Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Organiseerimine on tegevus, mille käigus täitmisele kuuluvad tööd jagatakse üksikisikute vahel, koondatakse isikud allüksustesse ning määratakse kindlaks alluvusvahekord. Organiseerimine on inimeste ametikohtadele paigutamist, samuti neile kohustuste ja õiguste andmist ja vastutamise nõudmist ORG-I SKEEM – ettevõtte või asutuse siseehitust kujutav joonis kus on näidatud org-i koostisosad.Nende omavaheline paiknemine ja ametlikud alluvus seosed.
Organiseerimine on juhtimistegevus, mille eesmärgiks on: • tegevuse koordineerimine formaalsete reeglite ja ettevõtte struktuuriorganisatsiooni kujundamise kaudu; • pidevalt hoolitseda kõigi protsesside stabiilse ja ladusa funktsioneerimise eest; • vajadusel täiustada, arendada ja ümber kujundada nii struktuuri, reegleid kui ka praktilist organiseerimistööd.
Organiseerimine - kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaks määramine Mehitamine Siirmine e. Delegeerimine Kooskõlastamine Suhtlemine Otsustamine c. Juhendamine e. eestvedamine: inimesten motiveerimine organisatsioonile vajalike tööde tegemiseks d. Hindamine ja kontrollimine: saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega 3. Juhtimisprotsessi iseärasused.
Organiseerimine on oma olemuselt kordineerimistegevus, mis hõlmab töökohtade vajaduse kindlaksmääramist ja töötajate osakondade grupeerimist, töö, õiguste, võimu ja vastutuse jaotamist ning tegevuste suunamist ja ühtlustamist organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks.
Organiseerimine - Üks juhtimise põhifunktsioone (planeerimine, organiseerimine, kontroll ja eestvedamine) ; Organisatsiooni ressursside jaotamine, struktureerimine ja koordineerimine, saavutamaks seatud eesmärke
Organiseerimine – kohustuste, vastutuse ja õiguste määramine  Eestvedamine – töötajate motiveerimine  Kontrollimine – standardite kehtestamine, tulemuste kontrollimine, tegevuse korrigeerimine
Organiseerimine on alati seotud tootlikkuse taotlemisega 21. Organisatsiooni struktuuri olemus ja struktuurilise jaotuse ülesanne Struktuur- ehk koostisosade aer ja seosed nende vahel.
Organiseerimine on tegevus, mille käigus täitmisele kuuluvad tööd jaotatakse üksikisikute vahel, koondatakse isikud allüksustesse ning määratakse kindlaks alluvusvahekorrad.
Organiseerimine - töömahu väljaselgitamine, selle jaotamine üksikisikute vahel, ametikohtade moodustamine ja allüksusteks koondamine, alluvusvahekordade määratlemine.
Organiseerimine – peegeldab planeeritu täitmist, organisatsiooni kujundamine, mille käigus toimub ülesannete, vastutuse ja õiguste jaotamine, ressursside jagamine
Organiseerimine - õpikeskkonna loomine, õppekeskkonna säilitamine 2. tegevusjuhiste edastamine Õpikeskkond on loodud õpetaja poolt, mis toetab laste õppimist.
Organiseerimine - ülesannete grupeerimine, töökohtade kavandamine, otsustusõiguse delegeerimine. Organiseerimise tulemuseks on organisatsiooni struktuur.
Organiseerimine tähendab alati inimeste ametikohtadele paigutamist, samuti neile kohustuste ja õiguste andmist ning vastutamise nõudmist.
Organiseerimine on juhtimistegevus, mille eesmärgiks on korra loomine, reeglite ja struktuuri kujundamine ja vajadusel nende täiustamine.
Organiseerimine on eesmärkide saavutamise strateegia kavandamine – st, et tuleb leida teed, kuidas jõuda seatud eesmärkideni.
Organiseerimine - kavandatu elluviimine, tegevus, mis kehtestab juhtivas valdkonnas varade kasutamise kindla korra.
Organiseerimine – Organiseerimise käigus määratakse planeerimisel fikseeritud eesmärkide saavutamise teed.
Organiseerimine on töö korraldamise ja struktuuri loomise protsess organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks.
Organiseerimine tähendab käitumisootuste formaliseerimist, st formaalsete reeglite väljatöötamist.
Organiseerimine - ÜLESANNETE GRUPEERIMINE, TÖÖKOHTADE KAVANDAMINE, OTSUSTUSÕIGUSE DELEGEERIMINE.
Organiseerimine - ülesannete grupeerimine, töökohtade kavandamine, otsustusõiguse delegeerimine.
Organiseerimine on tegevus, mis kehtestab juhitavas valdkonnas varade kasutamise kindla korra.
Organiseerimine – juhtkonna valimine, toote/teenuse valimine, MF nime valimine,
Organiseerimine - kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine
Organiseerimine – kohustuste, vastutuse ja õiguste määramine
Organiseerimine – suunab prügi ladustamist ja äraviimist.
Organiseerimine on alati seotud tootlikkuse taotlemisega.
Organiseerimine on planeerimise järel loogiline jätk.
Organiseerimine on aga kindlasti üsna keeruline.
Organiseerimine on kavandatu elluviimine (Loeng).
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun