Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte tutvustus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised kliendi vajadused on aluseks?
  • Millised on sisendid ettevõttesse?
  • Millised on ettevõtte tugiprotsessid?
  • Millised on väljundid ettevõttesse tooted ja teenused?

Lõik failist

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL
Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool
K11

Kairi Jõe
Egle Pikhof
Kristiina Tiitsu
JUHTIMISE ALUSTE AINE LÕPUTÖÖ
RAKVERE MAKSIMARKETI NÄITEL
Uuringuaruanne
Õppejõud: Heli Freienthal , MBA

Mõdriku
13.08.19

SISUKORD


SISSEJUHATUS 3
1ETTEVÕTTE TUTVUSTUS 4
1.1 Ettevõtte valdkond 5
1.2 Missioon , visioon ja põhiväärtused 5
1.3 Organisatsioonikultuur , eestvedamine ja delegeerimine 8
1.4 Ettevõtte toimimine 9
1.5 Ettevõtte eesmärk 10
1.6 Infojuhtimise alane tegevus 11
1.7 Ettevõtte struktuur 12
1.8 Keskastmejuhi tegevused ja rollid organisatsioonis 14
1.9 Töötasu ja hüvitamissüsteem 16
KOKKUVÕTE 17
KASUTATUD KIRJANDUS 18
LISAD 19
Lisa 2. Protsessiskeem „Reageerimine kliendi kaebustele saalitöötaja, kassapidaja , infotöötaja või vanemmüüja tasemel“

SISSEJUHATUS


Ettevõtte alustamiseks on
Vasakule Paremale
Ettevõtte tutvustus #1 Ettevõtte tutvustus #2 Ettevõtte tutvustus #3 Ettevõtte tutvustus #4 Ettevõtte tutvustus #5 Ettevõtte tutvustus #6 Ettevõtte tutvustus #7 Ettevõtte tutvustus #8 Ettevõtte tutvustus #9 Ettevõtte tutvustus #10 Ettevõtte tutvustus #11 Ettevõtte tutvustus #12 Ettevõtte tutvustus #13 Ettevõtte tutvustus #14 Ettevõtte tutvustus #15 Ettevõtte tutvustus #16 Ettevõtte tutvustus #17 Ettevõtte tutvustus #18 Ettevõtte tutvustus #19 Ettevõtte tutvustus #20
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mcrolts Õppematerjali autor
JUHTIMISE ALUSTE AINE LÕPUTÖÖ RAKVERE MAKSIMARKETI NÄITEL

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

...............31 2.2ANKEETANALÜÜS................................................................................................ 32 2.3.1 Töötajate läbisaamine juhtidega ................................................................32 2.3.2Töötajate motiveeritus..................................................................................32 2.3.3 Töötajate teadvustatus nende tööpanustest ja firma eesmärkidest.............34 2.3.4Töötajate rahulolu ettevõtte juhtimisega..................................................... 34 2.3.5Töötajate iseseisvus, vastutus ja probleemide lahendamine........................36 2.3.6Töötajate kaasamine muudatuste tegemisse ja otsuste langetamisse..........37 2.3.7Ettevõtte juht kui liider.................................................................................39 2.4 ETTEPANEKUD.................................................................................................... 41

Juhtimine
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

fotod, ajakirjanduses ilmunud kirjutised, kroonikad, tähtpäevaliste sündmuste materjalid, infolehed, märgid, medalid, vimplid, suveniirkilekotid, -mütsid, -klaasid jm. Eriti oleme huvitatud vanemat aega kajastavatest esemetest, raamatutest ning ajakirjadest ja ajalehtedest, mille palume tuua või saata ETK sekretariaati aadressil Kalda 7c, 11625 Tallinn. ETK SÜSTEEM JA STRUKTUUR 7 Põlva Tarbijate Ühistu tutvustus Põlva Tarbijate Ühistu on Eesti Vabariigi Põlva Maakonna, Põlva linna ja Põlva, Kanepi, Ahja, Vastse-Kuuste, Mooste, Laheda, Kõlleste, Valgjärve valdades elavate füüsiliste ja juriidiliste isikute vabatahtlik ühendus. Kaubandusega tegeldakse kogu Põlva maakonnas ja Valga linnas. Ühistu asukoht on: EESTI VABARIIK, PÕLVA LINN, KESK TÄNAV 10. Põlva Tarbijate Ühistu on juriidiline isik, tal on oma vara, iseseisev bilanss ja nimetusega pitsat.

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09 KÕ Nastasja Musienko PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega

Personalijuhtimine
thumbnail
39
docx

Juhtimispraktika

kaasnevalt on hetkel töökohti 146. Ettevõte tegeleb peamiselt akende, uste, treppide ja majade tootmisega teistele ettevõtetele ja ka üksikisikutele. Ettevõttel on kaks Aru Joinery all töötavat välisriigi esindust, üks asub Iirimaal ja teine Inglismaal. Valisin Aru Grupi oma praktikakohaks, kuna see on suurettevõte ja väga huvitav oli teada saada, kuidas suurfirma juht saab hakkama igapäevaste probleemide lahendamisega, muutustega ettevõttes ja väljaspool seda. 1 ETTEVÕTTE TUTVUSTUS Aru Grupp AS on alates 1993 aastast tegutsev 100% Eesti kapitalil põhinev puidutöötlemisettevõte. Omanikeks on Juhan Viise ja Andres Lindam. Ettevõte paikneb Lääne-Virumaal, Kadrina vallas, Hulja külas. Kuni 2008 aasta sügiseni töötas ettevõttes kuni 175 töötajat aga majanduslangusega kaasnevalt on hetkel töökohti 146. Tootmisbaas: Kogu territoorium 88 600 m² Katusealust köetavat pinda 16 200 m²

Juhtimine
thumbnail
45
docx

ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

Andres Kase, Rita Sikk, Aet Kull, Mare Kurvits, PhD Tallinn 2020 Äriprotsesside lõpparuanne SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................3 1. Ettevõtte taustainfo......................................................................4 Lisa 1. Bilansiaruanne 2017.............................................................35 Lisa 2. Kasumiaruanne 2017............................................................36 Lisa 3. Kasumiaruanne 2018............................................................37 Lisa 4. Bilansiaruanne 2018.............................................................38 Lisa 5. Kasumiaruanne 2019............

äriprotsesside juhtimine
thumbnail
21
docx

Juhtimise praktika aruanne

Teenusmajanduse instituut JUHTIMISE PRAKTIKA ARUANNE Praktika aruanne Õppeaine: Juhtimine Mõdriku SISUKORD Sissejuhatus....................................................................................................................4 1 ettevõtte üldtutvustus...................................................................................................5 1.1 Turundusstrateegia ja arengukava........................................................................5 2 organisatsiooni struktuur.............................................................................................7 2.1 Struktuuri liigendus ja disain................................................................................8 3 juhi tööga tutvumine....

Juhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

3.6.3 Organisatsiooni sisekeskkond 41 3.6.4 Organisatsiooni tegutsemine keerukas ja muutuvas keskkonnas 43 4. Juhtimisfunktsioonid 45 4.1 Juhtimisfunktsioonide eristamine 45 4.1.1 Juhtimisfunktsioonid majandusteaduses 45 4.1.2 Ettevõtte strateegia, taktika ja poliitika 47 4.1.3 Miks on strateegia tähtis? 48 4.1.3.1 Kahanev sündimus 49 4.1.3.2 Sissetulekute jaotumine 50 4.1.3.3 Tänapäeva kasvavad tööstusharud 51 4.1.3.4

Juhtimine
thumbnail
15
pdf

Organisatsioonikäitumine

Eestist näide: Cleveroniakadeemia (3) Efektiivsus tööpraktikate perspektiivist •Organisatsiooni efektiivsust on võimalik suurendada arendades tööpraktikaid, mis tõstavad töötajate motivatsiooni ja suurendavad nende panust. töötajate kaasaminetöö autonoomsus (ülesanded, organisatsiooni struktuur)kompetentsuse tõstmine tasustamine, tunnustamine (4) Efektiivsus huvigruppide perspektiivist •Huvigrupp: on mõjutatud ettevõtte tegevustest; mõjutab ettevõtte tegevust •Määratleda peamised huvigrupid: strateegilised ja moraalsed •Määratleda nende huvid, ootused ja mõjumehhanismid •Suhted huvigruppidega dünaamilised, vajab dialoogi ja juhtimist. •Organisatsioon on seda efektiivsem, midda paremini ta mõistab, juhib ja suudab vastata huvigruppide ootustele. PESTLE mudel •Poliitilised(Political) •Majanduslikud (Economic)

Organisatsioonikäitumine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun