✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Organiseerimise juures on õpetajal vaja läbi mõelda: • Kuidas lapsed sisenevad saalis? • Kuhu nad saalis lähevad? • Kas lapsed teavad, kuhu nad tunni alustamiseks lähevad? • Millises järjekorras lapsed viirgu võtavad? • Kas lapsed teavad liikumistunni reegleid? Näited reeglitest: • peatu, vaata ja kuula kui sa kuuled signaali (vile,plaksutus, stop) • järgi ausa mängu põhimõtteid • tegutse suure lärmita: mõõdukas sumine = üksteise julgustamine; lärm = karjumine.
Organiseerimis - ja planeerimisoskus, mis oli suureks miinuseks muistses vabadusvõitluses. Kindlasti oli eestlastel võimalus kõike seda ennetada, kuid lihtsalt ei osatud planeerida, samuti olid nad majanduslikult kurnatud, relvastus jäi kõvasti alla, polnud juhti, kes organiseeriks retki ning juhataks vägesid, sidemed maakondade ning rahvaste vahel olid nõrgad või puudusid absoluutselt.
Organiseerimisel on oluline võtta arvesse konkreetse pruudi iseloomujooni ning tõekspidamisi – ei tahaks meist ju keegi, et nõnda oluline õhtu jääks meelde vaid läbi ebameeldivate emotsioonide.
Organiseerimise tulemusena on inimesel võimalik meelde jätta rohkem ühikuid kui näiteks seitse ja kui ühikutes tähtede arv kokku lugeda, on meelde jäänud tähtede arv veelgi
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.