Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd (1)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millisena kohtad arengutegureid?
  • Midagi kasvatusest Kasvatustegelikkus?
  • Mis on tema olemus?
  • Mis on kasvatuse eesmmärgid?
  • Kuidas mahun mina ühiskonda?
  • Kes me oleme Miks me siin oleme?
  • Mis saab kui inimene ära sureb?
  • Kuidas ma siia ilma sain?
  • Kes meid elus juhib Identiteet - kes ma olen?
  • Milline ma olen Milliseks ma võiksin saada?
  • Kes on inimene Milliseks peab ta saama?
  • Kuidas hindate praegust olukorda mõõtmise ja mõistmise vahekorra osas?
  • Millal on õigustatud üks ja millal teine?
  • Mida tooks mõõtmise alatähtsustamine enesega kaasa?
  • Mida oleks vaja mõista?
  • Kuidas kasvatust kogeda halvana?
  • Kust on pärit need väärtused mida soovikisid omada ning läbi enda esindada?
  • Kust on pärit need väärtused mille eest sooviksid end kaitsta?
  • Milline on nende seos kasvatusega?
  • Mida teeme kui arvame end õppivat?
Vasakule Paremale
Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #1 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #2 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #3 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #4 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #5 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #6 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #7 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #8 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #9 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #10 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #11 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #12 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #13 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #14 Kasvatusteadustete loengud ja grupitööd #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-03-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 159 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor agnes678 Õppematerjali autor
Sissejuhatuskasvatusteadustest olevate loengute kokkuvõtted ja grupitööd.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
pdf

Eksamiküsimused Kasvatusteaduse alused

seoseid. Kasvatusteaduses on vaja analüüsida, mida ja kuidas õpetada ning mida ja mis suunas kasvatada. Pidevalt on vaja lahendada varase kasvatuse, põhi- ja täiskasvanukoolituse, kutse- ja kõrgkooliõpetuse probleeme. Kõik sellised probleemid nõuavad teaduslikku lahendust ning eeldavad kasvatusteadlaste, õpetajate, psühholoogide ja sotsioloogide tihedat koostööd. Kasvatusteaduse ülesanded: - kasvatusteadus selgitab kasvatus- ja koolitustegevuse teoreetilisi aluseid. - kasvatusteaduse ülesanne on kirjeldada kasvatuse, õpetuse ja koolituse ning vastavalt ka kasvu ja õppimise olemust, eeldusi ja tagajärgi. - kasvatusteadusliku töö eesmärk on koolitada tööjõudu. 5. Loetlege kasvatusteaduse alavaldkonnad ja kirjeldage, millega miski tegeleb. Kasvatusteaduste valdkonnad: ​ kasvatusteaduslikud valdkonnad – uuritakse ja kirjeldatakse kasvatusega seotud ilminguid.

Kategoriseerimata
thumbnail
9
odt

Kasvatusteadus

seotud probleemide kujutamine ja alternatiivsete lahenduste otsimine kasvatusantropoloogia – ikrjeldatakse inimloomuse kujunemist kasvatuse vaatenurgast, arutletakse inimese olemuse ja olemise üle kasvatuspsühholoogia – seotakse psühholoogiline teadmine kasvamise ja kasvatusega kasvatussotsioloogia – uuritakse kasvatustegelikkuse sotsiaalset poo võrdlev kasvatusteadus - uuritakse ja võrreldakse erinevate kultuuride kasvatussüsteeme kasvatuse ajalugu - ajalooperioodid sisaldavad ka kasvatuskombeid ja -tavasid, mida on kasulik teada 7. Kuidas erinevad omavahel kaks peamist kasvatusteaduslike paradigmade rühma? Loodusteaduslikku mõtteviisi esindavad paradigmad – lähtekohaks on aistingute ulatuses olev kindlatele seadustele alluv tegelikkus Empirism, positivism, pragmatism, biheiviorism

Kategoriseerimata
thumbnail
5
odt

Kasvatuse võim ja võimetus ( kokkuvõte)

Kasvatuse võim ja võimetus Tiiu Kuurme Kokkuvõte Autor on koondanud valitud esseed kasvatusest ühiste kaante vahele. Artiklid on kirjutatud mitmete aastate jooksul, kus autor püüab lahti seletada ilminguid millega ta on kohtunud kasvatuse maailmas ringi rännates ja ajaliselt sattus see kiirete muutumiste Eestisse, kus leidus palju imestusväärset. Juttu tuleb valdkondadest, mis kuuluvad traditsioonilisse üldkasvatusteadusesse: juurdlemine kasvatusteaduse ja seda uuriva teaduse olemuse üle, lapsepõlv sotsiaalkultuurilises vaateviisis, hariduse tähendus, kogemuse ja õppimise suhted, kool kui kasvatustegelikkus, alternatiivpedagoogika. Kasvatusest ja kasvatusteadusest Autor pooldab järgmist kasvatuse määratlust: kasvatus on suhe ja suhete loomine. Suhe lapsega, kellele olla saatjaks kasvatamise teekonnal

Kasvatusteadus ja kasvatusfilosoofia
thumbnail
39
doc

Sissejuhatus kasvatusteadusse

...........................................................................................25 Mida kujutavad endast teadmised?............................................................................................25 Teadmiste tähtsus ja roll............................................................................................................26 Kasvatusteaduse olemus................................................................................................................27 Kasvatusteadus ja selle mitmetahulisus.....................................................................................27 Teaduse mõiste ja kasvatusteaduse ülesanded...............................................................................28 Teaduse mõiste...........................................................................................................................28 Mõistete määratlemine.............................................................................................

Kasvatusteadus
thumbnail
7
docx

Sissejuhatus kasvatusteadusesse

Kasvatus, maailmavaade ja maailmapilt. Väärtused ei ole mingid eraldiseisvad konstruktsioonid meie mõttesüsteemis, vaid selle süsteemi olulised elemendid. Meie mõttetervik on seega teatud süsteem, mille kohta kasutatakse nimetust maailmavaade ja vahel ka kitsamat nimetust maailmapilt. Kasvatuseülesannet nähaksegi individuaalse maailmapildi kujunemise tarvis materjali pakkumises ja vahendamises. Kasvatusteaduse olemus Kasvatusteadus ja selle mitmetahulisus Arvukad probleemid. Kasvatusteadus tegeleb väga mitmekesiste probleemidega ja nähtusega. Sellised nähtused nagu õpetamine, õppimine ja areng on väga tähtsad ning oluline on uurida nendevahelisi seoseid. Näiteid probleemidest. Kasvatusteaduses on vaja analüüsida, mida ja kuidas õpetada ning mida ja mis suunas kasvatada. Pidevalt on vaja lahendada varase kasvatuse, põhi- ja täiskasvanukoolituse, kutse- ja kõrgkooliõpetuse probleeme. Kõik sellised probleemid

Pedagoogika
thumbnail
29
docx

Sotsiaalpedagoogika

[email protected] ­ sotsiaalpedagoogika I I loeng 12.02.14 Hariduse peamised distsipliinid: pedagoogiline psühholoogia haridssotsioloogia haridusfilosoofia. Kuhu mahub sotsiaalpedagoogika, kas mahub? Pedagoogika ­ teadus inimese kasvatamisest (Hämäläinen). See on ka kasvatamise oskus. Kasvatamine e millegi poole püüdlemine. Pedagoogikat võib seostada sotsialiseerumisega. ,,Inimene võib nimeseks saada vaid kasvate läbi" Immanuel Kant. Sotsialiseerumine ­ protsess, mille käigus õpivad indiviidid oma käitumist reguleerima vastavalt ühiskonnas kehtivatele normidele. (Craig, 2000). Sotsialiseerumist võib pidada sotsiaalse arengu üheks etapiks, teine on individualisatsioon. Sotsiaalpedagoogika defineerimine: Ei ole võimalik? Sõltub kontekstist? Laialivalguv ­ kõik, mis on kasvatus? Intsitutsioonipõhine defineerimine? Palju definitsioone? Ühisosa? Sotsiaalpedagoogika mõistena. - Esmakordselt kasutati sotspedag mõi

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
8
docx

Lapsekeskne kasvatus

TLÜ HAAPSALU KOLLEDZ Liisa Hansen LAPSEKESKNE KASVATUS Juhani hytonen ISESEISEV TÖÖ KIRJANDUSEGA Haapsalu 2012 1.Sisukord 1. Sisukord 2. Lapsekeskse kasvatuse määratlus 3. J.J. Rousseau arusaam kasvatusest. Rousseau kriitika 4. J. Dewey kasvatusteooria. Kriitika 5. C. Freinet arusaam kasvatusest. Hinnang sellele kasvatusvaatele 6. Salo arusaam üldõpetusest 7. S. Neill ja tema vabakasvatuse mõiste 8. Plowdeni komitee teooria, selle kriitika 9. Kognitiivne õppimiskäsitlus 10. Ameerika koolide avatud kasvatus 11. Antipedagoogika peamised argumendid ja nende kriitika 12. Koolikohustuse kriitika. Illich versus Dearden 13. Tänapäeva lapsekeskse pedagoogika lähtekohad 14. Klasside õpetus Soome koolis 15. Kokkuvõttev hinnang Lapsekeskne kasvatus

Õpetaja koolis ja ühiskonnas
thumbnail
22
docx

SOTISAALPEDAGOOGIKA

SOTISAALPEDAGOOGIKA I osa 2.09 loeng Sissejuhatus ainesse sotsiaalpedagoogika: mis on sotsiaalpedagoogika. Pedagoogika ja kasvatuse ajaloofilosoofiline käsitlus. Mis on sotsiaalpedagoogika? Sotsiaalpedagoogika erisugused tõlgendused on seotud erinevate inimese- ja ühiskonnakäsitlustega, moraaliteooriatega, teaduslike suundumuste ja mõttevooludega. Sotsiaalpedagoogika enesemääratlust on mõjutanud paljud ideed ja ühiskondlikud liikumised. Diskussioon sotsiaalpedagoogika üle omab ühiskonnakriitilist iseloomu ­ tähtis, et arutlus sotsiaalpedagoogika ülesannetest oleks seotud vastava ajajärgu ühiskondlike oludega, ühiskonnaanalüüsiga ja arusaamisega, millises ajas tegevus toimub. Teoreetilisel enesemääratlusel on praktilise sotsiaalpedagoogika töö seisukohast põhimõtteline tähtsus ­ sellest sõltub, milliseks sotsiaa

Sotsiaalpedagoogika




Kommentaarid (1)

nobodyisperfect profiilipilt
nobodyisperfect: Mul oli nendest materjalides väga suur kasu. Sain näidise kuidas õpimappi koostada ja sain teada palju huvitavat.
18:56 07-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun