Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Makrokeskkonna faktorid on näiteks:  Poliitiline keskkond (seadusandlus, majanduspoliitilised prioriteedid jne).  Majanduslik keskkond (majandustsüklid, töötus, inflatsioon jne).  Sotsiaalne keskkond (demograafiline seisund, religioossed iseärasused jne).  Tehnoloogiline keskkond (uurimis-ja arendustöö tase, tootearendus jne).  Seadusandlik keskkond (kehtivad seadused, väliskaubandusbarjäärid jne).  Ökoloogiline keskkond (keskkonnaõigus, ilm jne).
Makrokeskkonnale on vaja sama hoolikalt uurida mikrokeskkonda (ettevõtte tegevust vahetult mõjutavaid jõude). Kui keskkonna audit annab ülevaate olemasolevast situatsioonist, siis turundus-võimaluste leidmiseks on kasulik läbi viia SWOT-analüüs. See toob esile ettevõtte tugevad ja nõrgad küljed ning võimalused ja ohud seatud eesmärkide saavutamisel.
Makrokeskkond - üldised majanduslikud, poliitilised, sotsiaalkultuurilised, tehnoloogilised tingimused Majanduslikud tingimused arvestavad intressimäärasid, inflatsiooni, üldist majandustsüklit. Poliitilised- üldine poliitiline stabiilsus ja ametlike ringkondade suhtumine ärisse.
Makrokeskkonna analüüs – PESTLE  Poliitilised tegurid  Majanduslikud tegurid  Sotsiaalsed (ka demograafilised, kultuurilised) tegurid  Tehnoloogilised tegurid  Juriidilised tegurid  Looduskeskkonnast tulenevad tegurid
Makrokeskkonnaks on jõud, mis mõjutavad mikrokeskkonda ning pakuvad turunduse võimalusi ja ohte – demograafilised, majanduslikud, tehnoloogilised, poliitilised, ökoloogilised ja kultuurilised.
Makrokeskkonnas on huvigruppe märksa enam kui sise- ja mikrokeskkonnas seetõttu ei nimetata neid üldjuhul enam konkreetselt, vaid suurema üldistusastmega, abstraktselt:
Makrokeskkond - nt demograafilised tegurid (palju puututakse kokku makrokeskkonnaga, kui tahetakse välisturule laieneda). Igapäevases tegutsemises ei pane neid tähele
Makrokeskkond ehk kaugkeskkond .......................................................................................5 Mikrokeskkond ehk lähikeskkond.
Makrokeskkond – moodustavad üldised, kogu riiki ja majandust segmenteerimise tegurid; siia valdkonda kuuluvad kvaliteet, mõjutavad tegurid.
Makrokeskkond – põhijõud, mis mõjutavad mikrokeskkonda (majanduslik, ökoloogiline, tehniline, poliitiline, kultuuriline, demograafiline)
Makrokeskkonna analüüsis on poliitilist keskkonda analüüsides tähtsamateks mõjutajateks Täpsusta, kes on sinu ettevõtte hankijad ehk tarnijad.
Makrokeskkond on väliskeskkonna osa, mis koosneb mikrokeskkonna mõjutajates, mis kujutavad organisatsioonile ohte või võimalusi.
Makrokeskkonna analüüsil on antud põhjalik ülevaade Läti majanduslikust, poliitilisest, demograafilisest ja kultuurilisest keskkonnast.
Makrokeskkonna analüüsil on vaadeldud Läti jaekaubandusturu majanduslikku, poliitilist demograafilist ja kultuurilist keskkonda.
Makrokesk - konna all mõistetakse neid tegureid, mis mõjutavad spordiorganisatsiooni tege- vust kaudsemalt.
Makrokeskkonna osad on rahvusvaheline, majanduslik, sotsiaalne, õiguslik-poliitiline ja tehnoloogiline keskkond.
Makrokeskkonna analüüs – PESTLE • Eesmärgid, tegevused, ajakava, ressursid mõeldakse paremini läbi.
Makrokeskkond – majanduslikud, poliitilised, rahvusvahelised jms firmat ümbritsevad tegurid
Makrokeskkond on laiem ja hõlmab faktoreid, mis mõjutavad kõiki organisatsioone võrdselt.
Makrokeskkond - inimene (firma) ei saa ise seda muuta, peab tegutsema vastavalt sellele.
Makrokeskkond – Konkurendid – konkurente pole, on ainult Konsum tüüpi kauplus.
Makrokeskkonna tundmine on vajalik, et ettevõte teaks, millistes raamides ta tegutseb.
Makrokeskkonna juures on oluline kirjeldada kuute osa:
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun