Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Müügikontseptsioon – ettevõte toodab ükskõik millist toodet ning tarbijani viiakse toode läbi müügikanalite.
Müügikontseptsioon - seda kontseptsiooni iseloomustab agressiivne müügitegevus ja reklaam.
Müügikontseptsiooni - tarbijad ostavad firma toodangut tuluallikaid); piisavalt üksnes siis, kui pakkuja rakendab müüki toetavaid, • tõsta kompetentsust, tootlikkust, teenindustaset; soodustavaid ja aktiveerivaid abinõusid.
Müügikontseptsiooni tegevusteks on müüki toetavad ja aktiviseerivad meetmed (näiteks intensiivne reklaam) ning paljud agressiivsed müügivõtted.
Müügikontseptsioon - ettevõte võib suurendada oma müügikäivet ja kasumit, kasutades paremaid müügivõtteid.
Müügikontseptsioon - Klient ostab seda, mille vastu õnnestub meil huvi äratada.
Müügikontseptsioon – agressiivne müügi ja reklaamitegevus nt coca cola
Vote UP
-1
Vote DOWN
Müügikontseptsioon – tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid INFOALLIKAD: müüki toetavate meetmetega ergutatakse.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun