Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #1 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #2 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #3 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #4 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #5 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #6 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #7 Nägemistaju mõju tarbimiskäitumisele referaat #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Timo Triisa Õppematerjali autor
Räägib väga lühidalt värvide ja pakendite mõjust ostusoovile ning millised need "õiged" on mis hästi müüvad. 1000 sõna + illustreerivad pildid. Ei midagi erilist

Esitatud õpetajale R. Pihl (2012)

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

Värviline müügipsühholoogia

Müügipsühholoogia peab arvestama paljude aspektidega. Klassikaline psühholoogia väidab, et inimene tajub maailma põhiliselt viie meelega ­ nägemise, kuulmise, haistmise, maitsmise ja kompimise abil, kusjuures 80%informatsioonist saadakse nägemismeele kaudu. Inimene eristab värve nagu helisidki vastavalt silma ja kõrva võimalustele. (http://www.hariduskeskus.ee/opiobjektid/varvusopetus/vrvipshholoogia.html) Oma iseseisvas töös käsitlen värvide mõju. Käsitlen seda teemat, kuna värvide psühholoogiat on uuritud väga põhjalikult ja antud teema kohta on piisavalt palju materjali ka eesti keeles. Töös toon ara ka neli tuntud firma logo, mis on müügi osa ja kirjeldan/analüüsin lühidalt nende värvilahendusi. Värvid turunduses sisaldavad alati mingit sõnumit. Näiteks: o Must on väga mitmekesine. Luksus ja peensus, jõud. Läänemaailmas on leina ja allmaailma värv, millel on seos ka nõidusega (must maagia)

Kaupluse müügitöö korraldus
thumbnail
7
docx

Essee - CocaCola reklaamide analüüs

vererõhku. Kui su veresuhkrusisaldus on liiga madal, oled apaatne või melanhoolne, aitab punane sind liikuma saada. See värv on stimuleeriv, elav ja väga sõbralik. Punane värv loob kontakti kõige maisega, tahtega elada siin ja praegu. Juba Goethe jaoks oli punane "kõikide värvide kuningas". Ehk kokkuvõttes - annab hea ja kõrgendatud enesetunde. Kasuta punast siis, kui soovid olla julgelt sina ise ja seista kindlalt oma jalgadel. Punase värvi mõju, soositus ja tagamaad viivad meid tegelikult isegi ka inimkonna evolutsiooni loose, kus meie silmad arenesid märkama punast värvi väga hästi, kuna ellujäämiseks oli vaja korjata küpseid puuvilju, marju ja muud söögipoolist. Tänapäeval küll see vajadus pole enam elu ja surma küsimus, ent efekt meie silmadele on alles. Lisandunud on punase värvi sümboolsed ja kultuurilised tähendused. Kuna inimsilm on

Reklaam
thumbnail
16
doc

Referaat "Värviteraapia"

.........................................................................13 2.6 Värvilised kangad ............................................................................................................... 13 2.7 Toitumine ja värvidega tervendamine................................................................................. 13 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................... 16 Värvide mõju Värvidega ravimine on hea viis haiguste leevendamiseks või nende ennetamiseks. Samas ei tohi see asendada meditsiinilist abi. Värvid on kõikjal meie ümber ning mõjutavad meid pidevalt. Värvide energia imendub läbi meie naha meie kehasse ning tänu sellele on võimalik ka selle teraapia abil pimedaid ravida. Nende keha registreerib värvid rakutasandil ilma, et värve peaks nägema. Paljud värviterapeudid kasutavad oma töös kaheksaosalist värviringi. Sellel asetsevad

Rahvatervis
thumbnail
27
docx

Juuksurikosmeetikat maaletoovate firmade värvitooted

Ei sisalda helendavaid komponente ega ammoniaaki Annab võimaluse korrigeerida juuksevärvi kohe peale värvimist, garanteerib kunstliku pigmendi ohutu eemaldumise · Skin Color Remover 200ml Eemaldab õrnalt ja effektiivselt värvi nahalt pH neutraalne, ei sisalda ammoniaaki Salvräti või vatiga kanda vedelik nahale ja hoolikalt puhastada · Soft Touch Nahaärritust leevendav vedelik Vähendab blondeerimisest värvimisest tulenevat ärritust Ei mõju värvimistulemusele Kanda vedelik aplikaatoriga peanahale enne või värvimise ajal · Hromoenergiline kompleks 10 ampulli x 5 ml Emulsioon juuste kaitsmiseks värvimise ja helendamise ajal, läike ja siidisuse andmiseks Sisaldab kaitsvaid ja hooldavaid ained Kasutatakse koos kerg ja püsivärvidega, koos helendava puudriga Ei nõua aktivaatori või oksigendi koguse suurendamist Ei muuda värvinüanssi

Kutse
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

(psühholoogilist kaasamist ­ ingl. involvement) reklaamis sisalduva teate töötlemisest; kuidas mõõta osalusmäära? Kuidas sõltub reklaami efekt reklaami vastuvõtja psühholoogilise osaluse määrast? 3) Kuidas on omavahel seotud reklaami teostuslik külg, tarbija afektiivsed/tundmuslikud reaktsioonid sellele küljele ning reklaami efektiivsus? Erilise tähelepanu all on positiivsete ja negatiivsete elamuste mõju võrdlev uurimine. Huvi on pakkunud soolised erinevused, erineva tundeelamusliku värvinguga reklaami mõju erinevused ajas jms. 4) Kuidas sõltub reklaami efektiivsus visuaalse infotöötluse seaduspärasustest ja kulgemisest reklaami vastuvõtul? (Bachmann , 1994:11-12) Need teemad on kõik piisavalt leidnud käsitlemist ning toonud juurde teadmisi reklaami mõjuseaduspärasuste kohta.

Psühholoogia
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

-kordused - reklaami korratakse lotuses, et see tabab vaatajat lõpuks soodsates tingimustes. Optimaalseks peetakse 3-t vastuvõtukorda, kuigi meeldejäämine kasvab pidevalt. -aktiivne osalemine teate töötlemisel parandab meeldejäämist -Genereerimisefekt - paremini jääb meelde, kui inimene ise on teadmiseni jõudnud. Kõrge osalusmäära korral on efektiivsemad "lahtise lõpuga" reklaamid. Määravaks on küsimus, kas soovitakse kohest reaktsiooni või pikemaajalist mõju. -Mälu paraneb kui omandatav on mõistetav. -Hea meeldejäämise tagavad emotsionaalsed apellatsioonid. -Unikaalset mäletatakse paremini. -Meelde jääb paremini see, mis on alguses või lõpus. -Meeldejäämist pärsivad eelnevad või järgnevad segavad teated. -Mida suurem on reklaami naudinguline väärtus, seda parem meeldejäämine. -Äratundmine on efektiivsem kui meenutamine. 9. Milline on Teie arvates reklaami sotsiaalne roll?

Ökoloogia ja keskkond
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

„Süüdistuskokkuvõte“ Miks öeldakse reklaami kohta, et ta on halb? - Tänapäeva tehnilised võimalused annavad võimaluse reklaamiga piiramatult manipuleerida ( nt ei saa aru mis on artikkel ja mis reklaam) - Muudab inimesed/ühiskonna materialistlikumaks, lihtsameelsemaks, otsustusvõimetuks - Et sunnib ostma mittevajalikke kaupu - Räägib vaid kauba headest külgedest, liialdab, moonutab - On väheinformatiivne - Kasutab mõju lastele, apelleerib grupitundele Reklaami rollid st mida reklaam mõjutab? 1) Majanduslik/turunduslik roll Uuring: 86 protsenti vastanutest pidas reklaami ühiskonnale vajalikuks, sest reklaami kaudu saavad ettevõtted tutvustada oma tooteid ning soodustada seeläbi majanduse arengut. 2) Kommunikatiivne roll Reklaam on spetsiifiline massikommunikatsiooni liik kasutades kanaleid, millede auditooriumid ulatuvad miljoniteni ...

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

9 Firmast maksimaalselt hea kuvandi loomine on üks avaliku arvamuse kujundamise, suhtlemistegevuse viise. Kuvandist võib eraldi rääkida ka iga toote või teenuse korral, seejuures on üldised kuvandiprintsiibid sarnased eeltooduga. 10 2. TURUNDUSKESKKOND Turunduskeskkond hõlmab kõiki tegureid, mis avaldavad organisatsioonile otsest või kaudset mõju. Kõik organisatsioonid on seotud oma keskkonnaga ja mõjutatud viimase poolt. Seetõttu tuleb keskkonna kohta pidevalt andmeid koguda ja neid analüüsida. Eraldi käsitletakse sisese ja väliskeskkonna tegureid. Väline tegevuskeskkond jaguneb omakorda mikro- ja makrokeskkonnaks. VÄLINE MAKROKESKKOND Demograafilin Majanduslik Sotsiaal- Poliitiline Tehnoloogiline Looduslik e kultuuriline (seadusandlus

Turunduse alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun