Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Müügikäive – muutuvkulud Jääktulumäär mõõdab firma läbimüügimahu ja kasumi omavahelist mõju 38. efektiivse turundussuhtluse ( kommunikatsiooni planeerimine ja arendamine; kommunikatsiooni protsessi osalised ja etapid Kommunikatsiooni protsess koosneb: saatja, kodeerimine, läkitus + info levi vahetus, dekodeerimine, saaja, vastu reaktsioon, tagasiside ja mürad.
Müügikäive - (muutuvkulud+püsikulud)=0 S-(VC+F)=0, S-müügikäive, VC-summaarsed muutuvkulud, F-summaarsed püsikulud Rakendamise võimalused: täiendava kriteeriumina investeerimisprojektide analüüsimisel; kulude struktuuri planeerimisel; toote tootmistehnoloogia valikul.
Müügikäive - muutuvkulud • Laoseis (inventory) – raha, mille süsteem on investeerinud nende asjade ostmisesse, mida ta kavatseb müüa • Tegevuskulud (operating expense) – kogu raha, mis kulutatakse laoseisu muutmiseks väljalaskeks

Müügikäive - (muutuvkulud+püsikulud) =0 ehk S-(VC+F)=0 S* müügikäibe kriitiline maht rahas F summaarsed püsikulud VC summaarsed muutuvkulud S müügikäive
Müügikäive – (PÜSIKULUD + MUUTUVKULUD) = KASUM KASUMI - KAHJUMI LÄVI
Müügikäive ehk tulu = Toote hind x toote kogus.

Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun