Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Pihusti ülesanne on kõrgsurvepumba KKP poolt kõrgsurve-kütusetorusse surutud kütus võimalikult väikeste osakestena(0,015-0,025 mm) pritsida silindri põlemiskambrisse ja seal ühtlaselt jaotada. Kütuse osakeste joa kuju,pikkus ja osakeste peensus olenevad pihustamise rõhust, pihusti düüsi avade diameetrist, nende asetusest, kütuse voolavusest ja kütuseaparatuuri tehnilisest seisukorrast
Pihustiava on ummistunud. 4. Pihustinõela vabaliikumise kontroll, selleks võetakse nõel välja ja pestakse ning kuivatatakse ära. Seejärel asetatakse ta pihusti otsikusse, aga nii, et ta jääks 2/3 võrra välja peale mida pihustiotsik koos nõelaga keeratakse 45° nurga alla ja lastakse nõelast lahti.
Pihusti - Pihustunud aine- Küllastunud lahus- Küllastumata lahus- Lahuse ja pihuse erinevus: lahus on homogeenne süsteem-ained on samas olekus; pihus on heterogeenne süsteem, ained on erinevas olekus või mittelahustunud

Pihusti korpusel on märge tema klassi kohta: kas 1,2 või 3, sõltuvalt pihustusavade läbimõõdust. Mootori arvuti mälus on andmed pihusti klassi kohta, mida kasutatakse antud mootoril.
Pihusti avad on 0.3mm läbimõõduga , pihustus nurk on 106° ja pihusti nõela tõus on 0,85mm. Pihusti sisse on paigutatud tõukurivarras, vedru, reguleerimispolt koos mutriga.
Pihustis 9 on vedruga koormatud sulgeklapp, mis solenoidklapi 12 avatud olekus laseb kütuse torustiku 16 kaudu tagasi pumba imipoolele, sulgedes selle pääsu koldesse.

Pihusti ehk nõelklapi avanemise rõhk antakse tehasejuhendis, mille juures peab toimuma hea pihustamine mootori igal töörežiimil.
Pihustites on kolmeosalised kolvid, mis juhivad pihustusaega: mida enam kütust kolbideni jõuab, seda varem algab sissepritse.
Pihustisüsteemid on ühenduses hoidlaga ning pihustavad heitvett kontrollitud viisil ajal, mil kokkupuude inimestega on minimaalne.

Pihustid on elektromagnetklapid , mille mähisest vooluläbilaskmisel klapp avaneb ja vooluahela katkestamisel sulgub.
Pihustiga on kokku ehitatud ka rõhuregulaator, mis hoiab pumba poolt antavat rõhku ühtlaselt 3 bar´i.
Pihusti töörõhk on 12…20 MPa. Pihustuse parandamiseks lisatakse värvile glükoolestreid või alkohole.

Pihustite avanemist - sulgemist kütuse pritsimist igasse silindrisse juhivad elektrilised impulsid(arvuti).
Pihusti otsikus on väga täpselt töödeldud pihusti nõel, pihustusavad ja töökamber.
Pihusti keres on kütusekanalid, rõhukamber, tõukurvarras ja vedru.

Pihustid on arvutijuhitavad, avanevad elektromagnetiliselt.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Pihustid – rohkem kui üks pihusti ei tööta 1.2.Ei tööta kütuse kõrgrõhu reguleerimine 1.3.Arvuti enda rike, mis on seotud pihustite juhtimisega, kaasa arvatud kondensaatorid 1 ja 2, mis koguvad pihustitele vajaminevat pinget.

Pihusti - разпылитель
Vote UP
-1
Vote DOWN
Pihustid on paigutatud täpselt silindrikaane keskel, et tagada parem kütuse sissepritse kvaliteedi.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun