Organisatsiooni kultuur on pikema aja jooksul kujunenud püsiväärtuste kogum, mis otseselt ja kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist (Üksvärav 2003). Organisatsioon on üks erinevate kultuuride segunemise vorme.
Organisatsiooni kultuur on organisatsiooni või ettevõtte ´harjumused asjade tegemiseks´: • ettevõtte filosoofia, • poliitika, • protseduurid, • valikud ja koolitamise kriteeriumid, • kvaliteedi tagamise meetodid.
Organisatsiooni kultuur on väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest organisatsioon lähtub oma igapäevases tegevuses 11. Mis on eetika? Eetika on üldtunnustatud kõlblusnormide süsteem.
Organisatsiooni kultuur on pikema aja jooksul kujunenud püsiväärtuste kogum, mis otseselt ja kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.