Sõnu seletav sõnaraamat

Massikommunikatsiooni uuringutest on antud valdkond pärinud „tagajärgede“ ja „mõjutuste“ keele. Poliitikas massimeedia rolli uurides soovivad poliitilise kommunikatsiooni uurijad tavaliselt mõõta massimeedia „tagajärgi“. Sotsiaalpsühholoogia peamist huvialust (kvantitatiivandmeid) enne 1930-ndaid ei eksisteerinud, seega paneb antud perspektiivile omane metodoloogiline individualism uurijaid sageli eirama välistekkelisi faktoreid (ajalooline kontekst), mis individuaalset tunnetust vormida võivad.
Massikommunikatsioon –  informatsiooni ühiskondlik korraldus, mille käigus tehniliste vahenditega levitatakse teavet laiadele  rahvahulkadele ehk massiauditooriumile. Iseloomulikud tunnused: teadete kiire edastamine, avalikkus, kättesaadavus, lai ja  eripalgeline tarbijaskond, info tarbijate passiivne osalus. Ülesanne : 1) harida rahvast 2) Informeerida inimesi riigis ja maailmas 
Massikommunikatsioonivahendid on üksteist mustavate kildkondade poolt justkui kallutatud ning rumal ühiskond seega allutatud labastele, ent hästi läbi mõeldud plaanidele, olemaks kasulikud robotid.

Massikommunikatsioon on vahendatud, avalik, otsese tagasisideta suhtlus, mis hõlmab paljusid eri gruppidesse kuuluvaid inimesi ning mõjutajaks on kommunikaator.
Massikommunikatsioon – sõnumi edastamine ilma isikliku kontakti ja tagasisideta. Võimaldab anda suurele sihtturule täpse sõnumi, ka kulutused väiksemad.
Massikommunikatsioon – plussid : ettevõtte ja toodete kuulsaks tegemiseks, teadmiste levitamiseks, suhtumise muutmiseks ja käitumise mõjutamiseks, lõppeva müügitöö ettevalmistamiseks ja kergendamiseks, selleks, et kliendid ise kontakti otsiksid, loob võimaluse suunata sõnumit valitud teabevahendi läbi.

Massikommunikatsioon – massisuhtlus , on informatsiooni ühiskondlik korraldus  mille käigus tehniliste vahenditega levitatakse teavet laiadele rahvahulkadele.  Massimeediumiteks on ajalehed,ajakirjad , raadio ning TV. Interaktiivne kommunikatsioon­ suhtlemine arvuti teel.
Massikommunikatsioon - kõneleja ja vastuvõtja on eraldatud ajas ja ruumis
Massikommunikatsioon – tehniliste vahenditega levitatakse teavet suurtele rahvahulkadele Interaktiivne kommunikatsioon – suhtlemine arvuti/interneti vahendusel Vahetu suhtlemine – otsene suhtlemine inimesega 3. Massikommunikatsiooni vahendid e. massimeediumid!

Massikommunikatsiooni protsessid – nende universaalne levik, suur populaarsus .ning avalik iseloom Poliitilisest vaatekohast on massimeediast järk-järgult saanud demokraatliku poliitika üks põhielemente, meedia loob areeni ning kanali.
Massikommunikatsioon - massisuhtlus; informatsiooni ühiskondlik korraldus, mille käigus tehniliste vahenditega levitatakse teavet laiadele rahvahulkadele.
Massikommunikatsioon – Suhtlemine, mille omadusteks on kiire edastamine, avalikkus ja kättesaadavus, lai tarbijaskond ning passiivne tarbimise osalus.

Massikommunikatsioon – paljude inimeste suhtlemine massimeediat ehk massikommunikatsiooni kasutades, nende osasaamine ühesugustes teabetes
Massikommunikatsioon on protsess, kus avalikud, ühepoolsed ja tehniliselt vahendatud sõnumid on suunatud hajutatud auditooriumile.
Massikommunikatsioonil on tänapäeval eriline roll mitte ainult laste, vaid kõikide ühiskonnaliikmete sotsialiseerumisel.

Massikommunikatsioon - kõneleja ja vastuvõtja on eraldatud ajas ja ruumis 6. Kommunikatsioonivahendid, nende jagunemine
Massikommunikatsioon – informatsiooni ühiskondlik korraldus, mille käigus levitatakse teavet laiadele rahvahulkadele.
Massikommunikatsioon – paljude inimeste suhtlemine massimeediat kasutades, nende osasaamine ühesugusest teabest.

Massikommunikatsioonivahendi info on valikuliselt vastuvõetav , aga seda infot proovitakse veenmise abil mõjutada.
Massikommunikatsioonil on teatav ettemääratus , seisund või olemus.
Massikommunikatsioonide abil on võimalik mõjutada suurt hulka rahvast.

Massikommunikatsioon on telekomunikatsiooni erivorm.
Massikommunikatsioonis on kasutusel erinevad vahendid.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Massikommunikatsioon – paljude inimeste suhtlemine massimeediat ehk massikommunikatsiooni (TV-d, raadiot, ajalehti, internetti) kasutades, nende osasaamine ühesugusest teabest

Vote UP
-1
Vote DOWN
Massikommunikatsioon on retiaalne, massiline, tehniliselt ja organisatsiooniliselt vahendatud ühepoolne institutsionaliseeritud levitamine hajutatud auditooriumile.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto


30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto