Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Müügipersonali hindamise keerukus - eseee (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas see hind kujuneb?
  • Kuidas siis hinnata klienditeenindajaid?
  • Kes on hindajad?
  • Millist teenindust siis klient ikkagi reaalselt kogeb?
  • Mis on mystery shopping ehk kontroll- või testostlus?
Müügipersonali hindamise keerukus - eseee #1 Müügipersonali hindamise keerukus - eseee #2 Müügipersonali hindamise keerukus - eseee #3 Müügipersonali hindamise keerukus - eseee #4 Müügipersonali hindamise keerukus - eseee #5 Müügipersonali hindamise keerukus - eseee #6
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor amy s Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
docx

EFEKTIIVSUSE SUURENDAMISE VÕIMALUS PERSONALI TÖÖS KONKREETSE ORGANISATSIOONI NÄITEL

eesmärkide saavutamist toetava personalipoliitika väljatöötamist ja elluviimist; 2. koostab personalieelarve ning analüüsib selle täitmist; 3. koordineerib ja toetab personali värbamise ja valiku läbiviimist; 4. koordineerib ja toetab arenguvestluste läbiviimist ja kompetentside hindamist; 5. arendab koolitussüsteemi ja korraldab tööalast koolitust; 6. arendab töötajate töö tulemuslikkuse hindamise süsteeme; 7. arendab töötasu- ja motivatsioonisüsteemi ning korraldab selle rakendamist; 8. koordineerib personalitööga seotud organisatsiooniliste dokumentide koostamist, tagab personalidokumentide vormistamise ja personaliarvestuse pidamise ning personalistatistika koondamise ja analüüsimise; 9. kavandab ja toetab organisatsioonikultuuri tugevdavaid ja ühiseid väärtusi kujundavaid tegevusi; 10

Personalitöö
thumbnail
21
doc

PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS

organisatsiooni eesmärkidega. Selleks luuakse täiendkoolituse pakkumise ja töötaja arengu planeerimise kaudu töötajale võimaluse tema professionaalseks ja isiklikuks arenguks. 13 Vastavalt teooriale (Poole jt 1998: 643-645) lähtub Selver töötajate koolitamisel ettevõtte vajadustest. Töötaja koolituses osalemise eeldus on hinnatud koolitusvajadus. Koolitusvajadus selgitatakse jooksva hindamise teel, iga-aastase arenguvestluse ning teenindajate atesteerimise käigus. Selveri poolt tasustatavast koolitusest osavõtmine on töötajale kohustuslik ja koolituse ajal säilitatakse töötajale keskmine töötasu. Töötaja tasemekoolitusega seotud kulusid Selveri ei kompenseeri. Koolituse planeerimise ja läbiviimise eest vastutab nii töötaja, tema otsene juht kui organisatsioon (personaliosakond). Töötaja vastutab isiklikult töö tegemiseks vajalike

Inimressursi juhtimine
thumbnail
11
doc

TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS

· Personalitöötaja osalus ­ osaleb protsessi kõigis etappides ja tema ülesandeks on kogu korralduslik pool. · Protseduuri vajalikkus ­ sätestab üldpõhimõtete rakendamise täpsed reeglid. TÖÖTAJATE TÖÖALANE HINDAMINE Organisatsioonid, kes ei kuulu avaliku teenistuse seaduse tegevusraamidesse, võivad välja töötada vastavalt organisatsiooni vajadustele oma hindamissüsteemi, mil tagaks parima tulemuse töötaja hindamise ettevalmistamise, selle läbiviimise ja hindamistulemuste kasutamise protsessi. Töötaja tööalane hindamine on süstemaatiline tegevus, mille käigus antakse hinnang tööalasele tegevusele ­ töö protsessi, selle kvaliteedi, tulemuslikkuse, rahulolu jne osas. Hindamine toimub juhi ja alluva perioodilise (iga-aastase) vestluse vormis, kus tagasiside peab olema mõlemapoolne. Töötaja saab teada, kuidas tema tööga rahul ollakse ja missugused on tema arenguvõimalused.

Personalijuhtimine
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

VALIKUMEETODID · Vestlused, intervjuud (mittestruktureeritud, struktureeritud, situatiivsed, käitumist kirjeldavad) Laine Simson, Ph.D 11 Personalijuhtimine 2013 · Analüütilised testid (kognitiivse võimekuse testid (üldised või spetsiifilised), taju- ja motoorikatestid, isiksusetestid, huvidetestid) · katsetöö, rollimängud, ametitestid · käitumise hindamise tehnikad, situatsioonimängud · eluloolised andmed · soovitused · grafoloogia, astroloogia · enesehinnang · teiste hinnangud · mitmemeetodi hindamiskeskused PRAGMAATILISED OTSUSED VALIKUMEETODITE KASUTAMISEL Valikukriteeriumid (ametinõuded ja hindamismeetodi karakteristikud) Meetodi sobivus ja vastuvõetavus (kandidaatide suhtumine) Valikumeeskonna võimekus Administratiivsed ja ajafaktorid Korrektsus ja valiidsus Maksumus

Personalijuhtimine
thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused eksamiks-2021

meetodite kasutamine reaalset töökorraldust kirjeldava informatsiooni saamiseks • Kogutud informatsiooni analüüsimine,töökorralduses esinevate seoste ja puuduvate elementide otsimine, olemasoleva töökorralduse sobivuse hindamine Töö analüüsi eesmärgina sõnastatud lahenduse või süsteemi väljatöötamine.Näiteks uue struktuuri väljatöötamine, saadud informatsiooni alusel ametikohtade hindamise läbiviimine ja palgaskaala koostamine 11.Kes võivad koguda tööanalüüsiks vajalikku informatsiooni? Vajalikku informatsiooni võivad koguda: • Töökohal töötavad isikud • Töötajate otsesed juhid • Personaliosakonna töötajad • Konsultandid 12.Mis on tööanalüüsi infoallikad? Infoallikaks võivad olla: • Dokumendid ja andmebaasid • Kliendid ja koostööpartnerid • Muud allikad (nt personali- või kliendirahulolu-uuringud) 13

Keskkonnaökonoomika
thumbnail
12
docx

Inimressursi juhtimine EKSAMI KORDAMISKÜSIMUSED

väärtuse vahel, osaleb plaanide alternatiivide arutlustes, aitab saada koostööd ja toetust, jälgib töö edenemist. Meeskonnatöö puudused: 1)Logelemise efekt - töö tõhususe vähenemine 2)Ringelmanni efekt - energiakulu meeskonnasisestele suhetele 20. Töötajate hindamine Töötajate hindamine võimaldab juhtidel anda töötajatele tagasisidet nende töö kohta ja seada tuleviku eesmärke. Personali hindamise alaliigid on: 1. kandidaatide hindamine personali valikul 2. inimeste töösoorituste hindamine 3. töötajate potentsiaali hindamine 21. Hindamismeetodid PERSONALI HINDAMISE MEETODID: Tagasivaate meetod: Enesehinnang: - kontroll-lehed ja küsimustikud - töötaja analüüsib ise oma saavutusi - käitumisel põhinev hindamisskaala - essee (töötaja hindab oma + ja ­ ning

Inimressursi juhtimine
thumbnail
12
doc

ETTEVÕTTE X PALGAPOLIITIKA JA PALGAKORRALDUSE PÕHIMÕTTED

SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................4 1. PALGAPOLIITIKA PÕHIMÕTTED................................................................................5 2. PALGAKORRALDUSE ALUSED...................................................................................6 3. AMETIKOHTADE HINDAMISE PÕHIMÕTTED..........................................................8 4. PALGATASE VÕRRELDES PALGATURUGA.............................................................9 5. PALGAGRUPPIDE MOODUSTAMINE JA PALGA STRUKTUUR.......................... 10 6. TÖÖTAJATE HINDAMISE PÕHIMÕTTED.................................................................11 KASUTATUD ALLIKMATERJALID.............................................................................. 12

Hindamine ja palgakorraldus
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

Kohvikus kujundatakse organisatsiooni struktuur vastavalt juhataja äranägemisele. Kohviku üheks tähtsaks omaduseks on tema struktuur ehk koostiosade arv ja seosed nendevahel. Struktuuri kujundamisel on tähtsad eesmärgid ja tööjaotus. Tööjaotus ei ole kindel ega pidev, ülesanded sõltuvad juhi igakordsetest korraldustest, mis võivad suvaliselt muutuda. Personalifunktsioon on seotud inimeste ja nende tegevuse juhtimisega. 3.2. Personali hindamine ja arendamine Hindamine ­ töö hindamise protsess organisatsioonis koosneb ametikohtade ja töötajate töösoorituse hindamisest. Personali hindamine on töötajatele tagasiside andmise ja tulevikueesmärkide seadmise protsess. See on tulemusjuhtimise oluline koostisosa. Töösoorituse juhtimise käigus defineeritakse, mõõdetakse ja motiveeritakse töötajate töösooritust eesmärgiga suurendada organisatsiooni tulemuslikkust. Personali hindamine võib olla:

Personalijuhtimine




Kommentaarid (1)

coldy profiilipilt
coldy: Üsna asjalik
16:41 14-01-2014



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun