Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Eesti motospordi ajalugu (0)

3 KEHV
Punktid
Eesti motospordi ajalugu #1 Eesti motospordi ajalugu #2 Eesti motospordi ajalugu #3 Eesti motospordi ajalugu #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor keitikorsar123 Õppematerjali autor
Räägib Eesti motosporid ajaloost, Leokite motodünastiast

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
25
docx

EESTI MOTOKROSSI AJALUGU JA KUIDAS MINA SATTUSIN MOTOKROSSI JUURDE

PÄRNU ÜHISGÜMNAASIUM Marek Trei 11B EESTI MOTOKROSSI AJALUGU JA KUIDAS MINA SATTUSIN MOTOKROSSI JUURDE Aastatöö Juhendaja: Mehis Merilaine PÄRNU 2015 Sisukord 2.3 Üleliidulistest meistrivõistlustest......................................................................................................9 Sissejuhatus Mina valisin selle teema, kuna olen viimased aastad sellega ise seotud olnud ja see huvitab mind

Sport
thumbnail
2
odt

Perekond LEOKide motodünastia

Perekond LEOKide motodünastia Kui rääkida perekonnast Leok, ei jää see nimi kellelegi tundmatuks. Leokid on Eesti motomaailmas vaidlematult tuntuim perekond. Väino Leoki poolt loodud motodünastia on maailma üks suurimaid. Kadunud Väino Leoki järglased, kes on tegelenud või tegelevad maailmatasemel motospordiga, on pojad Avo Leok, Aivar Leok ja Arvo Leok ning pojapojad Tanel Leok, Aigar Leok ja Martin Leok. Leokite panus Eesti motosporti on hindamatu. Väino Leok sündis 28. märtsil 1936. aastal Sõmerpalus ja suri 25. juulil 2007. aastal uppumissurma. Mootorispordiga hakkas Väino Leok tegelema pärast naasmist uudismaalt 1960. aastal. Veemotospordis võistles ta Tartu Kalevi klubi liikmena, võites Eesti meistritiitli ja ühe hõbemedali. 1970.aastal täitis ta veemotos NSV Liidu meistersportlase normatiivi. 1965. aastal pandi tema initsiatiivil alus Sõmerpalu

Kehaline kasvatus
thumbnail
36
docx

Motokross ja selle areng Raplamaal

.................................................17 Lisa 4 Foto Juss Laansost...................................................................................... 18 2 Sissejuhatus Motokross on tehnikaspordiala, mis koosneb kahe asja kooslusest – sõitjast ja mootorrattast, kui üks neist alt veab, ei ole võimalik kiirelt sõita. See ala vajab väga tugevat füüsilist vormi ja varustust, mis on kinnitatud ülemaailmse motospordi föderatsiooni poolt. Algselt soovisin oma uurimistöö teha motokrossist Raplamaal. Kuna aga Raplamaa motokrossi ajaloo kohta ei leidnud piisavalt materjali, siis otsustasin ühe osana tööst käsitleda motokrossi ajalugu ka Eestis. Kuna ise tegelen motokrossiga, siis tahtsin teada rohkem enda kodumaakonnas tegelenud motoklubidest, sõitjatest ja võistlustest. Olen jälginud motokrossi ja tegelenud sellega peaaegu 10 aastat, aga

Sport
thumbnail
7
rtf

Motokross

Saksamaal,Inglismaal,Austrias,Tsehhis,Slovakkias. 1899. aastal jõudis mootorratas Venemaale ning Peterburi lähistel toimus isegi esimene võistlus.Eestis toimus esimene üleriigiline autode ja mootorrataste võidusõit 1921. aastal Tallinnas.Võistlejail tuli sõita 149,2 km marsruudil Tallinn- Nõmme alev-Kanama-Ruunavere-Orgita-Kuusiku-Rapla-Kohila ja Raudalu maanteed mööda Tallinna. 28.augusti hommikul oli stardipaigas ainult kaheksa autot ja kaks mootorrattast.Seda sündmust loetakse Eesti auto-ja mootorrattaspordi sünnipäevaks.Sport sai õige hoo sisse Pirita ringraja valmimisega,kus hakati korraldma rahvast ligi meelitavaid rahvusvahelisi võistlusi.Rahvast tõmbasid samuti iga-aastased võistlused Tallinna hipodroomil ja 1km kiirusvõistlused Raudalu maanteel.Korraldati ka tähesõite,kuid motokrossist ei olnud paljud midagi kuulnudki. 1946. aastal Moskvast koju jõudnud eestlased otsustasid Eestiski selle alaga tegelema hakkata

Kehaline kasvatus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun