Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Positsioneerimine – klientide mõtlemises kuvandi loomine nii konkreetse toote/teenuse kohta eraldiseisvana kui toote/teenuse suhte kohta konkureerivate toodete/teenustega. Kuvand on seotud toote/teenuse positsioneerimisega sellest saadava kasu, selle omaduste, rakendusvõimaluste, kasutajate, kvaliteedi või hinna lõikes (kombineeritakse toote/teenuse erinevaid omadusi).
Positsioneerimine turul on konkurentsivõimelise positsiooni ja vastava turunduskompleksi formuleerimine toote jaoks (Sepp 1990:31). Sealhulgas klassikaline turunduskompleks koosneb 4 P-st ehk product, price, promotion, place, mis tähendavad eesti keeles vastavalt: toode, hind, müügitoetus ja koht – neid kujundab pakkuja ja nad avaldavad mõju ostja nõudmisele.
Positsioneerimine on protsess, mille abil tooted saavad oma asukoha tarbija tunnetussüsteemis, sõltuvalt nende eelistest, võistlevate toodete asukohast ja omadustest ning sihtturgude iseloomust – ostja võimalus eristada üht kaupa teisest.

Positsioneerimine ehk paigutamine............................................................................. 8 3. REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA „KULDREEGLID“.......................................................9 KOKKUVÕTE.
Positsioneerimine on turundusspetsialisti poolt teadlikult kujundatud protsess, mille käigus luuakse ettevõttest või tootest potentsiaalse kliendi teadvuses eristuv, väärtuslik ja atraktiivne kuvand.
Positsioneerimine - Positsioneerimine on protsess, mille abil tooted/teenused saavad oma asukoha tarbijate teadvuses, sõltuvalt nende eelistest võistlevate toodete suhtes.

Positsioneerimine on protsess, mille abil tooted/teenused saavad oma asukoha tarbijate teadvuses, sõltuvalt nende eelistest võistlevate toodete suhtes (Tannik 2006:8)
Positsioneerimine on toote pakkumise kujundamine, see tähendab toote konkurentsivõimelise positsiooni ja vastava turundusmeetmestiku formuleerimine (Miljan 1998:163).
Positsioneerimine on ka esimene kontseptsioon, mis aitab lahendada probleemi, kuidas ennast kommunikatsioonist üleküllastunud ühiskonnas kuuldavaks teha.

Positsioneerimine on vajalik eristumaks konkurentidest, mis annab selguse potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele, millise teenusega on tegu.
Positsioneerimine on see,mida sa teed potentsiaalse kliendi mõtete ja suhtumisega. See tähendab,et toodet positsioneeritakse potentsiaalse kliendi
Positsioneerimine on toote, teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija ehk siis segmenteerimise käigus selgunud grupi teadvuses.

Positsioneerimine on turundustehnika, millega üritatakse sihtturu jaoks luua toote, brändi või organisatsiooni identiteet (Vikipeedia, i.a).
Positsioneerimine ehk positsioonimine on turundustehnika, millega üritatakse sihtturu jaoks toote, brändi või organisatsiooni identiteet.
Positsioneerimine on rakendatav kőikides riikides, kellega on mobiilsideoperaatorid sőlminud koostöölepingu.

Positsioneerimine on toote/teenuse või ettevõtte imago loomise protsess sihttarbija teadvuses.
Positsioneerimine on protsess, milles on oluline osa uuringutel, kus analüüsitakse (Vihalem
Positsioneerimine on seotud unikaalse müügiargumendiga Bostoni maatriksi neli kategooriad

Positsioneerimine on see, mida sa teed potentsiaalse kliendi mõtete ja suhtumisega.
Positsioneerimine on korrastatud systeem, mis aitab leida aknaid inimeste peas.
Positsioneerimine - teenusele turuosa leidmine ja seal selle reklaamimine

Positsioneerimine on analoogiline kõvaketta peade positsioneerimisega.
Positsioneerimine on turundaja poolt teadlikult kujundatud protsess.
Positsioneerimine on ka firma eesmärkide täitmise otsene võti.

Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun