Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Klienditeenindus ja teeninduskultuur (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on kelle jaoks?
  • Kuidas mismoodi?
  • Millal missugune?
  • Kuidasmillega saan saaksin Teid aidata?
  • Millegakuidas saaksin kasulik olla?
Vasakule Paremale
Klienditeenindus ja teeninduskultuur #1 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #2 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #3 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #4 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #5 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #6 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #7 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #8 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #9 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #10 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #11 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #12 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #13 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #14 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #15 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #16 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #17 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #18 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #19 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #20 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #21 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #22 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #23 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #24 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #25 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #26 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #27 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #28 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #29 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #30 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #31 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #32 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #33 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #34 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #35 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #36 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #37 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #38 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #39 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #40 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #41 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #42 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #43 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #44 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #45 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #46 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #47 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #48 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #49 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #50 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #51 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #52 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #53 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #54 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #55 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #56 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #57 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #58 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #59 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #60 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #61 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #62 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #63 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #64 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #65 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #66 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #67 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #68 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #69 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #70 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #71 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #72 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #73 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #74 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #75 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #76 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #77 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #78 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #79 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #80 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #81 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #82 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #83 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #84 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #85 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #86 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #87 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #88 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #89 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #90 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #91 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #92 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #93 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #94 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #95 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #96 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #97 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #98 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #99 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #100 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #101 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #102 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #103 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #104 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #105 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #106 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #107 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #108 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #109 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #110 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #111 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #112 Klienditeenindus ja teeninduskultuur #113
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 113 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 93 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ozokerit Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

Klienditeenindus ja teeninduskultuur 1 Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 2 Teeninduse kaks poolt · Materiaalne e asine pool ­ füüsiline keskkond, ärireeglid, töökorraldus, lahtiolekuajad, tehniline varustus, hinnad, tähtajad, arveldamine · Personaalne e inimlik pool ­ kliendi ja teenindaja vahelise suhtlemise käigus tekkiv meeleolu ja suhted 3 Klienditeeninduse moodustavad · Teadmised ja oskused konkreetse töö tegemiseks - haridus, praktiseerimine, elukestev enesetäiendus · Suhtlemisoskused · Teeninduslik hoiak Teenindaja isiksuseomadused ja hoiakud (positiivne või negatiivne suhtumine millessegi).

Klienditeenindus
thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 1 2 Teeninduse kaks poolt Klienditeeninduse moodustavad

Klienditeenindus
thumbnail
8
docx

Klienditeenindus ja suhtlemise alused

Maire Tars, klienditeenindus ja suhtlemise alused KONTROLLTÖÖ SUHTLEMISE ALUSTEST Angel Lootus TAK17 1. Defineeri – mis on suhtlemine? Suhtlemine on kommunikatsioon kahe inimese vahel, Suhtlemisprotsess algab partneritajust ja see omakorda sümpaatiast. Samas ei saa me tihti valida oma suhtluspartnerit sümpaatia alusel, vaid peame suhtlema ka nende inimestega, kes jätavad meid ükskõikseks või tunduvad ebasümpaatsed. 2. Mis sõltub suhtlemisoskusest (peale selle, et me inimestega hästi läbi saame)? Oskus informatsiooni edastada ja vastuvõta ehk kuidas me suudame teisele inimesele edasi anda olulist informatsiooni ja samuti kuidas suudame ise informatsioonist aru saada ja seda vastu võtta. Kuidas tajume suhtlemisel partnerit ja oskus suhtluspartnerit mõjutada. 3. Nimeta suhtlemise komponendid (n-ö osad).

Suhtlemisõpetus
thumbnail
19
doc

Klienditeeninduse uurimustöö

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus Särevere õppekoht Reelika Vinter KM2 Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: õpetaja-metoodik Ruth Muru Paide Särevere 2010 SISUKORD Sisukord............................................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................................... 3 1 Kümme situatsiooni koos lühihinnanguga........................................................................ 4 2 Paide säästumarket..................................................................................

Suhtlemisõpetus
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3

Kommunikatsioon
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4

Klienditeenindus
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

tegutsevad. Mõttelaadide erinevus võib inimestel olla väga erinev. Seetõttu võivad nad ühest ja samast asjast aru saada erinevalt ning sellest tulenevalt ka erinevalt suhtuda, käituda ja tegutseda. Eesti teeninduse üheks kõige iseloomustavamaks tunnuseks on selle väga tugev kõikumine suurepärase ning olematu teenindamise (teenindamise puudumise) vahel. Võib tuua mitmeid põhjuseid, miks see nii on, kuid ilmselt on määravaks inimeste mõttelaad ehk teenindusest 1 arusaam ja teenindusse suhtumine. Teadmistest ja oskustest üksi ei piisa ­ kehv teenindamine on valdavalt mitteteenindusliku mõttelaadi tulemus. Teenindusfilosoofia ehk teenindustarkuse olulisemateks alustaladeks on vabadus kui filosoofiline kategooria, terviklik ehk holistliline vaateviis ja iga inimese kui isiksuse tunnustamine ning austamine. Vabadus kui filosoofiline kategooria on teadlaste

Klienditeenindus
thumbnail
12
doc

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil Teenused Kaubad Mitte käega katsutavad Käega katsutavad kaubad Mittemateriaalne Materiaalsed Tegevused Esemed klient osaleb tootmis Tarbija ei osale tootmisprotsessis protsessis tekib teenindamisel Saab ladustada ja hoida saab kogeda Saab muuta omandiks teenindamist Teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid Usaldusväärsus Kogetud viisakas teenindus, kvaliteene kaup jne Kiire teenindamine Kompetentsus Teenindaja teadmised ja oskused Kättesaadavus Telefoni teel, hea asukoht, lahtiolekuajad, Kommunikatsioon Keelte valdamine Probleemide lahendamine Usutavus Agressiivne müük(hinnad) Klientide huvide igakülgne arvestamine Turvalisus Valeinfo Füüsiline turvalisus Konfidentsiaalsus e isikuandmete lekkimine Kliendi tundmine Väljanägemine Firma ja klient Esmamulje- 40 – 60 % üldiselt muutub

Klienditeenindus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun