Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Organisatsiooni kultuur – asjaajamiskultuur Dokumendihalduse õiguslik keskkond Asjaajamiskord ja dokumentide loetelu Dokumendid (elemendid, plangid, liigid, loomine) 2008/2009 Dokumendiringlus, dokumentide menetlemine Dokumentide hoidmine, säilitamine, hävitamine Asjaajamise üleandmine-vastuvõtmine Nõupidamiste korraldamine, protokollimine Maire Kaldma Elektrooniline dokumendihaldus [email protected] ARVESTUS – valikvastustega test
Organisatsiooni kontekstis on muudatus planeeritud või planeerimata vastus mingite jõudude survele, mis võivad olla organisatsioonivälised või –sisesed. 2. Millised makrokeskkonna mõjurid kutsuvad esile muudatusi? Väliskeskkonnast avaldavad mõju tehnoloogilised, majanduslikud, sotsiaalsed, õiguslikud, poliitilised jt muutused.
Organisatsiooni kontekstis on vahendiks strateegiliste muudatuste elluviimiseks ja tegevuste organiseerimiseks, mida ei ole võimalik teostada organisatsiooni igapäevatöö raames Organisatsiooni infosüsteemi kontekstis on projektimeetod vahend infotööd ja/või süsteemitööd puudutavate muudatuste elluviimise juhtimiseks.

Organisatsiooni kultuur on pikema aja jooksul kujunenud püsiväärtuste kogum, mis otseselt ja kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist (Üksvärav 2003). Organisatsioon on üks erinevate kultuuride segunemise vorme.
Organisatsiooni kultuur on organisatsiooni või ettevõtte ´harjumused asjade tegemiseks´: • ettevõtte filosoofia, • poliitika, • protseduurid, • valikud ja koolitamise kriteeriumid, • kvaliteedi tagamise meetodid.
Organisatsiooni kavandamine - asukoht, struktuur, ametikohad, protsessid . Personalijuhtimine - värbamine, koolitamine, edutamine, väljutamine . Infovahetus - protsessid, suunad, allikad, sisu + eestvedamine ja motiveerimine

Organisatsiooni kommunikatsioon on organisatsiooni juhtimise funktsioon, millega luuakse ja suunatakse protsesse, mis võimaldavad organisatsiooni ning tema sisemiste ja väliste sidusrühmade vahel pikaajalist ja pidevat suhet.
Organisatsiooni kommunikatsioon on org’i strateegilise juhtimise funktsioon, mille kaudu kujundatakse ja suunatakse protsesse, mis võimaldavad org’i sisemiste ja väliste sidusrühmade vahel eesmärgipärast suhet.
Organisatsiooni kultuur on väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest organisatsioon lähtub oma igapäevases tegevuses 11. Mis on eetika? Eetika on üldtunnustatud kõlblusnormide süsteem.

Organisatsiooni kujunemisel on olulised kolm elementi: juhtkond, organisatsiooni töötajad ja väliskeskkond. Ettevõtte juhtkond on ettevõtte asutamisel väärtuste loojaks, sealt saavad
Organisatsiooni kultuur on pikema aja jooksul kujunenud püsiväärtuste kogum, mis otseselt ja kaudselt toimides mõjutab eripärasel viisil liikmete tegutsemist ja käitumist.
Organisatsiooni kavandamine on organisatsiooni struktuurielementide ja nende omavaheliste seoste määratlemine organisatsiooni kui terviku tagamiseks (Alas, 2004).

Organisatsiooni käitumine on õpetus inimeste ja rühmade käitumisest organisatsioonis, milles püütakse määratleda efektiivsema tegutsemise teid.
Organisatsiooni kultuur – peamised tõeskpidamised, mis on organisatsioonil kujunenud suhetes väliskeskkonnaga ja sisemise koostegemise käigus.

Organisatsiooni kavatsused on minu arvates alati heatahtlikud olnud, aga mõnel puhul pole lihtsalt võimalik situatsiooni rahumeelselt lahendada.
Organisatsiooni kultuur ehk ettevõtte kultuur on väärtuste, ootuste, uskumuste ja normide kogum, mis ühendab organisatsiooni liikmeid.
Organisatsiooni kultuur on väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõtete kogum, millest ettevõte lähtub oma igapäevastes tegevustes.

Organisatsiooni kultuur – väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõttete kogum, millest firma lähtub oma igapäevases tegevuses.
Organisatsiooni keskkonna - poliitika realiseerimiseks luuakse keskkonnajuhtimissüsteem.
Organisatsiooni kompetentse on võimalik jagada vajalikeks ja eristavateks.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Organisatsiooni kontekstis on kompetentsus organisatsiooni protsesside arengufaktor.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun