Reklaamid kui internetis edu saavutajad
Pop-under reklaam on nagu pop-
up reklaam, kuid vahe seisneb selles, et kui pop-up reklaam tuleb sulle
peaakna ette, siis pop-under reklaam tuleb peaakna taha. Pop-under
reklaam tõi üllatuse kasutajatele kui hakkasid internetiaknaid sulgema.
Aastaks 1999 oli internetireklaamide tööstusharu ületanud 1 miljardi
dollari piiri. Sellel ajahetkel hakkasid veebileheomanikud küsima raha
reklaamiomanikelt iga vajutuse pealt . 1 vajutus võrdus ühe dollariga .
Kuulsust hakkasid koguma otsingumootorid nagu Yahoo , Lycos, AltaVista
ning tänu reklaamidele hakkasid hulgaliselt raha teenima . Reklaamid
olidki otsingumootorite edu saladuseks. Google oli juba sellel ajahetkel
kõige parem ja mugavam otsingumootor ning nemad võtsid kasutusele
bännerite asemel asjakohaseid teks-reklaame.
Aastal 2001 oli Google teeninud ainuüksi reklaam...