel on õigus avaldada oma arvamust ning seisukohti meie ümber toimuvast. Keegi ei saa meile ütlema tulla, kas need on õiged või väärad, kuid ei saa välistada, et meid keegi selles osas mõjutada ei saa ega tohiks. Mõjutada võivad meid teised inimesed, sündmused jne. 21.sajandil on selles väga suur roll meedial. Arvatavasti ilma meediata me en...

Meedia - Keskkool
257 allalaadimist
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
12
doc

Internetireklaam

EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses maj...

Turundus - Tallinna Tehnikakõrgkool
67 allalaadimist
9
doc

Dieet

c klass DIEET uurimistöö Juhendaja: Aivi Leimann Tapa 2011 Sisukord : 1. Tiitelleht 2. Sisukord 3. Dieet 4. Dieet 5. Kiviaja dieet 6. Kiviaja dieet 7. Atkinsi dieet 8. Atkinsi dieet 9. Pildid Dieet on toitumiskord, eriti teatud piirangutega toitumisreziim, mille järgimise eesmärgiks on terv...

Bioloogia - Põhikool
12 allalaadimist
12
docx

Dieet - referaat

Illuka Põhikool Sten Jürgenson Füüsikud elektriõpetuses Referaat Juhendaja:Annely Dietrich Illuka 2011 SISUKORD: Mis on Dieet ? ....................... Lk : 4 Dr.Hay Dieet ......................... Lk : 5 Atkinsi Dieet ......................... Lk: 6;7 Beverly Hillsi Dieet ............... Lk : 8 Sissejuhatus Teema valisin sellepärast ,...

Bioloogia - Põhikool
13 allalaadimist
9
docx

Referaat Dieet

Tapa Gümnaasium NIMI DIEET Uurimustöö Juhendaja: JUHENDAJA Tapa 2012 MIS ON DIIET ? Dieet on toitumiskord, piirangutega toitumisreziim, mille järgimise eesmärgiks on haiguste ennetamine, tervise parandamine, kehakaalu vähendamine või suurendamine vms. Dieetide välja töötamise ning nende mõju uurimisega tegeleb dietoloogia. Tervise hoidmiseks toidu piiramine on...

Bioloogia - Põhikool
16 allalaadimist
11
odt

Uurimistöö "Dieedid"

Kooli nimi nt Paju Gümnaasium Dieedid Uurimistöö Koostaja:........... Juhendaja: .......... kus töö tehtud nt: Tallinn 2012 Sisukord 1.Sissejuhatus....................................................................................................................3 2. Mis on dieet?...

Uurimustöö - Põhikool
32 allalaadimist
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miin...

Ainetöö - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
139 allalaadimist
29
doc

Turunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Teele Jänes Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD...

Turunduse alused - Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
88 allalaadimist
24
doc

TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE

TALLINNA ÜLIKOOLI PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendusõppe osakond Moonika Tanila TELEMEEDIA MÕJU EESTI LASTELE Referaat Juhendaja: Jane Rätsep Tallinn 2013 2 SISUKORD 3 1. SISSEJUHATUS Teema valikul oli suur roll minu perel. Minu abikaasa armastab väga...

Pedagoogika -
32 allalaadimist
2
odt

Ühiskond

TARBIMINE (lk 88-91): 1)Mis on tarbimine? Majandusteaduse järgi isikute vajaduste rahuldamine kaupade või teenuste ostmise teel. 2)Kes on tarbija? Teenuse või kauba ostja, saaja, kasutaja. 3)Iseloomusta tarbimise ja reklaami seoseid. *Reklaamiga meelitatakse tarbijaid ostma just nende reklaamitavat toodet. *Reklaam teeb kauba leidmise hõlpsa...

Ühiskond - Keskkool
5 allalaadimist
5
docx

Reklaamipsühholoogia

Reklaamipsühholoogia Kui tegevus on: · Psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. · Reklaami- ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami eripäraks võrreldes silmast silma mõjutamisega on meediakanalite kasutamine reklaamsõnum...

Reklaamipsühholoogia - Keskkool
55 allalaadimist
1
doc

Reklaamiteooria

Nimetade reklaami rolle ühiskonnas(4) koos väikese selgitusega. · Majanduslik roll / turunduslik roll Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas suhtuvad Eesti elanikud reklaami kui nähtusesse ning kas ja millist kasutegurit nähakse selles üksikisikule ja millist ühiskonnale · Kommunikatiivne roll - Eesmärgiks on kokku viia müüja ja ostja, ostja ja kaup. · Sotsiaaln...

Reklaam -
46 allalaadimist
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused - mõjustamisreeglid põhinevad eksperimentides saadud andmete üldistamisele ning on väljendatavad tegurite toime ja koostoime funktsioonidena - funktsiooniks on nõustumise tõenäosus(sagedus), hoiakumuutused, eelistatud alternatiiv _ sõltumatuks muutujaks on tingimused, mõjurid või omadused, millest funktsioon sõltub 1. Reklaamiteate mõjukuse sõltuvus teate esitaja...

Meedia -
25 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun