Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE. (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida nad tulevikus vajavad Playing Computer Games - Positive or Negative?

Lõik failist

1. Arvutimängude positiivsed ja negatiivsed mõjud inimestele.


Kas arvutimängude mängimisel esineb rohkem positiivseid või negatiivseid tagajärgi? Mitmed uuringud tõestavad, et vägivaldsed arvutimängud mõjuvadki noortele mänguritele agresiivselt, aga kõik arvutimängud ei ole ühesugused.
Arvutimängude mõju inimesele sõltub täielikult mängu sisust. Uuringud on näidanud, et advekaatselt üles ehitatud sotsiaalsed mängud võivad tõsta mänguri julgust, astuda üles kellegi uskumuste kaitseks ja tugevdada valmisolekut teiste aitamiseks. Samuti nii öelda tulistamismängud ei oma ainult tumedaid külgi, ka need arendavad nägemisteravust üksikasjade nägemiseks ja reageerimiskiirust. Paljud lapsevanemad näevad videomänge, kui ajaraiskamist või tegevust, mis hävitavad aju.
Meedia
ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE #1 ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE #2 ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE #3 ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE #4 ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE #5 ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gdjgdg gdjdg Õppematerjali autor
Uurimistöö \"ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE\" 1. peatükk

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

"ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE" uurimistöö kokkuvõte ja kasutatud kirjandus

KOKKUVÕTE. Kunda Ühisgümnaasiumis 10.-12. klassi hulgast mängivad arvutimänge rohkem kui 50% noortest. Ainult 24% vastanudest on kursis arvutimängude heast mõjust inimesele, kuid halbu mõjusid teavad koguni 53% vastanudest. Järelikult on rohkem levinud teadmised arvutimängude negatiivsetest mõjudest. Arvutimängude mängimisel leidub rohkem positiivseid mõjusid, kuid inimesed ei ole nendest eriti hästi teadlikud. Positiivsete mõjude alla lähevad oskus lahendada probleeme ja loogiline mõtlemine, logistika, kiire otsustusvõime ja mitmeid teisi asju, mida enne ei osanud arvata. Peamine negatiivne mõju arvutimängude poolt on nende vägivaldsus ja aja raiskamine, mida saaks kasutada hoopiski kasulikumate asjade tegemiseks.

Uurimistöö
thumbnail
36
pdf

Kübersport - Uurimistöö

Paide Ühisgümnaasium XIA Rauno Emmar Ats Tikka KÜBERSPORT Uurimistöö Juhendaja: Iren Šarapova Paide 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. TULEVIKU SPORDIALA — KÜBERSPORT ......................................................................... 4 1.1. Arvutimängude ajalugu ........................................................................................................ 4 1.2. Arvutimängude tüübid .......................................................................................................... 5 1.3. eSport´i ajalugu .................................................................................................................... 8 1.4. eSport´i hetkeseis maailmas ja Eestis ....................................................

Arvutid
thumbnail
2
docx

3. PÕHJUS, MIKS MÄNGITAKSE ARVUTIMÄNGE.

3. PÕHJUS, MIKS MÄNGITAKSE ARVUTIMÄNGE. Leidub mitmeid põhjuseid, miks inimestele meeldib mängida videomänge. Arvutimängude mängimine on lõbus, põnev, huvitav ja stressi maandav kogemus. Peamiseks põhjuseks võib pidada kontrolli ja saavutusi. Digitaalses maailmas pakutakse tihti reaalsust, mille üle mängur omab totaalset kontrolli, terve mänguuniversum keerleb ümber mänguri. Kõik sündmused on seotud mänguriga, mis algavad ja lõppevad just temaga. See tähendab, et mängus on algselt küll palju avastamist, kuid lõpuks mängumaailma reeglite kohaselt saab kõigele vastuse.

Uurimistöö
thumbnail
3
docx

Uurimistöö "ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE" kaitsekõne.

Tere, mina olen Lauri Lahtvee 11. klassi õpilane Kunda Ühisgümnaasiumist. Ma tegin uurimustöö teemal "Kunda Ühisgümnaasiumi õpilaste teadlikkus arvutimängude mõjust". Uurimustöö eesmärk oli uurida arvutimängude positiivseid ja negatiivseid mõjusid inimestele, uurida, mis teeb arvutimängust hea mängu, mis on kõige rohkem illegaalselt allalaetud mäng ning, mis on kõige müüduim arvutimäng läbi aegade, samas oli soov ka laiendada oma teadmisi arvutimängude mõjude kohta. Arvutimängude positiivsedeks külgedeks on · juheditele järgnemine, enamus arvutimänge algab sellega, et tuleb järgneda juhistele, tuleb teha järgemööda tegusid, mis kästakse, see õpetab ka reaalses elus juhistele järgnemist. · Käe-silma koordinatsioon,mängija peab jälgima ekraani ning samaaegselt peab ta ka tegutsema ka hiire ja klaviatuuriga. · Resursside haldus ja logistika, seda omadust arendavad peamiselt strateegia mängud,

Uurimistöö
thumbnail
12
doc

Arvutimängude referaat

Keila Gümnaasium Reino Seli 11B ARVUTIMÄNGUD Referaat Juhendaja: Natalia Sidorova Keila 2007 Arvutimängud Sisukord 1. Sissejuhatus...................................................................................3 2. Peamised mängukategooriad ................................................................4 2.1. Action ehk märulimängud...............................................................4 2.2. FPS; first-person shooter ehk 3D tulistamismäng...................................4 2.3. RPG; role-playing game ehk rollimäng...............................................4 2

Informaatika
thumbnail
25
docx

Arvutimängude populaarsus, uurimistöö

Kui 10 aastat tagasi saadi väljas kokku, et tagaajamist mängida, siis nüüd kutsutakse sõpru Internetti, et koos mängida saaks. Kuna olen ka ise päris pikka aega arvutimänge mänginud, otsustasin valida uurimistöö teemaks ,,Arvutimängude populaarsus Vastseliina Gümnaasiumi põhikooli õpilaste näitel". Uurimistöö eesmärgiks on anda ülevaade, kas Vastseliina Gümnaasiumi põhikooli õpilased mängivad arvutimänge, milliseid mänge mängitakse, kas arvutimängud on neile kuidagi kasu või kahju toonud, mis põhjusel hakati mänge mängima ning kas mängitakse iga päev. Eesmärgi saavutamiseks püstitasin järgmised ülesanded: otsida infot mängude ajaloost ja tuntumatest mängudest Internetist; uurida põhikooli õpilaste seas läbiviidud küsitluse käigus õpilaste mängimise eripärasid. Püstitatud ülesannete täitmiseks lugesin teemakohast materjali Internetist, et saada

Arvutiõpetus
thumbnail
9
docx

Tehnoloogia mõju lapsele

tehnoloogiaga, on näha psüühilisi, psühholoogilisi ebatasasusi ja käitumishäireid. Praegust kriitilist olukorda tervise- ja haridussüsteemid alles hakkavad märkama ning antud probleemi muudab eriti keeruliseks see, et keegi meist tegelikult ei tea, kuidas täpselt läheneda ja lahendada. Laste ülekaalulisus ja diabeet on nüüdseks kujunenud probleemiks mitmetes riikides. Sageli loetakse taoliste haiguste põhjustajateks tehnoloogia liigset kasutamist (nt. päevast päeva tihe arvutimängude mängimine). Ameerikas ja Kanadas läbiviidud uuringute (Rowan, 2013) põhjal saame väita, et aktiivsuse- ja tähelepanuhäired, autism, koordinatsioonihäired, arengus maha jäämine, arusaamatu kõne, õpiraskused, ärevus, depressioon ja unehäired on seotud tihedalt tehnoloogia ületarbimisega. Antud haiguste ja tervise häirete arvukus kasvab enneolematu kiirusega, mida võime täheldada juba ka Eesti lastel

It eetilised, sotsiaalsed ja professionaalsed...
thumbnail
11
doc

Arvuti mängud

..................................................................................................................................10 Kasutatud materjalid......................................................................................................................11 2 Sissejuhatus Arvutimängud on mõeldud igas vanuses olevatele inimestele, enamasti lähevad arvuti mängud peale lastele ja meestele . Järgnevas lõigus ma seletan kuidas mänge eristada. Arvuti ja videomängud on jaotunud populaarsesse kategooriatesse. Need kategooriad erinevad üksteisest peamiselt mängitavuse poole pealt. Erinevate kategooriate mängude puhul tulevad erinevused sisse juba mängu tegemise alguses, sest juba mängu mõtte ülesehitamine läheb olenevalt stiilist erinevaid radu pidi.

Arvuti õpetus




Kommentaarid (1)

opimehoolega profiilipilt
opimehoolega: allikas teadmata, kes koostas töö?
10:35 19-03-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun