Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Open Access andmebaas, Emerald, EbscoHost, e-ajakirjade andmebaas A-Z, RRi andmebaas - sarnased materjalid

andmebaas, esitage, viite, andmebaasis, journal, käiku, journals, management, advanced, pension, leiate, subject, complete, paper, environmental, logi, violence, academic, liitotsing, märksõna, scientific, check, emerald, insight, project, phrase, abstract, ebscohost, bullying, children, influence, ajakirjad, merino, koostaja, keelemängud, infootsing
thumbnail
3
doc

Otsing andmebaasides

Praktiline töö nr 3 Otsing andmebaasides Leidke vastused järgmistele küsimustele. Hinnake leitud dokumente ning esitage sisuliselt vastav tulemus. Kirjutage vastused töölehele. Kirjeldage otsingu läbiviimise käiku (otsingukategooriad, otsisõnad, piirangud). 1.3. küsimusele leidke vastus Open Access andmebaasist (http://www.doaj.org/) 1. Leidke artikleid infokirjaoskuse kohta kõrgkoolis. Esitage ühe artikli kirje. Kuidas otsingu läbi viite? Paremalt tulbast valin otsingukategooria find articles. Otsisõnadeks Information literacy AND university. Mõlema puhul ''all fields''

Infootsing: allikad ja...
74 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Infootsing: Praktikum 4

Praktiline töö nr 4 Otsing andmebaasides Leidke vastused järgmistele küsimustele. Hinnake leitud dokumente ning esitage sisuliselt vastav tulemus. Kirjutage vastused töölehele. Kirjeldage otsingu läbiviimise käiku (otsingukategooriad, otsisõnad, piirangud). 1.-3. küsimusele leidke vastus Open Access andmebaasist (http://www.doaj.org/) 1. Leidke artikleid infokirjaoskuse kohta kõrgkoolis. Esitage ühe artikli kirje. Kuidas otsingu läbi viite? Avan lehe, Articles, otsin kahe võtmesõna järgi. Saan tulemusi 17. Abstract, La alfabetización informacional en las universidades españolas. Niveles de incorporación a partir de la información publicada en los sitios web

Infootsing: allikad ja...
44 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Praktikum 3

Praktiline töö nr 3 Otsing andmebaasides Leidke vastused järgmistele küsimustele. Hinnake leitud dokumente ning esitage sisuliselt vastav tulemus. Kirjutage vastused töölehele. Kirjeldage otsingu läbiviimise käiku (otsingukategooriad, otsisõnad, piirangud). 1.3. küsimusele leidke vastus Open Access andmebaasist (http://www.doaj.org/), 4.6. küsimusele andmebaasist Emerald (http://www.emeraldinsight.com/Insight/), 7.9. küsimusele andmebaasist EbscoHost (http://search.epnet.com), 10.15. küsimusele RRi andmebaasist ISE (http://ise.nlib.ee). 1. Leidke artikleid infokirjaoskuse kohta kõrgkoolis. Esitage ühe artikli kirje. Kuidas otsingu läbi viite? Võtan Find Article otsingu

Infootsing: allikad ja...
84 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Google täpsem otsing

Praktiline töö nr 3 Otsing otsisüsteemis Google Leidke vastused järgmistele küsimustele. Kirjutage vastused töölehele. Kirjeldage otsingu läbiviimise käiku (otsingukategooriad, otsisõna, piirangud). Viige infootsingud läbi otsisüsteemis Google (http://www.google.ee) kasutades erinevaid otsinguvõimalusi ja teenuseid. 1. Leidke üliõpilastööde vormistamise .pdf formaadis juhend, mida on uuendatud viimase aasta jooksul. Esitage kirje. Kuidas otsingu läbi viite? Eeelistused: täpsem otsing, on kõik need sõnad ,,üliõpilastööde vormistamise", faili tüüp ,,.pdf", viimati värskendatud ,,viimase aasta jooksul"

Infootsing: allikad ja...
17 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Otsing otsisüsteemis Google

Praktiline töö nr 2 Otsing otsisüsteemis Google Leidke vastused järgmistele küsimustele. Kirjutage vastused töölehele. Kirjeldage otsingu läbiviimise käiku (otsingukategooriad, otsisõna, piirangud). Viige infootsingud läbi otsisüsteemis Google (http://www.google.ee) kasutdes erinevaid otsinguvõimalusi ja teenuseid. 1. Leidke üliõpilastööde vormistamise .pdf formaadis juhend, mida on uuendatud viimase aasta jooksul. Esitage kirje. Kuidas otsingu läbi viite? Kasutan Google.ee piiratud otsingut. Otsin tulemusi, kus esinevad kõik sõnad - üliõpilastööd+vormistamine+juhend Failivorminguks märgin ainult PDF failitüübi

Infootsing: allikad ja...
44 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Praktikum 3 otsisüsteem

Praktiline töö nr 3 Infootsing otsisüsteemides Leidke vastused järgmistele küsimustele. Kirjutage vastused töölehele. Kirjeldage otsingu läbiviimise käiku (otsingukategooriad, otsisõna, piirangud). Viige infootsingud läbi otsisüsteemis Google (http://www.google.ee) ja https://scholar.google.com/ , kasutades erinevaid otsinguvõimalusi ja teenuseid. Võrdluseks kasuta (vähemalt pooltes küsimustes) ka teisi otsimootoreid (nt Bing http://www.bing.com/ ) ja teemakatalooge (Yahoo: https://www.yahoo.com/ ), metaotsisüsteeme nt Dogpile http://www.dogpile.com/ ), analüüsige tulemusi – leitud veebilehti ja vastuseid, tulemuste relevantsust

Infoallikad ja infootsing
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Infootsing ja infoallikad - Praktiline töö

Liitotsing, sisestasin autori Murulaid Tiia. Tulemuseks sain 3 kirjet, 2 raamatut ja 1 käsikiri. Raamatuteks olid Ettevõtte ja majandusarvestuse õppetooli üliõpilasuurimuste kogumik 2014 ja Kategooria juhtimine kaubanduses. Käsikirjaks oli Tiia Murulaid magistritöö teemal Sotsiaaltöö valdkonna töötajate täiendkoolituse vajadused ja võimalused, 2007 aastast. 3. Sooritage otsing andmebaasis URRAM ning leidke vastused järgmistele küsimustele ning kirjeldage otsingute käiku: 4p millistes Lääne-Virumaa raamatukogudes on raamat pealkirjaga ,,Sekretärid ajapeeglis" ja kas seda on võimalik laenutada; lisage otsingu kirjeldus; Otsinguks valisin teavikukataloogi, sisestasin pealkirja ,,Sekretärid ajapeeglis" ja valisin kõik Lääne ­ virumaa raamatukogud. Tulemuseks sain 1 kirje.

Infoallikad ja infootsing
16 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused

Nimi:ANNERIIN TRUU Õpperühm:IK 12 Praktiline töö nr. 6: Interneti otsimootorite kasutamisvõimalused Järgnevatele küsimustele vastates kasutage Google’t. Lisaks tulemusele pange kirja, millist otsinguviisi kasutasite ja millise päringu sõnastasite. 1. Leidke .edu domeeniga veebilehtedelt materjale, mis räägivad tsensuurist Nõukogude Liidus. Kui palju ja mida leiate? Kasutasin - Google Advanced Search-i this exact word or phrase: tsensuur nõukogude liidus language:estonia site or domain: .edu leidsin 10 aga kaks neist oli mingil määral väga kahtlase sisuga saidid. Igatahes leidsin resümeid, artikleid ja teavikuid mis räägivad Nõukogude Liidust ja tsensuurist(ajalool põhinevad) 2. Leidke korteriühistu Rannaääre aastaaruandeid, mis on eestikeelsed ja PDF formaadis. Kui palju ja mida leiate? Leidsin 5  2010.majandusaasta aruanne

Infootsing: allikad ja...
34 allalaadimist
thumbnail
51
odt

Infoteaduse lõpueksami küsimused ja vastused

1 BAKALAUREUSE EKSAM SISSEJUHATUS INFOTEADUSTESSE...................................................................................3 1.Raamatukogu tüpiseerimisvõimalusi, eri tüüpi raamatukogudele omased tunnusjooned ja tegevusvaldkonnad..................................................................................................................3 2.Raamatukogude tegevuse õiguslik ruum, raamatukogude tegevust reglementeerivad seadusandlikud aktid Eestis.....................................................................................................5 3.Infoteaduse määrang ja peamised uurimisvaldkonnad.........................................................7 4.Infoteaduse kujunemist mõjutanud tegurid, uurijad ja sündmused......................................9 5.

Infoteadus
253 allalaadimist
thumbnail
52
doc

Tööde vormistamise juhend

- - TALLINNA ÜLIKOOL KASVATUSTEADUSTE INSTITUUT MATERJALE ÜLIÕPILASTE KASVATUSTEADUSLIKE TÖÖDE KOOSTAMISEKS, VORMISTAMISEKS JA KAITSMISEKS TPÜ KIRJASTUS TALLINN 2004 SISUKORD SAATEKS......................................................................................................................4 I. TÖÖ KAVANDAMINE.............................................................................................5 1. Eesmärgid...............................................................................................................5 2. Kasvatusteaduslike tööde iseloomustus................................................................. 6 3. Kasvatusteaduslike tööde liigid..............................................................................8 3.1. Kasvatusteaduslikud uurimused..................

Tööde vormistamine
419 allalaadimist
thumbnail
76
doc

Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

autori perekonnanimi koos initsiaaliga, ilmumisaasta, artikli pealkiri, ajakirja nimetus (kirjutada kaldkirjas), ajakirja number või köite number ja ajakirja number, artikli esimese ja viimase lehekülje numbrid. Näide 5: Aro, I. (1996). Õendusest, põetusest, õeharidusest. Eesti Arst, 2, 185-187. Pael, J. (2002). Võitlus bioloogilise kellaga. Eesti Õde, 29(1), 12. Blackwood, B. (1998). The practice and perception of intensive care staff using the closed suctioning system. Journal of Advanced Nursing, 28(5),10. 28 3.8.3. Dokumendid Dokumentide korral koostada loetelu järgnevalt: dokumendi nimetus, ilmumisaasta, dokumendi väljaandja organisatsioon ja ilmumiskoht. Kui dokumendil on koostaja(d), siis kirjutada koostaja(te) nimi (nimed) enne dokumendi nimetust ja sulgudes sõna (koost.). Näide 6: Üldõe III kutsestandard (1999). Tervishoiu ja Sotsiaaltöö Kutsenõukogu. Tallinn. 3.8.4. Elektroonilised allikad

Eesti keel
232 allalaadimist
thumbnail
70
pdf

Majandusalased uurimismeetodid

· Projektijuhtimine ja projektide portfellihaldus · Dünaamilised võimekused Projekt ja projektijuhtimine Kasutatud Goldratt Institute, Microsoft, Focused Performance, Project Management Institute, Akerman, Lahi jt. materjale. 6.9.2011 6 1 9/6/2011

Uurimistöö alused
81 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

TARTU ÜLIKOOL Sotsiaal- ja haridusteaduskond Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE Magistritöö Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel .....

Turundus
42 allalaadimist
thumbnail
159
doc

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat Kvaliteedi parendamine kodanike hüvanguks Versioon 1.2 ­ kavand Kultuuriveebi sisu ja kvaliteedipõhimõtete piiritlemine lähtudes kasutajate vajadustest Toimetanud MINERVA 5. töörühm. 6. november 2003 MINERVA 5. töörühm Kultuuriveebi sisu ja kvaliteedipõhimõtete piiritlemine lähtudes kasutajate vajadustest Tegevuse eestvedaja Henry Ingberg (Prantsuse Kogukonna Ministeeriumi kantsler, Belgia) Koordinaator Isabelle Dujacquier (Prantsuse Kogukonna Ministeerium, Belgia) Liikmed: Majlis Bremer-Laamanen (Soome Rahvusraamatukogu); Eelco Bruinsma, Digitaalpärandi lähtekohad (Madalmaad); David Dawson, Ressursid (Ühendkuningriik); Ana Maria Duran, Kultuurivõrk (Rootsi); Pierluigi Feliciati (Itaalia); Fedora Filippi (Rooma Arheoloogiajärelevalve Amet, Itaalia); Muriel Foulonneau Euroopa kultuurivaramu (Prantsusmaa); Antonella Fresa, MINERVA tehniline koordinaator; Franca Garzotto (Milano Polütehnikum, Itaalia); Hubau

Kultuurilugu
4 allalaadimist
thumbnail
49
docx

SOTSIAALPEDAGOOGIKA TEOORIA JA SELLE PRAKTILISI VÄLJAKUTSEID EESTIS

SOTSIAALPEDAGOOGIKA TEOORIA JA SELLE PRAKTILISI VÄLJAKUTSEID EESTIS : - : · . · TARTU 2006 Sissejuhatuseks Kiiresti muutuvas maailmas tuleb igal inimesel leida oma kõht ühiskonnas, enese teostamise võimalused ja toimetuleku teed. Algus selleks tehakse juba lapseeas, kus hakkavad välja kujunema vastavad omadused, ellusuhtumine, väärtushinnangud, põhihoiakud ja toimetulekustrateegiad. Lapseeas otsustub suurel määral ka indi- viidi võime omandada haridust - tehtud vead on küll mõningal mää- ral parandatavad, aga selleks on vaja peale lisaaja ja jõupingutuste ka muid soodustavaid tegureid. Heaoluks vajalike ressursside puudumisel väheneb inimese võimalus integreeruda ühiskonda,

Sotsioloogia
166 allalaadimist
thumbnail
575
docx

Nimetu

Sisukord Eessõna Hea õpilane! Microsofti arenduspartnerid ja kliendid otsivad pidevalt noori ja andekaid koodimeistreid, kes oskavad arendada tarkvara laialt levinud .NET platvormil. Kui Sulle meeldib programmeerida, siis usun, et saame Sulle pakkuda vajalikku ja huvitavat õppematerjali. Järgneva praktilise ja kasuliku õppematerjali on loonud tunnustatud professionaalid. Siit leid uusimat infot nii .NET aluste kohta kui ka juhiseid veebirakenduste loomiseks. Teadmiste paremaks omandamiseks on allpool palju praktilisi näiteid ja ülesandeid. Ühtlasi on sellest aastast kõigile kättesaadavad ka videojuhendid, mis teevad õppetöö palju põnevamaks. Oleme kogu õppe välja töötanud vabavaraliste Microsoft Visual Studio ja SQL Server Express versioonide baasil. Need tööriistad on mõeldud spetsiaalselt õpilastele ja asjaarmastajatele Microsofti platvormiga tutvumiseks. Kellel on huvi professionaalsete tööriistade proovimiseks, siis tasub lähemalt tutvuda õppuritele

Informaatika
32 allalaadimist
thumbnail
109
pdf

Integration of Lean Con. and Building Information Modelling

..........................................10 2.1 PROBLEMS ......................................................................................................................................10 2.2 CAUSES OF THE PROBLEMS .............................................................................................................12 2.2.1 Structural: contractual systems ...............................................................................................12 2.2.2 Management in construction ...................................................................................................15 2.2.21 Conventional production management theory in construction..........................................16 2.2.22 Conventional project management theory in construction ................................................17 2.2.23 Learning and improvement ...............................................................................................19

Ehitusjuhtimine
70 allalaadimist
thumbnail
555
doc

Programmeerimiskeel

perform simple functions on data. The design becomes the 4004 microprocessor. Intel announces a 1 KB RAM chip, which has a significantly larger capacity than any previously produced memory chip. Bill Gates and Paul Allen, calling themselves the "Lakeside Programming Group" sign an agreement with Computer Center Corporation to report bugs in PDP-10 software, in exchange for computer time. Microsystems International is incorporated to manufacture microchips. The company was formerly the Advanced Devices Centre of Northern Electric and Manufacturing Company (Canada). Jerry Sanders and seven others leave Fairchild Semiconductor to form Advanced Micro Devices. Gary Starkweather, at Xerox's research facility in Webster, New York, demonstrates using a laser beam with the xerography process to create a laser printer. Digital Equipment hires David Ahl as a marketing consultant. Loeng 4 1970 Xerox opens the Palo Alto Research Center (PARC). Intel creates the 1103 chip, the first

Infotehnoloogia
148 allalaadimist
thumbnail
544
pdf

Mitmekeelne oskussuhtlus

ARVI TAVAST MARJU TAUKAR Mitmekeelne oskussuhtlus Tallinn 2013 Raamatu valmimist on finantseeritud riikliku programmi „Eesti keel ja kultuurimälu 2010” projektist EKKM09-134 „Eesti kirjakeel üld- ja erialasuhtluses” ja Euroopa Liidu Sotsiaalfondist. Kaane kujundanud Kersti Tormis Kõik õigused kaitstud Autoriõigus: Arvi Tavast, Marju Taukar, 2013 Trükitud raamatu ISBN 978-9985-68-287-6 E-raamatu ISBN 978-9949-33-510-7 (pdf) URL: tavast.ee/opik Trükitud trükikojas Pakett Sisukord 1 Sissejuhatus 8 1.1 Raamatu struktuur . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 1.2 Sihtrühm ja eesmärk . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 I Eeldused

Inimeseõpetus
36 allalaadimist
thumbnail
138
docx

Sissejuhatus infotehnoloogiasse konspekt

Sissejuhatus infotehnoloogiasse 1. Loeng Algoritm on täpne samm-sammuline, kuid mitte tingimata formaalne juhend millegi tegemiseks. Näited: a. Toiduretsept. b. Juhend ruutvõrrandi lahendamiseks Algoritmiline probleem - probleem, mille lahenduse saab kirja panna täidetavate juhendite loeteluna. Programm on formaalses, üheselt mõistetavas keeles kirja pandud algoritm. Arvutid suudavad täita ainult programme. Analoogsüsteem  andmeid salvestatakse (peegeldatakse) proportsionaalselt  Näit: termomeeter, vinüülplaat, foto Digitaalsüsteem  (pidevad) andmed lõhutakse üksikuteks tükkideks, mis salvestatakse eraldi  Näit: CD, arvutiprogramm, kiri tähtede ja bittidena Ühelt teisele: digitaliseerimine  The three major comparisons of computers are:  Electronic computers versus Mechanical computers  Gen

Sissejuhatus...
241 allalaadimist
thumbnail
548
pdf

Cialdini raamat

presented, what often seems like dry science can actually prove to be lively, useful, and relevant to all readers' personal lives. Comment on the Fifth Edition of Influence: Science and Practice It has been some time since Influence was last published. In the interim, some things have happened that deserve a place in this new edition. First, we now know more about the influence process than before. The study of persuasion, compli- ance, and change has advanced, and the pages that follow have been adapted to re- flect that progress. In addition to an overall update of the material, I have devoted special attention to updated coverage of popular culture and new technology, as well as to research on cross-cultural social influence-how the influence process works similarly or differently in various human cultures. I have also expanded a fea- ture that was stimulated by the responses of prior readers.

Psühholoogia
24 allalaadimist
thumbnail
946
pdf

TheCodeBreakers

cryptology. My goal has been twofold: to narrate the development of the various methods of making and breaking codes and ciphers, and to tell how these methods have affected men. When I began this book, I, like other well-informed amateurs, knew about all that had been published on the history of cryptology in books on the subject. How little we really knew! Neither we nor any professionals realized that many valuable articles lurked in scholarly journals, or had induced any cryptanalysts to tell their stories for publication, or had tapped the vast treasuries of documentary material, or had tried to take a long view and ask some questions that now appear basic. I believe it to be true that, from the point of view of the material previously published in books on cryptology, what is new in this book is 85 to 90 per cent. Yet it is not exhaustive. A foolish secrecy still clothes much of World War II cryptology—though I

krüptograafia
14 allalaadimist
thumbnail
278
doc

ESTONIAN SYMPHONIC MUSIC. THE FIRST CENTURY 1896-1996.

recognition, published in sequels between 1857 and 1861; he was a strong influence on the young Estonian intellectuals, a writer, a practising physician, and a member of foreign societies (the Finnish Literary Society and the Hungarian Academy of Sciences). Dr. Karl August Hermann (1851-1909) was a philologist, the most prominent figure in the music life during the National Awakening, and the publisher of the first Estonian music journal Laulu ja Mängu Leht (Newspaper of Song and Play).1 The early Estonian nationalists fought for civil rights, the democratisation of society, raising the educational and cultural level, and against privileges and rank. Dr. Jakob Hurt (1839-1907), pastor, theologian, folklorist and philologist, became the ideological leader of the nation and was the first president of Eesti Kirjameeste Selts (Society of Estonian Men of Letters). He outlined a wide national cultural programme

Inglise keel
9 allalaadimist
thumbnail
414
pdf

Tiit Lauk humanitaar

jazz life of that time. A symbolic role for the development of jazz in Estonia was played by sc. academic jazz concerts, which made the Estonian musicians also internationally well-known. By the end of the period under study in the present work, Estonian jazz musicians had reached a considerable international level already. This is confirmed by the articles published in the Finnish and Swedish jazz journals in 1943 and 1944. This is also well proved by the sc. backwash of Estonian jazz musicians, who had left Estonia via Finland and Sweden. This wave had a considerable scope and its own valid stars. The study presents a conclusion that jazz music and its breakthrough into Estonian cultural space left its significant imprint on the local cultural pattern (especially on dance music), reaching an internationally recognized level by the end of the period under study.

Muusika ajalugu
10 allalaadimist
thumbnail
574
pdf

The 4-Hour Body - An Uncommon Guide to Rapid Fat-Loss, Incredible Sex, and Becoming Superhuman - Timothy Ferriss

"The 4-Hour Workweek is an absolute necessity for those adventurous souls who want to live life to its fullest. Buy it and read it before you sacri ce any more!" --John Lusk, group product manager at Microsoft World Headquarters "If you want to live your dreams now, and not in 20 or 30 years, buy this book!" --Laura Roden, chairman of the Silicon Valley Association of Startup Entrepreneurs and a lecturer in Corporate Finance at San Jose State University "With this kind of time management and focus on the important things in life, people should be able to get 15 times as much done in a normal workweek." --Tim Draper, founder of Draper Fisher Jurvetson, financiers to innovators including Hotmail, Skype, and Overture.com "Tim has done what most people only dream of doing. I can't believe he is going to let his secrets out of the bag. This book is a must read!" --Stephen Key, top inventor and team

Inglise keel
15 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

KOGUKONDLIKU JA JÄTKUSUUTLIKU ELUVIISI ÕPETAMISE METOODILINE MATERJAL 6.-7.-AASTASTELE LASTELE

TALLINNA ÜLIKOOL Kasvatusteaduste Instituut Eelkoolipedagoogika osakond Kadri Allikmäe KOGUKONDLIKU JA JÄTKUSUUTLIKU ELUVIISI ÕPETAMISE METOODILINE MATERJAL 6.-7.-AASTASTELE LASTELE Bakalaureusetöö Juhendaja: PhD. dots. Kristina Nugin Tallinn 2012 Instituut Osakond Kasvatusteaduste Instituut Eelkoolipedagoogika osakond Töö pealkiri: Kogukondliku ja jätkusuutliku eluviisi õpetamise metoodiline materjal 6-7-aastastele lastele Teadusvaldkond: Kasvatusteadused Töö liik: Kuu ja aasta: Lehekülgede arv: 45 Bakalaureusetöö Mai 2012 Lisad: 7 Allikad: 68

Eelkoolipedagoogika
27 allalaadimist
thumbnail
618
pdf

Upstream Intermediate B2 - Teacher book

;P ulJbijlg lsBN 978-1-8432s-569-7 Illllll]ililil]t llll ||||rl 9 x781843x255697x Conlenls UNI T1 househol d & appl i ances; dw el l i ngs ln Searchof the Perfect My Home is my chores;colours& rooms;home H ome(mul ti pl choi e ce) Castle(pp. 5-19) safety TheCharmingPast:Blarney Castle- Du

inglise teaduskeel
53 allalaadimist
thumbnail
309
pdf

Upstream intermediate b2 teacher's book

;P ulJbijlg lsBN 978-1-8432s-569-7 Illllll]ililil]t llll ||||rl 9 x781843x255697x Conlenls UNI T1 househol d & appl i ances; dw el l i ngs ln Searchof the Perfect My Home is my chores;colours& rooms;home H ome(mul ti pl choi e ce) Castle(pp. 5-19) safety TheCharmingPast:Blarney Castle- Du

Inglise keel
235 allalaadimist
thumbnail
309
pdf

Inglise keele õpik

;P ulJbijlg lsBN 978-1-8432s-569-7 Illllll]ililil]t llll ||||rl 9 x781843x255697x Conlenls UNI T1 househol d & appl i ances; dw el l i ngs ln Searchof the Perfect My Home is my chores;colours& rooms;home H ome(mul ti pl choi e ce) Castle(pp. 5-19) safety TheCharmingPast:Blarney Castle- Du

Inglise keel
142 allalaadimist
thumbnail
309
pdf

Upstream B2 teacher

;P ulJbijlg lsBN 978-1-8432s-569-7 Illllll]ililil]t llll ||||rl 9 x781843x255697x Conlenls UNI T1 househol d & appl i ances; dw el l i ngs ln Searchof the Perfect My Home is my chores;colours& rooms;home H ome(mul ti pl choi e ce) Castle(pp. 5-19) safety TheCharmingPast:Blarney Castle- Du

Inglise keel
22 allalaadimist
thumbnail
1168
pdf

Liha töötlemine

the Department of Food Science, Instituto de Foods Analysis and Handbook of Processed Agroquímica y Tecnología de Alimentos Meats and Poultry Analysis (2009), Meat (CSIC), and serves as European editor of Biotechnology and Safety of Meat and Trends in Food Science & Technology, editor Processed Meat (2008, 2009), Handbook of in chief of Current Nutrition & Food Science, Food Product Manufacturing (2007), and as section editor of the Journal of Muscle Advances in Food Diagnostics, and Handbook Foods. He is also serving on the editorial of Fermented Meat and Poultry (2007, 2008). board of the journals Food Chemistry, Meat Professor Toldrá also wrote the book Dry- Science, Open Nutrition Journal, Food Cured Meat Products (2002). Analytical Methods, Open Enzyme Inhibition Professor Toldrá was awarded the 2002

Inglise keel
21 allalaadimist
thumbnail
904
pdf

Christopher Vogler The Writers Journey

THE W R I T E R ' S JOURNEY M Y T H I C STRUCTURE FOR W R I T E R S THIRD EDITION CHRISTOPHER VOGLER S C R E E N W R I T I N G / W R I T I N G Christopher Vogler explores the powerful relationship between mythology and storytelling in his clear, concise style that's made i this book required reading for movie executives, screenwriters, playwrights, fiction and non-fiction writers, scholars, and fans of pop culture all over the world. Discover a set of useful myth-inspired storytelling paradigms like "The Hero's Journey," and step-by-step guidelines to plot and • character development. Based on the work of Joseph Campbell, The Writers Journey is a must for all writers interested

Ingliskeelne kirjandus
17 allalaadimist
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A

Esmaabi
313 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun