FRANTSIIS JA SELLE RAKENDAMINE KAUBANDUSES Referaat Õppejõud: 2015 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...........................................................................................................3 1 FRANTSIISI AJALUGU............................................................................................4 2 FRANTSIIS.................................................................................................................5 2.1 Frantsiisi jagunemine...........................................................................................5 3 FRANTSIISI SEOS KAUBANDUSEGA..................................................................7 4 FRANTSIISI PLUSSID JA MIINUSED....................................................................9 5 FRANTSIIS ETTEVÕTTED..................
The Subway Frantsiisiidee The Subway on Ameerika päritolu võileva-restoran mis teeb peamiselt allveelaeva kujulis võileibu ja erinevaid salateid. See kuulub frimale Doctor's Associates, Inc. Subway on üks kiiremini kasvavaid frantsiise maailmas 35302 restorani 98 riigis see on suurim ühe brändi restorani kett maailmas ja on suuruselt teine restorani operaator maailmas. Subway omapära on see, et inimene saab endale ise võileiva teha, see tähendab, et saab valida saia või leiva sinna vahele juustu, sinki või lihtsalt liha lasta see kõik röstida või mitte valida veel juurviljad ja kastme jne valik on lihtslalt meeletu. Lisaks kõigele on need kõik asjad värsked ja inventuuri vahetatakse igal tööpäeval. Subway ajalugu algas aastal 1965 suvel Bridgeport, Connecticutis. 17- aastane Fred DeLuca proovis teenida piisavalt raha, et maksta oma kolledzi õppemaksu töötades tööriista poes. Iga päevaga tundis, et õppemaksu maksimine miinimum palgast muutub aina raskemaks.
Kõik kommentaarid