ravimi võimalikud kõrvaltoimeid. Selles ettekandes rääkis Ida-Tallinna keskhaigla naistearst Konstantin Ridnõi, kes pigem reklaamis toodetu kui hästi toimivat tuperõngast Ibid. 4 Peale ettekandeid algas osa, mille kohta võiks võtta seisukoha, et tegemist oli ainult meelelahutusliku osaga. Samas on sellesse osasse peidetud, rõnga teemaline, ravimireklaam. Toimusid nn. rõnga teemalised laulud ja ülesastumised, milles osalesid MSD töötajad ja kohal olnud külalised. Teadustaja sõnavõtt kinnitab selgelt, et tegemist on meelelahutusega (Salavideo... 2011, Ravimifirma... 2011): "Kinnitage rõngad. Teid ootab söök ja jook. Vana Tallinn 40 ja 45 kraadi. Toimub disko, karaoke ja kõik, mida te iganes soovite.". Ajakirjanik osales üritusel vaid osaliselt ning enne ürituse lõppemist hiilis välja ning kehastus taas
turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada
Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa