Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
1
Referents - brändid (brand as reference) - bränditunnuse peamine funktsioon on tagada eelkõige eristumine/äratundmine ja viidata tagatud kvaliteedile, tootearenduses keskendutakse objektiivsete tooteomadustele, reklaam on peamiselt tooteomadusi kommunikeeriv.
Referentsrühm – rühm, millele viitame, kui tahame ennast võrrelda kellegagi või siis, kui tahame nö normatiivseid aluseid saada, nt „kas olen hea või halb tudeng?“ - moodustan mingi referentsrühma, nt kõik tudengid, ainult need tudengid, kes saavad A-d (ma olen halb tudeng), ainult need, kes kukuvad välja (ma olen hea tudeng). - mõjutavad meie väärtushinnanguid, norme,
Referentsiaalne - kuidas püüame aru saada, arvame, et ta räägib asjadest, olukordadest maailmas nt kell on pool kuus: lihtsamin isaame aru, et räägib ajast.
Referentsmaterjal on materjal, mille üks või mitu omadust piisavalt usaldusväärselt teada, et seda kasutada kalibreerimiseks, meetodi antavate tulemuste kontrolliks, meetodite valideerimiseks või teistele referentsmaterjalide väärtuste omistamiseks.
Referentsmaterjalid – reaalseid proove imiteerivad objektid, kus sisaldused on teada Laboritevahelised võrdlusmõõtmised – erinevad laborid analüüsivad sama proove ja siis võrreldakse tulemusi.
Referentgrupp on grupp, kelle hulka kuuluvaks inimene ennast peab ja kellel liikmete hinnanguid ning arvamusi kasutab kriteeriumitena otsuste tegemisel ja suhtumise kujundamisel.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.