Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #1 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #2 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #3 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #4 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #5 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #6 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #7 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #8 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #9 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #10 TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Birgit91 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Koolitusdokumendid ettevõttes X

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Personalijuhtimise Eriala Koolitusdokumendid ettevõttes X Juhendaja: Taimi Elenurm Tallinn 2009 Koolitusdokumendid 2 Ettevõtte X koolitusdokumendid: · Strateegia · Koolituse korraldamise eeskiri · Töötaja koolituse registreerimise kaart · Koolitusplaan · Koolituse eelarve · Koolitustaotlus · Koolitusleping · Koolituse hindamise leht · Koolituse jaotmaterjalid (saadaval ettevõtte intranetis) Koolitusdokumendid 3 Koolitusstrateegia 1. Käsitlusala Dokument käsitleb Ettevõtte X-is läbi viidavat personali koolitust. 2. Viited

Personalitöö dokumentatsioon ja selle juriidilised...
thumbnail
71
doc

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine

40 Joonis 2. Vastused küsimusele nr 4 Milline koolitusvorm on Sinu arvates parim?......40 Joonis 3. Vastused küsimusele nr 5 Milline koolitusmeetod on Sinu arvates parim?. .41 Joonis 4. Vastused küsimusele nr 6 Kuidas on toimunud senine koolitustest osavõtt? 42 Joonis 5. Vastused küsimusele nr 10 arenguvestluste läbiviimise sageduse kohta.......44 Joonis 6. Vastused küsimusele nr 11 Kuidas hindad osakondade vahelist koostööd?..44 Joonis 7. Vastused küsimusele nr 12 Kuidas hindad töötajate omavahelisi suhteid ja koostööd?......................................................................................................................45 Joonis 8. Vastused küsimusele nr 13 Kuidas hindad praegust koolituste korraldamist? 45 4 SISSEJUHATUS Personal ja inimressurss on tänapäeva kiiresti arenevas ja pidevalt muutuvas

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

III SIDUV FUNKTSIOON Kaasaegsed trendid Inimressurss loob organisatsiooni peamise konkurentsieelise keskendudes intellektuaalsele ja sotsiaalsele kapitalile, see tähendab: Inimeste võimete avastamisele ja rakendamisele; Karjääri kavandamisele; Suhtevõrgustike ja sotsiaalse keskkonna mõjude juhtimisele; Organisatsioonilise keskkonna kujundamisele. Inimkapitali juhtimine (Human Capital Management) Lisaväärtuse saamisele suunatud inimeste juhtimine. Lähtepunkt: töötaja on väärtus, mis loob lisaväärtust. Kui seda pole, siis pole ta kapital. Maksimeerib tulemuse saavutamist Seotud auditiga, mõõtmisega, kasumiga. Inimressursside juhtimine (Human Recources Management) - on ressursi keskne sotsiaalse keskkonna tervikust lähtuv läbimõeldud lähenemisviis inimeste juhtimisele; - on oma olemuselt laiem mõiste kui personalijuhtimine; - hõlmab endas nii organisatsioonide sisesed kui ka välised tegurid sh

Personalijuhtimine
thumbnail
17
doc

Personali Koolitamine

TARTU ÜLIKOOL PERSONALI KOOLITAMINE Referaat Juhendaja: Pärnu 2006 SISUKORD Sissejuhatus 3 1. Koolitus 4 1.1. Koolituse süsteemsus ja terviklikkus 4 1.2. Koolituse seosed personalijuhtimisega 5 2. Koolitustegevuse ahel ja koolitusjuhi roll selles 9 3. Koolitustegevust mõjutavad tasandid 13 Kokkuvõte 15 Zusammenfassung 16 Kasutatud materjalid 17 SISSEJUHATUS

Majandus
thumbnail
55
docx

KAASAEGNE JUHTIMINE JA PERSONALI KOOLITUS

nihe selle arengus eelmise mõõtmisega võrreldes. Seega võib kvaliteedinäitaja olla suhtarv olemasoleva ja soovitava vahel. 1.1.3 Personali arendamine Personali arendamine organisatsioonis on kogum sihipäraseid tegevusi, mille kaudu luuakse tingimused personali kvaliteedi muutumiseks soovitud suunas. Tingimuste loomine vajab vastavat analüüsi, planeerimist, organiseerimist, informatsiooni- ja koostöö koordineerimist, töötajate motiveerimist ja toetamiset, samuti õppimiseks vajalike materiaalsete ja tehniliste vahendite kindlustamist. Personali arendamise põhieesmärgiks on saavutada iga töötaja valmisolek iseenda arendamiseks ning töötajapoolne aktiivsus selles valdkonnas. See tagab töötaja kompetentsuse tõusu vastavalt organisatsiooni vajadustele. 2

Juhtimine
thumbnail
14
doc

Praktiline personalijuhtimine ja töösuhted Eksami kordamisküsimused 2016

Praktiline personalijuhtimine ja töösuhted TMO0060 Eksamitemaatika 1. Personalijuhtimise eesmärgid ja funktsioonid EESMÄRGID: Efektiivselt töötava personali ligimeelitamine Personali planeerimine Töö analüüs Personali värbamine Personali valik Personali efektiivsuse suurendamine Personali koolitus Personali arendamine Personali hindamine Efektiivse tööjõu säilitamine Töötajate tasustamine Organisatsioonikultuur Töötajatevahelised suhted Eesmärgid on omavahel tihedasti seotud ja üksteisest sõltuvad. FUNKTSIOONID: Töö analüüs Personali planeerimine Personali värbamine Personali valik Personali hindamine Personali hüvitamine Personali arendamine Tööandjate ja töövõtjate vahelised suhted 2. Personalijuhi rollid kaasaegsetes organisatsioonides, millist väärtust loob

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
12
docx

Inimressursi juhtimine EKSAMI KORDAMISKÜSIMUSED

üle. Sõja ajal värvati hulgaliselt sõdureid, mis tingis vajaduse sobivate protseduuride leidmiseks ja välja töötamiseks, kuna: · paljud naised asusid tööle esmakordselt; · vaja oli lendureid, vahendeid selleks aga nappis, tuli leida sobivaid väiksemate kulutustega ­ parimateks vahenditeks osutusid testid; · edutamiseks sobivate ohvitseride leidmiseks ­ töötajate hindamine; 60-70-ndad ­ süstemaatilise personalijuhtimise algus, konkurentsi kasv, a/ü võimu suurenemine, arenes tööseadusandlus, personalitöötaja muutus vahendajaks tööandja (TA) ja töötaja vahelistes suhetes; 80-ndad ­ personalijuhtimine kui äristrateegia osa; XX saj. lõpp ­ inimressursi juhtimine, töötajad kui kriitiline ressurss ja konkurentsieelis, personalitöö kui töötajate ja juhtide nõustamine.

Inimressursi juhtimine
thumbnail
4
docx

Personalijuhtimisest ja selle põhimõisted

1. Mis on personalijuhtimine? Personalijuhtimise eesmärgid ja tegevusvaldkonnad. Personalijuhtimine­ tegevus, mida tehakse personaliga selleks, et saavutada organisatsiooni eesmärke. Personalijuhtimise eesmärk on tagada töö suurim efektiivsus nii töötajate, firma kui ühiskonna seisukohalt. Personalijuhtimise valdkonnad: -Personali planeerimine, -Töö analüüs, -Personali värbamine, -Personali valik, -Personali hindamine, -Personali koolitus ja arendamine, -Karjääri planeerimine, -Töötasu ja palgapoliitika, -Töökohtade hindamine, -Organisatsiooni arendamine, -Töösuhted. 2. Millised on personalijuhi võtmerollid? Personalijuht peab olema: 1) Juhtkonna huve esindav äriinimene 2) Muutuste kujundaja vastavalt äri vajadustele 3) organisatsioonisisene konsultatnt ja partner allüksuste juhtidele 4) Firma strateegia ja äri planeerija 5) talentide leidja ja juhtija 6) Personalitöö eelarve ja koostaja ja kulude kontrollija

Juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun