Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes kuidas ja milliste protsessidega- turundustegevus tegelevad?
Vasakule Paremale
METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #1 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #2 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #3 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #4 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #5 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #6 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #7 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #8 METOODILINE E-ÕPPE FORMULAR AINES TURUNDUSE JUHTIMINE #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor chicas Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

TURUNDUSPLAAN

TURUNDUSPLAANI VORM AINES ETTEVÕTLUS JA TURUNDUS EESÕNA JA INSTRUKTSIOON Töö eesmärk on koostada turundusplaan. Selle eelduseks on esmalt välja mõelda äriidee (millises valdkonnas tegutseda, milliseid tooteid/teenuseid pakkuma hakata ja kus (millises piirkonnas) ja millise ettevõtlusvormina tegutsema hakata. Seejärel juba püüda oma ideid arendada turundusplaani raames, täites kõik selle turundusplaani osad. Igasse blokki (alapunkti) on jäetud piisavalt ruumi, vajadusel saab sinna sisse lisada tabeleid/ jooniseid või

Ettevõtlus
thumbnail
41
doc

Turundusplaani koostamise juhend

turundustegevus. Korralikult koostatud turundusplaan võib olla ettevõttele mitmeti vajalik: 1 omatakse selgemat nägemust turunduskeskkonnast, milles tegutsetakse, valitsevatest ohtudest ja võimalustest aitab selgusele jõuda ettevõtte toodete tugevustes ja nõrkustes sunnib suuremat tähelepanu pöörama tarbijatele, nende vajadustele ja soovidele paremini on välja toodud tuleviku nägemus ning turunduse eesmärgid tagab eesmärkide parema kooskõlastuse annab ettevõtte töötajatele selge ettekujutuse firma sihtidest paneb täpsemalt paika juhtnöörid aitab paika panna põhilised turunduse strateegiad ja määratleda tähtsusejärjekorra aitavad koordineerida erinevaid funktsionaalseid operatsioone ettevõttes väga selge arusaam prioriteetidest aitab määratleda tulevikuvajadusi parem kontroll turunduse üle vähem tundlik ootamatutele situatsioonidele jne.

Turundus
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

seltsidega. Kui oleme äppi laiendanud ning seeläbi ka sihtturgu hakkame end reklaamima ka üleüldistes toidu- ning fitnessajakirjades, toitumisega seotud Facebooki gruppides, toidumessidel ning läbi koostöö mõjukate blogijate ja youtuberitega. Loomulikult loome ka endale sotsiaalmeedia kontod ning hoiame kliente aktiivselt kursis enda tegevuste ja arendustega. Peale Soome laienemist kaasame turundusplaani ka kõik seaalsed samaväärsed platvormid. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Organisatsiooni struktuur. Oleme väike ettevõte, kus osanikud on ka juhatuseliikmed ning töötajad. Seetõttu on meie struktuur lihtne: iga osanik/juhatuseliige vastutab enda tegevusvaldkonna toimimise eest. Arendaja (Andra Kaljurand) ja haldaja (Joanna Käi) vastutavad äppi tehnilise poole eest (arendamine ja big fix)

Majandus
thumbnail
27
doc

Turundusplaani koostamine

Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend. Kui tegemist on lühiajalise turundusplaaniga, siis tuleb ilmtingimata lähtuda ka varem püstitatud pikaajalistest turunduseesmärkidest. Neljandaks sammuks on eesmärkide saavutamiseks sobiva strateegia väljatöötamine. Strateegiad

Majanduse alused
thumbnail
14
doc

Äriplaan

a. 2.a. 3.a. Hommikusöök (puder,tee,võileib) 5 eur 5 eur 6 eur Lõunasöök (supp+teine) 10 eur 10 eur 12 eur Õhtusöök (puder/makaroni+kotl 7 eur 7 eur 8.50 eur ett) Snäkkimine (saiakesed,joogid) 3 eur 3 eur 4 eur 12.2 Müük ja turustamine. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turundustegevust. Müüa tervisliku toitu inimestele. 13. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Ettevõte vajab järgmised töölised : 2 kassapidajat, 4 kokki ja 2 koristajat. Töötajatel pab olema toitlustusalane kutseharidus (kokk,kassapidaja). Vajalikul hulgal ja oskustega töötajad on olemas. Kassapidajat ja koristaja võib ka koolitada töökohal. Tabelis on tööjõukulud üheks inimeseks

Tootmine
thumbnail
11
doc

Äriplaani vorm

Täida ka alljärgnev tabel. Konkurent Pakutavad Konkurendi hind Muu info tooted/teenused 11. Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. 11.2 Müük ja turustamine. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turundustegevust. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Ametikoht Kuude arv Brutopalk Sotsiaalma Töötuskindlus Tööjõukul Palgakulu kuus ks 33% tus 1,4 % u kokku kokku kuus aastas. 13. Müügiprognoosid

Ärijuhtimine
thumbnail
13
docx

Äriplaan

ÄRIPLAAN Toomas Kelo Uku Eller Alfred Kosljak Tallinn 2013 1. Äriplaani kokkuvõte Meie idee on luua ettevõte, mis erineb kõigist teistest küpsetuskodadest, andes kliendile rohkem kui lihtsalt sooja saiakest kohvi või tee kõrvale. Tahame anda edasi tõetruud kogemust keskaegsest pagarikojast, alustades töövahenditest ning lõpetades retseptidega. Suur osa selle kogemuse edasiandmisel on meie rendipind Tallinna vanalinnas, Raekoja platsi läheduses. Sellele lisame antiikse moega mööbli, ajaloohõngulised söögid ning joogid ja õhtused live- muusikud - see kõik tekitab kliendis tunde, nagu ta oleks ajas tagasi rännanud. Oma missiooniks oleme seadnud kasvada usaldusväärseks ning kliendisõbralikuks ettevõtteks ja koguda tuntust nii kodu- kui ka välismaiste klientide hulgas. Meie visiooniks on luua keskajale iseloomulik atmosfäär, kus kehtib ütlus "klient on kuningas". Oma toodangu valmistamisel kasutame vaid keskajale omaseid söögitegemisvõtteid, mida

Ettevõtlus
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

· muud (näiteks arvutikoolitusfirma puhul on mingil hulgal klientidest ilmselt kodus arvuti, autosõidu koolitaja klientidel on osadel auto olemas jne). Kui sinu klientideks on erinevad sihtgrupid (näiteks 30% ettevõtted ja 70% eraisikud) tuleb koostada mõlema iseloomustus. Eelpooltoodud andmetele tuginedes saad sa panna paika oma müügiprognoosi - kui palju ja millise hinnaga plaanid oma toodet klientidele müüa. Nagu ka muudes äriplaani osades, tuuakse turu ja turunduse osas ära ainult konkreetset äritegevust puudutav oluline informatsioon. Äriplaani tekstiosas ei pea sa ära tooma täismahus turu-uuringut või analüütiku raportit olukorrast turul. Nende koht on äriplaani lisades, kus nad toetavad põhiosas kirjutatut. 10. Konkurents Kaasaegses väga tihedas konkurentsisituatsioonis turul on ülioluliseks kujunenud küsimus: mis on ettevõttes ainulaadset ja unikaalset, millega konkurentidest eristuda?

Äriplaan




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun