Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Majutusettevõtete võrldus veebilehekülgede alusel - sarnased materjalid

hotel, hotell, telegraaf, lehek, fourth, imalus, bern, flash, veebileht, hotellis, aknas, telegraafi, avaneb, vahemaa, meeleolukas, igis, adobe, player, raudteejaam, reklaamid, irivad, imak, erinevas, saun, autorent, laadida, baar
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

Lennujaama- äriklientuur, lennuliinide reisijad, töötajad, konverentsisaalid, keemiline puhastus, iluteenused jne Sviithotell- kiiremini kasvav sektor, salong+kööginiss+saun+mullivann, vähe avalikke ruume, iluteenused kokkuleppel vms Kuurorthotell- erinev klientuur, maastikuline koht, vabas õhus aja veetmine Kasiino- 24h kasiino , luksuslikud toad, söökjook Konverentsi-koosolekute, seminaride pidamiseks, pakuvad ja lõbustusi, kaasaegne tehnika Säästuhotell- 1, 2* hotell, hinnaklass madal ja kättesaadavas asukohas Butiikhotell- luksus, eriline arhitektuur, privaatne Teenindustaseme järgi: Täisteenindus- hommikumantel, luksuslik sisustus, saunad, eksklusiivsete kaubamärkidega poed, mitmekesine toitlustus, pagasi tuppa, limusiin, ööp klienditeenindus. Kesktaseme teenindus- keskmise sissetulekuga rahvale, kodused mugavused, lisateenusteta, transport lennuväljalt, soodustused Piiratud teenindus- mugav, puhkus, vähesed lisad, hommikusöök, odav

Majutus
128 allalaadimist
thumbnail
10
doc

HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS

saabumist. Anname endast parima, et Teie planeeritav üritus oleks edukas ja meeldejääv. Majutus Pakume teile ööbimist kahetubades ühele hinnaga 75 /öö ja sviiti hinnaga 105 /öö. Tubades on: WC/duss, Sat-TV, sisetelefon, internetiühendus, föön, veekeedukann ja tee- ning kohvivõimalus. Sviitides lisaks: rõdu või välisterass. Tubade hind sisaldab buffet- hommikusööki hotelli restoranis E-R 7:00-10:00, L-P 8:00-11:00. Sisseregistreerimine toimub meie hotellis alates kell 16:00 ning väljaregistreerimine hiljemalt kell 12:00. Võimalusel antakse tube ka varem ning on ka võimalik lahkuda hiljem (kell 14:00) ilma lisatasudeta. Varasematele saabujatele pakume võimalust anda oma pagas hotelli hoiule. Majutus kokku: 1665,00 Parkimine Hotelli sisehoovis on videovalvega parkla tasuta parkimisega. Koosolekuruum Koosolek on võimalik korraldada meie koosolekuruumis, kuhu saame paigutada teile

Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
11
docx

PRAKTIKA OÜ PINTMANN GRUPIS (KUBIJA HOTELL-LOODUSSPAAS)

........... 2 1.2 Ettevõtte valiku põhjendus............................................................................2 Minu praktika eesmärgiks oli arendada reaalses töökeskkonnas koolis omandatud teadmisi ja oskusi ning võtmepädevusi ning saada terviklik ettekujutus majutusettevõtte tegevusest ja töökorraldusest. Sooritasin oma majapidamistööde praktika ettevõttes, mis kannab nime OÜ Pintmann Grupp. OÜ Pintmann Grupile kuulub kaks turismindusega tegelevat ettevõtet. Kubija hotell ­ loodusspaa ja Haanjamehe talu, kuna Haanjamehe talu oleks jäänud minu elukohast võru linnas väga kaugeks, valisin endale praktikakohaks Kubija hotell- loodusspaa, kuna eelnimetatud hotell asub minu kodakohast kõigest paar kilomeetrit kaugemal. Tundsin ka, et firma pakub mulle head väljakutset ja annab mulle võimaluse end selles valdkonnas proovile panna. Samuti arvasin, et kuna minu eelnevad kogemused turisminduse valdkonnas töötades on puudulikud, siis

Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Säästlikkuse arendamine hotellimajanduses

Rohelise Võtme taotlemine eeldab teatud kriteeriumite täitmist ja edasises töös nendega arvestamist. Märgi saamiseks tuleb täita umbes 70 kriteeriumit, mis on jagatud kolme ossa: kohustuslikud, tähtajalised ja soovituslikud. Kriteeriumid hõlmavad peamiselt vee-, energia- ja elektri kokkuhoidu ning jäätmekäitlust, aga ka 5 keskkonnajuhtimissüsteemi rakendamist. Rohelise Võtme märgise saamiseks määrab iga hotell enda töötajate hulgast ühe inimese, kes hakkab tegelema keskkonnateemaliste küsimustega. See inimene saab põhjaliku koolituse, et siis omakorda tutvustada Rohelise Võtme ja keskkonnajuhtimise põhimõtteid oma hotelli töötajatele.(Anupõld 2002) 1.1 ISO 14001 JA ROHELISE VÕTME VÕRDLUS Eesti hotellimajanduses on projekt olnud väga populaarne. Tuleb aga märkida, et üheks "juhtimise tööriistaks" võiks sobida ka näiteks Rahvusvahelise

Turismi -ja hotelli...
66 allalaadimist
thumbnail
14
docx

KESKKONNASÄÄSTLIKKUSE ARENDAMINE HOTELLIMAJANDUSES

pärandkoosluste hooldamine, talguturism jne. Ökoturism on maailmas kõige kiiremini kasvav turismiharu ning termin ise on väga trendikas. Seetõttu üritavad öko- liidet oma tegevustega siduda paljud, kes sellest mõtteviisist tegelikult aru ei saa. Nii näiteks on esinenud arendusprojekte, milles on planeeritud kaitsealusele väikesaarele ehitada paarisajakohaline niinimetatud ökohotell. Arendaja ei näi mõistvat, kuidas see ehitis sellisesse keskkonda ei sobi tema meelest on see hotell ju palju väiksem kui linnahotellid. (Ökoturism...2012) Seda küll, aga looduslikku ja asustamata keskkonda on see liiga suur rajatis. See, kust kohast läheb piir, on keeruline küsimus ning sõltub suurel määral konkreetse koha kultuurilisest ja looduslikust taustast. Käsiraamat ongi mõeldud selleks, et aidata paremini mõista ökoturismi põhimõtteid nii elustiilis, looduskaitses kui ka 8 majandustegevuses

Turism
25 allalaadimist
thumbnail
7
doc

EESTI HOTELLITURU ÜLEVAADE JA ANALÜÜS

sanatooriumides. Positiivne tegur oli ka mitmete uute hotellide avamine 2007.aastal. Näiteks Tallinnas suurenes hotellikohtade arv 2007. aasta jooksul 21% (lisandus 8 hotelli umbes 2300 voodikohaga), sealhulgas lisandus mitmeid konverentside korraldamiseks sobivaid hotelle, mis võimaldavad Tallinna paremini konverentsisihtkohana müüa. Ka Tartus suurenes hotellikohtade arv märkimisväärselt (lisandus 205 toaga hotell Dorpat). Kui 2004.-2005.a. ilmnes Tallinnas ja Pärnus suvekuudel hotellikohtade puudus, siis hetkel on seoses uute hotellide avamisega ja välisturistide arvu vähenemisega hotellide täituvus vähenenud ja paari aasta perspektiivis pole ette näha, et hotellikohtade nappus ka suvehooajal turismi kasvu takistaks. 1 Ülevaade statistikast ja suundumustest. Majutusettevõtetes peatus 2007. aastal 2,34 miljonit turisti, neist 41% olid Eesti elanikud. Siseturismi iseloomustas 2007. aastal

Turismi -ja hotelli...
187 allalaadimist
thumbnail
19
odp

Kolm tallinna 5tärni hotelli

Tubades on ka minibaar, seif sülearvuti hoidmiseks ja vaipkattega põrandad. Privaatsetes vannitubades on vann või duss. Seal on olemas föön, hommikumantel ja sussid. Raekoja plats ja Tallinna raekoda jäävad vaid 350 m kaugusele. Muuseumina tegutsev endine kaitsetorn Kiek in de Kök jääb vaid 280 m kaugusele. Tubade arv : 44 Toatüübid: Superior - Üheinimesetuba Superior - Kaheinimesetuba, Double võiTwin Sviit. Majutusasutuses Savoy Boutique Hotel pakutavad mugavused. Restoran, Baar, Ööpäevaringne vastuvõtt, Ajalehed, Terrass, Toad mittesuitsetajatele, Lift, Kiire sisse-/väljaregistreerimine, Seif, Helikindlad toad, Küte, Disainhotell, Pagasihoid, Suuskade hoiuruum, Saadaval toad allergikutele, Suitsetamine on eraruumides ja avalikes kohtades keelatud , Konditsioneer, Restoran (à la carte) TEENUSED: Toateenindus, Koosolekuruum/banketisaal, Pesumaja, Keemiline puhastus, Hommikusöök

Turism
14 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

o. toitlustusteenust või toiduvalmistamise võimalus pakkuv majutusettevõte. · Külalismaja ( quest house)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte. · Motell( motel)- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. · Hotell ( hotel)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. 6. Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt? · Iseseisev majutusettevõte · Konsortsium · Hotellikett · Frantsiis 7. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Asukoht määrab klientidele kättesaatavuse: · Maapiirkonnas asuvad ettevõtted · Linnas asuvad ettevõtted

Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Hotellinduse ajalugu

Trahter oli koht, kus võis leida öömaja ja saada süüa (nii endale kui ka hobusele). Turisminduses kutsutaksegi 13.-15. sajandit rändkäsitööliste ajastuks. Edasist arengut Kesk-Euroopas seostatakse saksa linnade õitsele puhkemisega. Ööbimiskohad kohandasid end kiiresti külastajate nõuete ja rahakotiga, tekkisid erisuguse tasemega öömajad. Koos sellega muutus nende eesmärk üha rohkem majanduslikuks. 17. sajandi Prantsusmaalt pärineb nimetus hotell. Oma võõrustaja rolli eriliseks toonitamiseks nimetasid lossiomanikud oma mõisad hotelliks (ladina k. hostis ­ külaline, külastaja). Esimesed võõrastemajad Ameerikas (Põhja-Ameerikas) asutati veeteede äärde, eriti just sadamalinnadesse (esimene võõrastemaja 1607.a.). Üldistuseks on keskaja kohta öeldud järgmist: niikaua kuni reisiti postitõldades, arenes majutus ja hotellindus aeglaselt. 18. sajandi algul majutati teeäärsetes kõrtsides, eramajades,

Majutus
54 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

Koostööpartnerid Organisatsioonid: EV Haridus- ja Teadusministeerium, Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus, Teeninduse Kutsenõukogu, Kutsekoda, Sihtasutus Eesti Kutseharidusreform, Eesti Hotellide ja 7 Restoranide Liit, EAS Eesti Turismiagentuur, Eesti Turismifirmade Liit (ETFL), Eesti Giidide Liit, MTÜ Eesti Maaturism Hotellid: Reval Hotel Group hotellid, Radisson SAS Hotell, Hotell Viru, Grand Hotel Tallinn, Confort Hotel Oru Tallinn, Laulasmaa SPA, Susi Hotell, Grand Hotel Tallinn, Scandic Hotel Rannahotell, Scandic Hotel Palace, Pühajärve Puhkekodu, Viimsi Athena Hotell, Viimsi Tervis, SPA hotell, Saku mõis jt. Toitlustusettevõtted: Restoran Balthasar, Restoran Le Bonaparte, Viitna Kõrts, Ööklubi Panoraam, Ööklubi Terraarium, Koeru Kõrts, Restoran Lydia, Restoran Oliver, A & G Toitlustus, Fazer Eesti

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Rahvusvahelised hotelliketid

TT-06 Väimela 2006 Hilton Hilton on tuntud nimi ülemaailmses majutustööstuses. Hiltoni brändi peetakse uhkusega Hilton Hotellide Korporatsiooni lipulaevaks. Hotellikett on silmapaistvaim majutusettevõte, mis omab ja juhib paljusid tuntuid brände või müüb neile frantsiisi. Seega on hotellide majutusmaht suur. Esimene hotell loodi Ciscos, Texases 1919 aastal. Nende fraas oli: ,, Be my quest !,,(Olge lahke!).See on senini soe ja sõbralik viis tervitamaks oma külalisi. Olenemata sellest kas kasutatakse suursuguseid või lihtsamaid hotelle. Nende võimuses on pakkuda külalistele laialdasi teenuseid ja võimalusi. Kett omab unikaalseid ja asendamatuid hotelle. Peamised brändid: Hilton Hilton Garden Inn Hilton Grand Vacations Club Conrad Hotels

Klienditeenindus
72 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

4) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel oma perekonna liikmete või teiste isikute majutamist ilma sellekohase reklaamita; 5) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel kuni viie isiku majutamist; 6) majutamist regulaarliinil sõitvas transpordivahendis. §18. Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. (4) Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Tartu kutsehariduskeskuse hotell

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Sigrid Piiri AÜTH2 TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE HOTELL Organisatsiooniõppe praktika aruanne Juhendaja: Anneli Kompus Pärnu 2013 SISSEJUHATUS Organisatsiooniõppe praktika sooritamiseks ajavahemikul 15.07 - 09.08.2013 on valitud Tartu Kutsehariduskeskuse Hotell. Juhendajaks on TKHK Õpilaskodu- ja hotelli juhataja Anneli Kompus. Praktika eesmärgiks oli õppida tundma organisatsiooni funktsioneerimisprintsiipe ja ülesehitust, anda ülevaade Tartu Kutsehariduskeskuse tegevusvaldkondadest ning analüüsida organisatsiooni mikro- ja makrokeskkonda. Antud aruande koostamisel on lähtutud organisatsiooniõppe praktika juhendist. Töö koosneb vastavalt püstitatud ülesannetele kuuest peatükist. Neist esimeses leiab

Organisatsioonikäitumine
89 allalaadimist
thumbnail
6
docx

5 tärni hotellide võrdlus

Tallinna Teeninduskool Anna Popova Kodutöö 5 tärni hotellide võrdlus Õppeaine: Hotelli Majanduse Alused Õpetaja: Kris Leinatamm Tallinn 2013 Dubai ­ Burj Al Arab Seda kirjeldatakse kui 7 tärni hotelli, kuna see on imeline koht igale maitsele. Hotell on ehitatud eraldi saarekesele, mis on maailma teine kõrguselt-321m, 60 korruse ja 202 magamistoaga. Ruumid asetsevad 2 korrusej ha on meeletult avarad. Selleks et broneerida endale tuba on sul vaja head reisiagenti, kuna läbi inretneti tee pole võimalik tuba broneerida Ultimate Rejuvenation Program Glowing Skin Programs Perfect Body Programs Eye-Lash Extensions Grooming for Hands and Feet Perfect Hands and Feet by La Ric Executive Manicure & Pedicure by La Ric

Hotellimajandus
11 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

6. LAHKUMISETAPP 6.1. Vastuvõtupersonali tegevused külastajate hotellist lahkumisel Lahkumine on kliendi külalistsükli viimane etapp. Kliendi hotellikülastuse lõpetab tema väljaregistreerimine ja arveldamine. Hotellides on paika pandud toast välja registreerimise aeg. Tavaliselt loetakse arvestustunniks kella 12. Kui klient ei vabasta oma tuba õigeks ajaks, võib hotell tema arvele lisada tasu toa hilise vabastamise eest. Arusaamatuste vältimiseks kliendi ja hotelli vahel tuleb klienti juba sisseregistreerimisel teavitada toa vabastamisajast. Vastuvõtutöötajad on kohustatud külastajaid informeerima lisanduvatest tasudest hilisel väljaregistreerimisel. Väljaregistreerimise aeg on mõnikord reisigruppidele liiga varane. Puhkereisijad, kelle buss lahkub alles kell 16, ei pruugi soovida oma tube kell 12 vabastada. Sellistes

Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Majutusettevõtete tunnustamine.

· Hotellidel 1-5 tärni. · Motellidel 1-3 tärni. · Omistatakse kuni 5 aastaks, kontrollitakse 1 kord aastas. · Tärni taotlemine on vabatahtlik. · Tärni taotlev ettevõte peab olema kantud äriregistrisse ja miinimumnõuded peavad olema täidetud. Hotelli vastavust järkudele tähistavad tärnid: ***** (viietärnihotell)-luksushotell ***** kõrgem tase (inglise keeles Superior)(viietärnihotell)-kõrgem luksus hotell **** (neljatärnihotell)-äriklassi hotell **** kõrgem tase (inglise keeles Superior)(neljatärnihotell)-kõrgem äriklassi hotell *** (kolmetärnihotell)-keskklassi hotell *** kõrgem tase (inglise keeles Superior)(kolmetärnihotell)­kõrgem keskklassi hotell ** (kahetärnihotell)-standardklassi hotell ** kõrgem tase (inglise keeles Superior)(kahetärnihotell)­kõrgem standardklassi hotell Motelli vastavust järkudele tähistavad tärnid: *** (kolmetärnimotell)-keskklassi motell

Majandus
5 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
113 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja ­laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5. Majutusettevõtete liigitamine omandisuhtest lähtuvalt Iseseisev majutusettevõte, konsortsium, hotellikett, frantsiis 6. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Majutusettevõttele on tema asukoht väga tähtis. Asukoht peegeldab koha kättesaadavust selle külastajale, ümbritseva keskkonna atraktiivsust ning selle

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

x Gümnaasium 12. b klass x OÜ VAARIKU TURISMITALU Äriplaan Juhendaja: x x 2008 2 SISUKORD Sisukord....................................................................................................................................................3 1. Kokkuvõte.............................................................................................................................................5 1.1. Ettevõtte põhiandmed.....................................................................................................................5 1.2. Ettevõtte taustaandmed..................................................................................................................5 1.3. Äriidee............................................................................................................................................5 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated

Majandus
1320 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Majutusettevõtete missioon ja visioon. Analüüs.

Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi hubases õhkkonnas, mis kutsub taas hotelli külastama. Ettevõtte visioon on soov olla kõige mugavam ajaloohõnguline väikehotell, pakkudes oma klientidele personaalset teenindust nende soove ennetades ja ootusi ületades. Analüüs: Leian, et ettevõte missioon ja visioon on reaalsed, selgesti arusaadavad ja võimetekohased. Ettevõttel on olemas kõik, et täide viia oma missioon ja visioon. Hotell on väga ajaloohõnguline ja hubane. Fra Mare Thalasso SPA Ettevõtte missiooniks on anda oma panus elurõõmu suurendamiseks ja täisväärtusliku elu pikendamiseks. Ettevõtte visioon on: Fra Mare ­ maailma armastatuim puhkekeskus! Analüüs: Ettevõtte missioon ja visioon kõlavad reklaamlausetena ja on kohati mitte midagi ütlevad. Ettevõtte visioon tundub olevat pisut utoopiline. Ma ei usu, et suudetakse saavutada ülemaailmne tuntus. Visioon on ebareaalne

Majutus
55 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Seadlusandlus eksamis

· Ettevõtja ise vastutab esitatud andmete õigsuse eest riigi ja tarbijate ees Mõlemad näitavad kvaliteeti järk on vabatahtlik , registreeringu annab riik jaärgu annab ühiskondlikorganisatsioon. Registreering on kohustuslik järk aga vabatahtlik. 12. Kuidas ja millised majutusettevõtted Eestis saavad taotleda järku ? Järku saavad kõik majutusettevõtted taotleda kes vastavad vastava järgu nõuetele. Selleks et saada järku tuleb täita järgutaotlus blangett. Hotell ja motelli tuleb kokku komisjon. 13. Kui kaua kehtib järk ja kes selle välja annab Majutusettevõttele antakse järk kolmeks aastaks. Ehrl komisjon või MTÜ maaturism 14. Mitu järku on Eesti hotellidel ja kuidas neid nimetatakse? 5 järku 3 * tärni hotell ** tärni hotell *** tärni hotell **** tärni hotell ***** tärni hotell 15. Mitu järku on Eesti teistel majutusettevõtetel, kuidas neid nimetatakse? motellidel 1-st kuni 3 tärnini. 16

Majutus
35 allalaadimist
thumbnail
58
rtf

Onomastika, nimekorraldus

Eve Alender, Kairit Henno, Annika Hussar, Peeter Päll, Evar Saar NIMEKORRALDUSE ANALÜÜS Haridusministeeriumi ja Eesti Keele Instituudi koostööleping 10-10/346 (2002) Eesti Keele Instituut Tallinn 2002 SISUKORD 1 Sissejuhatus ............................................................................................... 3 2 Nimekorraldusest üldiselt ......................................................................... 4 3 Isikunimed ................................................................................................. 6 3.1 Isikunimede kujunemine ........................................................................... 6 3.2 Isikunimekorralduse areng ........................................................................ 7 3.2.1 Isikunimekorraldus 1917. aastani ..................................................

onomastika
26 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST......................................................................................................

Hotellimajandus
182 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

..................18 1. Eesti hotellide ja motellide tärnisüsteem Eesti hotellide tärnisüsteem on 1-st kuni 5 tärnini ja motellidel 1-st kuni 3 tärnini. Tärnide taotlemine on vabatahtlik. Majandusministri käskkirjaga 10.märtsist 2006.a. on Eestis hotellidele ja motellidele tärnide andmise õigus antud Eesti Hotellide ja Restoranide Liidule. Järkude andmisega tegeleb EHRL juhatuse poolt kinnitatud 7-liikmeline Järgukomisjon. Tärnid antakse kolmeks aastaks. Tärnide taotlemiseks peab hotell või motell vastama vastava liigi majutusettevõttele kehtestatud miinimumnõuetele ning olema kantud majandustegevuse registrisse. 1.1 Lühiülevaade nõuetest tärnihotellidele: 1. Ühene tuba min. 9 m2, kahene tuba min. 12 m2 (kehtib vähemalt 70 % numbritubadele). Kõikides numbritubades vann/dušš ja tualett. Pääs hotelli ööpäevaringselt, vastuvõtuteenindus töötab min. kell 7.00-23.00 Hommikusöök, sooja toidu tellimise võimalus. Vannitoas üks

Turism
14 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

ööbimise hinnas kodulehel 16 5.3.2 Konkurentsianalüüs valitud Tartumaa majutuskohtade näol Jrk Tigete Hotell Hostel Tunnused Hanso turismitalu Kämping nr puhkekeskus Antonius Torni 1 Klientide arv - keskmine suur keskmine vähe 2 Asukoht hea keskmine hea kesmine keskmine

Ettevõtlus alused
587 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mitä hotelissa on?

Toa äraandmisaeg on kell 12. Hotelli ei saa võtta lemmiklooma. Esimesel korrusel on vastuvõtt, kus müüakse linnakaarte, ajalehti, postkaarte, postmarke, karastusjooke ja kõike muud tarbekaupa. Vastuvõtuletis on võimalik raha vahetada ning seifid on lisatasuta. Allkorrusel on lobby-baar ja restoran. Hommikusöök on Rootsi lauas kella seitsmest kümneni. Esimesel korrusel on veel lisaks pakiruum ja tulaett, lisaks lift. Samal korrusel on ka saun, jõusaal ja juuksurisalong. Hotellis on 3 erinevat sauna: tavaline soome saun, aurusaun ja infrapunasaun. Hommikusaun on kõikidele külastajatele tasuta. Teisel korrusel on nõupidamisruumid: 1 auditoorium, mis mahutab 80 inimest, 2 väikest koosolekuruumi ja suur konverentsisaal 300le inimesele. Kõikides konverentsiruumides on pabertahvel, grafoprojektor, TV, ekraan, dataprojektor ja kiire internetiühendus. Hotelli ees asuva parkla kõrval on väike park ja taga tenniseväljak. Hotelli vastas on suur ostukeskus

Soome keel
9 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Loodusturism eksam

6 Turismitoodete eksport- hõlmab reisiteenuste eksporti(väljaminev) ja reisitransporditeenuste (reisijateveo) eksporti ja kujutab endast sisuliselt riigi turismitulusid – sissetulev turism. Eestlased, giidid lähevad välismaale. 6. Millistest komponentides koosneb loodusturismi sektor? Majutus Toitlustus Teenused Rajatised Loodusväärtused Inimesed 7. Millised turismiettevõtjad peavad olema registreeritud majandustegevuse registris? 1 Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. 2 Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. 3 Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte. 4 Hostel on toitlustusteenust või toiduvalmistamise võimalust pakkuv

Bioloogia
23 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Puhkamis võimalused Ida-Virumaal

Puhkamisvõimalused Ida-Virumaal Ida-viru maakond asub Kirde-Eestis. Ida-Virumaa piirneb läänes Lääne-Viru ja edelas Jõgeva maakonnaga ning idas Venemaa Leningradi oblastiga. Toila Spa Hotell Toila Spa asub väga ilusas kohas, nimelt kõrgel merekaldal, Toila-Oru pargi vahetus läheduses.Spa hea asupaik ja maja täis häid erinevaid teenuseid, annavad parima võimaluse puhkamiseks ning kaunis merevaade turgutab vaimu ja loovust. Lisaks ilusale loodusele ja kosutavale rahule ja vaikusele pakub Toila Spa Hotell erinevaid puhkepakette ja konveretside korraldamise võimalusi. Ning pikema puhukse nautijale pakub Spa tervisepakette, mis sisaldavad lisaks

Turism
15 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Hotell telegraaf

Hotel Telegraaf TALLLINN, ESTONIA Click to edit Master text styles Second level Third level History Fourth level Fifth level The Building The Revaler Handels Bank built our magnificent buliding at Vene Street 9 in 1878. Designed by the architect Peter Schreiberg from St. Petersburg, it was originally a four storey house, the two topmost floors added later. When the Republik of Estonia was established in 1918, the building was used as the post and telegraph center. The building

Inglise keel
13 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

Majutusteenuse pakkumine laiemas mõttes hõlmab majutustegevust majutusettevõtetes ja nendest väljaspool, näiteks haiglates, ühiselamutes, rongides jne, kuid eraldi terminit nende kohta ei ole. Kui räägitakse hotellimajandusest, siis mõeldakse selle all kogu majutusettevõtlusega seonduvat, mitte ainult konkreetselt hotelle kui eraldi majutusasutuse liigiga seotud tegevusi. Tõenäoliselt tuleneb paralleelne käsitlus asjaolust, et hotell on vanim ja klassikaliseim majutusettevõtte tüüp. Majutusettevõtted Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on: Hotell (hotel) ­ on toitlustusteenust pakkuv vähemalt kümne majutusruumiga majutusettevõtte. Majutusasutustele kehtestatud miinimumnõuete määrus ütleb, et hotelli ehitis peab olema iseseisev majutushoone, hoonete kompleks

Klienditeenindus
70 allalaadimist
thumbnail
12
doc

TURUNDAMINE LÄBI KESKKONNAMÄRGISE

arvestades.2 Uuring pöörab tähelepanu Rohelise Võtme programmiga liitunud majutusettevõtete oskusele ja huvile informeerida oma külalisi ettevõtte hoolivusest ümbritseva keskkonna vastu. Andmed analüüsiks on saadud Rohelise Võtme programmiga liitunud majutusettevõtete kodulehekülgedelt, uuritud on Rohelise Võtme kvaliteedimärgise olemasolu kodulehekülgedel. Rohelise võtmega liitunud majutusasutused seisuga aprill 20083: 1) Viru Hotell 2) Reval Hotel Olümpia 3) Reval Hotel Central 4) Reval Hotel Express (Reval Inn) 2 Säästva arengu mõiste... Säästva arengu andmebaas Eesti 21 3 Liikmed Eestis. Consumetric 5) Reval Hotel Park & Casino 6) Susi Hotell 7) Ammende Villa 8) Koidulapark Hotell 9) Pühajärve Puhkekeskus 10) Meriton Grand Hotell Tallinn 11) Tähetorni Hotell 12) Domina Inn Ilmarine ja Domina City 13) Hotell Bernhard 14) Kubija Hotell

Turismi -ja hotelli...
44 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Loodusturismi eksam 2019

PK.1148. Loodusturismi alused. Kordamisküsimused 2016. Marika Kose. 1. Selgita loodusturismi mõistet laiemas ja kitsamas mõttes. Kitsamas mõttes: ​loodusturism sisaldab kogu turismi, mis põhineb loodusel. Laiemas mõttes: ​Loodusturism on turismitegevus, mis pakub inimestele võimalusi külastada paiku, mille looduslikud omadused on neile atraktiivsed. Loodusturismi tootes on tähtsad looduses viibimise intensiivsus ja elamused. Loodusturism on laiemalt kõik looduskeskkonnas toimuvad turismivormid, -liigid, - viisid ja kitsamalt turismiliik, kus loodus on objektiks, eesmärgiks ja motivatsiooniks. 2. Selgita turismivorme: maaturism, loodusturism, agroturism, ökoturism, säästev turism, seiklusturism, aktiivne puhkus, rekreatsioon, alternatiivturism, massiturism ● Maaturism - ​maapiirkondades aset leidev, kohalikul kultuuripärandil ja elulaadil baseeruv väikesemahuline, kohalike inimeste poolt juhitud turism. Maatur

Loodusturismi alused
37 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Turismi ajalugu

Positiivne on ka Stockholm-Pärnu lennuliini avamine 2008. a. suveperioodiks. Positiivne tegur oli ka mitmete uute hotellide avamine 2007. aastal. Näiteks Tallinnas suurenes hotellikohtade arv 2007. a. jooksul 21% (lisandus 8 hotelli umbes 2300 voodikohaga), sealhulgas lisandus mitmeid konverentside korraldamiseks sobivaid hotelle, mis võimaldavad Tallinna paremini konverentsisihtkohana müüa. Ka Tartus suurenes hotellikohtade arv märkimisväärselt (lisandus 205 toaga hotell Dorpat). Kui 2004.-2005. a. ilmnes Tallinnas ja Pärnus suvekuudel hotellikohtade puudus, siis hetkel on seoses uute hotellide avamisega ja välisturistide arvu vähenemisega hotellide täituvus vähenenud ja paari 10 aasta perspektiivis pole ette näha, et hotellikohtade nappus ka suvehooajal turismi kasvu takistaks. (Eesti ja maailma turism 2007) Kasutatud kirjandus:

Turism
137 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun