Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mänguasjade kohta referaat (1)

3 HALB
Punktid

Lõik failist

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL
Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool
K11
Mänguasjad
Referaat


Mõdriku
2012
SISUKORD



SISSEJUHATUS 4
1Mänguasjade liigitamine 5
1.1Lapse vanuse järgi 5
1.2Pedagoogilise ülesande järgi 5
1.3Kunstilis - esteetilise ülesande järgi 5
2Mänguasjade ohutusnõuded 6
2.1Tooted, mis ei kuulu mänguasjade hulka 6
2.2Mänguasjadel olev teave 6
2.3Mänguasjade nõuded 7
2.4Mänguasjade märgistus – CE märk 8
2.5Mänguasjade turule laskmine 8
2.6Nõuded mänguasja süttivusomadustele 8
3Mänguasjade ohutu liigitus lapse ea- ja soo tunnuse alusel 10
3.1Mänguasjad imikutele vanusega 0-2 eluaastat 10
3.2Mänguasjad 3-7 aastastele lastele 10
3.3Mänguasjad 6-14 aastastele lastele 10
3.4Mänguasjade liigitus kasvatusliku otstarbe järgi 11
4Mänguasjade liigitus kasutatava materjali järgi 12
5Mänguasjade sortimendi iseloomustus 13
5.1Puidust valmistatud mänguasjad 13
5.2Metallist valmistatud mänguasjad 14
5.3Paberist ja kartongist valmistatud mänguasjad 15
5.4Plastmassist valmistatud mänguasjad 15
5.5Kummist mänguasjad 16
5.6Kartongist mänguasjad 16
5.7Pehmed topismänguasjad 17
5.8Keraamilised mänguasjad 18
5.9Kombineeritud mänguasjad 19
5.10Ajaviitemängud 20
6Tuntumad brändid mänguasjade seas 21
6.1LEGO 21
6.2BEN 10 21
6.3Hello Kitty 22
6.4Barbie 22
6.5Littlest Pet Shop 23
6.6Fisher Price 23
6.7Cars 24
6.8Hot Wheels 24
6.9Tactic 25
7Mänguasjadele esitatavad kvaliteedinõuded 26
KOKKUVÕTE 27
KASUTATUD KIRJANDUS 28





SISSEJUHATUS


Mänguasjadel on väga tähtis roll laste kasvatamisel . Mänguasjad soodustavad lapse mõistuse ja füüsilist arengut ning aitavad last omandada eluks vajalikke teadmisi. Läbi mängude areneb situatsioonilahendamise oskus ja oskus valida õiget käitumisviisi. Läbi rollimängude mängib laps läbi erinevaid elusituatsioone ja püüab neid lahendada, seda küll temale omasel viisil ja mänguliselt. Väga tähtis on lasta lapsel mängida ka koos teiste lastega, sest siis laps omandab oskused eakaaslastega suhtlemisel. Laste mänguasjad peavad kindlasti olema huvitavad, meeldiva välimusega, esteetiliselt kasvatavad ning vastama hügieeni ja ohutuse nõuetele. Läbi aegade on populaarsete mänguasjade hulgas olnud nukud , loomad ja sõdurid, hilisemal ajal ka autod ja lennukid . Tänapäeva lapsed ei oska
Vasakule Paremale
Mänguasjade kohta referaat #1 Mänguasjade kohta referaat #2 Mänguasjade kohta referaat #3 Mänguasjade kohta referaat #4 Mänguasjade kohta referaat #5 Mänguasjade kohta referaat #6 Mänguasjade kohta referaat #7 Mänguasjade kohta referaat #8 Mänguasjade kohta referaat #9 Mänguasjade kohta referaat #10 Mänguasjade kohta referaat #11 Mänguasjade kohta referaat #12 Mänguasjade kohta referaat #13 Mänguasjade kohta referaat #14 Mänguasjade kohta referaat #15 Mänguasjade kohta referaat #16 Mänguasjade kohta referaat #17 Mänguasjade kohta referaat #18 Mänguasjade kohta referaat #19 Mänguasjade kohta referaat #20 Mänguasjade kohta referaat #21 Mänguasjade kohta referaat #22 Mänguasjade kohta referaat #23 Mänguasjade kohta referaat #24 Mänguasjade kohta referaat #25 Mänguasjade kohta referaat #26 Mänguasjade kohta referaat #27
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 27 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 74 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor poisidseenele Õppematerjali autor
Mänguasjade ohutus, liigitamine jne.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Laste mänguasjad

1 aastaste laste mänguasjad on: 1 a. lastele pakutakse igasuguseid mänguasju.Nende mänguasjad põhinevad selles,et see mänguasi oleks vastupidav, ohutu ja mis kõige tähtsam need arendavad last juba väiksest peale.Neile tehakse igasugusest materjalist ja einevateks otstarpeteks mänguasju.1 a. lapsele tehakse arenevaid mänguasju.Mänguasjad on väga erineva tegumoega.Mänguasjad mida pakutakse 1 aastastele lastele on muusikaga rong,mängulauad,noa laev(muusikaga),loomakäruga safaritraktor,pealeistuv auto,pealeistuv vedur,lõbus

Tööstuskaup
thumbnail
7
docx

Lepingute kodutöö märgistused

Arvatavasti on olemas juhendis, mida eesti keeles saadaval ei ole. 4) juhised kauba kasutamiseks ja kauba säilitamise tingimused- Arvatavasti on olemas juhendis, mida eesti keeles saadaval ei ole. 5) hoiatused ja ettevaatusabinõud kauba kasutamise või hävitamisega seotud ohtude vältimiseks- Pakendil on 18+months ehk üle 18 kuustele lastele on toode mõeldud. 6) kauba säilimisaeg- Seda ei ole märgitud, sest tegemist on esemega. 7) põhilised tehnilised andmed kauba kohta. Mänguasjade märgistamine:  Mänguasjale peab enne turule laskmist olema paigaldatud vastavusmärgis (CE-märgis). CE- märgis kinnitatakse nähtaval, loetaval ja kustumatul viisil mänguasjale, mänguasjale kinnitatud etiketile või pakendile. Väikeste mänguasjade või väikestest osadest koosneva mänguasja CE-märgise võib kanda ka etiketile või mänguasjaga kaasas olevale voldikule. Selle mänguasjal on see märgis olemas, pakendi põhjal.

Lepinguõigused ja töökeskkond
thumbnail
7
docx

MÄNGU ARENGU TREPP

MÄNGU ARENGU TREPP Lapse Mäng lapse arengus Mänguasjad vanus Mäng toetub täielikult täiskasvanu ja lapse suhtlemisele. Täiskasvanu Kellukesed, lihtsad on praegu lapse jaoks ainus mänguasi. Laps tunneb kõige enam muusikariistad, 1. elukuu rõõmu füüsilist laadi mängust ­ jalgade patsutamine, varvaste ja eredavärvilised esemed sõrmedega mängimine, näo silitamine. Mäng on usalduslike suhete (kerge kätte võtta, ohut looja

Alusharidus
thumbnail
11
odt

Vanemate tähtsus lapse turvalise keskkonna loomisel

Võrumaa Kutsehariduskeskus LAPSEHOIDJA Gerli Reiljan Vanemate tähtsus lapse turvalise keskkonna loomisel Referaat Juhendaja : Ie Puhm 2013 Sisukord 1.SISSEJUHATUSLAPSE 2.VASTUVÕTLIKKUS VIGASTUSTELE 3.OHUD KODUS 3.1 Lämbumisohud 3.1.1 Riietus 3.1.2 Mänguasjad 3.1.3 Maosisaldis 3.1.4 Toit 3.1.5 Vann ja veekogud 3.2 Ülekuumenemis- ja alajahtumisohud 3.3 Kukkumis-, löökide- ja muljumisohud 3.3.1 Mähkimislaud, voodi, söögitool 3.3.2 Muu mööbel ja mööblikatted 3.3.3 Rasked esemed 3.3.4 Aknad 3.3.5 Uksed 3.3.6 Trepid 3.3.7 Mänguasjad põrandal 3.4 Põletusohud 3.4.1 Kuum toit ja joogid 3.4.2 Pliit ja praeahi 3.4

Lapsehoidja
thumbnail
13
doc

Mängu mõiste

jaoks on avastanud. Parimaks viisiks ümbritseva maailmaga tutvumiseks lapse jaoks ongi mäng. Seega tuleb vanematel ja õpetajatel luua lihtsalt tingimused, et laps saaks mängida. Mängu kaudu omab laps eluks vajalikke teadmisi ja kogemusi kergemini. Mäng on tegelikult lapse jaoks reaalne elu. Mäng on sünnipärase algega ja emotsionaalse tagapõhjaga. Lapse kasvades omandavad üha suurema tähtsuse lapse arenguks ka mänguasjad. Lelud on abiks täiskasvanute maailmaga tutvumisel, aitavad tundma õppida erinevate esemete omadusi ning nende tähtsust inimeste töödes. Välised tingimused: suhtlemine täiskasvanuga, mänguasja olemasolu, muljed ja teadmisi ümbritsevast maailmast. Inimkonna algusest peale on mäng olnud inimelu ja ühiskonna lahutamatu koostisosa, mängu sisu ja vormid on kultuuri olulised elemendid. Kuid seos mängu ja kultuuri vahel ei ole staatiline, vaid muutuv ja liikuv

Arengupsühholoogia
thumbnail
8
doc

Laps ja mäng

J. Rousseau: Lapse mänguline tegevus oma maailmas võimalsdab tal ilmutada erilisi võimeid. Rou... arvates mäng on loduse poolt kaasa antud eeliseid ja füüsilisi võimeid arendav tegevus. J. Locke: vaatleb kui spetsiifilist laste meelelahutuse ja vaba aja veetmise võimalust, kuid samas rõhutab ta mõtet, et mäng pakub lapse jaoks palju arendavat. Ta pöörab ka tähelepanu mänguasjadele: neid ei peaks olema palju ja sobivad oleksid laste endi tehtud mänguasjad.K.Groosi: Arvab, et mängu väärtus seisneb selles,et mäng valmistab last tulevaseks eluks. Seega team arvates on mäng pidev harjutamine ja enese arendamine tuleviku tarvis. Suurt tähtsust omistas Groos matkimismängudele, märkides, et matkimismängudele saavad lapsed kultuuri sisse elada.FR. Schiller: Ta võttis kasutusele mõiste ,,mängu-tung", ta nägi mängus võtmesõna filosoofilise vabaduse ja esteetilise eraldatuse tähistammiseks. Ta kirjutas, et

Mäng kultuuri kontekstis
thumbnail
4
rtf

Mänguseltskondade moodustamine, üldoskuste areng koolieelses eas, mänguliigid

ühed ühte rühma, kahed teise jne... Liisusalmidega. Reastada lapsed pikkuse järgi ja siis järjest rida nii mitmeks teha, mitut seltskonda vaja on. Rühmitada lapsed näiteks sünnikuupäevade järgi. Lasta lastel endal teha rühmad. Lasteaia nimekirja järgi rühmitada. 2. Slaidide lahtimõtestamine. · Psühhomotoorne mäng- Laps hakkab mängima enda kätega/jalgadega. Väikelastel on näiteks mängumatid, kus küljes ripuvad mänguasjad, millega laps mängib. Laps alles õpib mängima. Lapse esimesed mängud. Oluline on, et last juhendada ja suhelda lapsega mängimise ajal. Sümbolmäng- Lapsed kasutavad esemeid teistel otstarvetel (nt. Harjavart puuhobusena) nad annavad esemetele teise tähenduse. See saab tekkida ainult tänu mõtlemise ja keele arengule, kuna siis laps suudab iseseisvalt juba luua seoseid erinevate esemete vahel. Müramismäng- On eriti omane poistele

Mäng
thumbnail
26
docx

Lasteaia sotsiaalne, eetiline, emotsionaalne ja füüsiline keskkond

Tsoon moodustub aktuaalse arengu ja potentsiaalse arengu tasemete vahel. Siinjuures on tegemist kahe tasemega: 1) mida laps on võimeline ülesande lahendamisel tegema iseseisvalt; 2) mida laps sooritab täiskasvanu abiga. Bihevioristid ignoreerivad kognitiivset nagu teisigi laste teadvuses toimuvaid protsesse, Bandura õppimise käsitluses on sellel aga oluline roll. Bandura järgi inimene õpib, kui teeb tähelepanekuid teiste inimeste käitumise kohta. Milline on täiskasvanu mudel, sellel on lastele suur mõju erineva kõlbelise otsustuse omaksvõtmisel. Imiteerimine ehk sotsiaalne õppimine on aluseks kõikide hoiakute ja väärtuste väljakujunemisele. Sotsialiseerimine hõlmab ka positiivsete hoiakute ja käitumise kujunemist teiste inimeste suhtes. Seega omandatakse altruistlik käitumine ja prosotsiaalsed hoiakud jäljendades. Kokkuvõtvalt võib märkida, et õppimist

Sotsioloogia




Meedia

Kommentaarid (1)

jaanuar1988 profiilipilt
jaanuar1988: See töö aitas mind väga ja olen tänulik, et selline lk on olemas, kust saab vajaliku informatsiooni erinevate referaatid jne kohta.

Aitäh
09:58 24-08-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun