Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitavaga" - 4 õppematerjali

62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
6
rtf

Avalike suhete kodutöö

Kommunikatsiooniprotsess: saatja vastuvõtja teade tagasiside kontakt Antud valikus peaksid kõik kommunikatsiooniprotsessi hulka kuuluma. Kontakt on ilmselt selleks, et saaks üldse kellegagi ühendust. 2. Loetlege informatsiooni edastamise võ...

Avalikkussuhete alused - Kutsekool
84 allalaadimist
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused - mõjustamisreeglid põhinevad eksperimentides saadud andmete üldistamisele ning on väljendatavad tegurite toime ja koostoime funktsioonidena - funktsiooniks on nõustumise tõenäosus(sagedus), hoiakumuutused, eelistatud alternatiiv _ sõltumatuks muutujaks on tingimused, mõjurid või omadused, millest funktsioon sõltub 1. Reklaamiteate mõjukuse sõltuvus teate esitaja...

Meedia -
25 allalaadimist
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Tänapäeva reklaam toimibki pigem teiseste motivatsioonide kui esmase motivatsiooni baasil. 3 Edukas reklaam siis, kui selle poolt mõjutatud inimene: 1) On motiveeritud vastavalt toimima. 2) Omab võimalust vastavalt toimda. 3) On võimeline vastavalt toimima. Reklaam peab võimaldama tarbijal ennast reklaamitavaga või reklaamiteatega samastada (indetifitseerida). Samastumise skeem: 1) Kujutatava indiviidiga samastamine. 2) Kujutatava kangelase või indiviidi jäljendamispüüd. 3) Suhtlemispüüd kujutatava indiviidiga. 4) Kujutatava grupiga samastumine. 5) Kujutatavaga grupi liikmete jäljendamispüüd. Prestiižitaotlejate tarbijate põhigruppi (Vigneron, Johnson): 1) Kõrget hinda taotlev, enesekeskne ja eraklik tüüp (“snoob”). 2)...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun