Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusplaani näide (14)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas toode töötab?
  • Miks meil on hommikuti raske ärgata?
  • Kuidas tegelikult peaks ärkama?
  • Kuidas tõsta usaldust enda suhtes?
  • Kuidas tõsta usaldust enda suhtes?

Lõik failist

TALLINNA MAJANDUSKOOL
Ärijuhtimise osakond





AXBO ÄRATUSKELL

turundusplaan





Koostajad:





Sisukord
Kokkuvõte 3
Ettevõtte üldandmed 4
Äriideestik 4
Turu analüüs 5
Turusituatsioon ja –arengutendentsid 5
Turunduskeskkonna analüüs 5
Makrokeskkond ehk kaugkeskkond 5
Mikrokeskkond ehk lähikeskkond 6
Turu segmenteerimine 7
Positsioneerimine 8
SWOT analüüs 10
Turunduseesmärgid. 10
Konkurendid 11
Vajalikud ressursid 13
Personal 13
Müük ja turustamine 14
Turundusmeetmestiku planeerimine 15
Hinnakujundus 15
Turundustegevus 15
Reklaam 16
Müügitoetused 17
Müügi prognoosimine 17
Turunduse eelarve 17
Turunduse riskianalüüs 18
Lisa 1. Pressiteade 19
Lisa 2. Kodulehe analüüs 20

Kokkuvõte


Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides.
Leiame, et meie toode on väga innovaatiline . Meie toote eelised konkurentide ees on järgmised:
Sa ei maga enam iialgi sisse ega jää selle tõttu kuskile hiljaks !
Palju vähem stressi, palju parem tuju ja jõuad rohkem tehtud!
Austria teadlaste leiutatud äärmiselt kvaliteetne süsteem.
Mõjub alates esimesest päevast!
2 aasat garantiid ja 30 päeva tagastusõigus!
Sihtturuks oleme valinud algselt Eesti, kuid kui saavutame edu, plaanime ka laieneda naaberriikide turgudele. Konkurentsieeliseks peame madalamat hinda ja usaldusväärsust, mis on tingitud sellest, et müüme toodet internetis ja tegeleme ka tagasisede ning informatsiooni andmsega.
Suurimateks riskideks on toote suhteliselt kõrge hind ning tarbijate teadmatus antud toote kohta.
Olles analüüsinud Eesti turgu, leiame, et meie tootel on potensiaalseid kliente antud turul. Enesekindlust lisab seegi, et antud toode on saavutanud hea müügiedu teistes arenenud turgudel.

Ettevõtte üldandmed


Ettevõtte nimi AXBO Eesti OÜ
Ettevõtte juriidiline vorm osaühing
Ettevõtte tegevusala jae- ja hulgimüük
Ettevõtte tegevuspiirkond Eesti
Ettevõtte kontaktandmed (aadress) Vana-Viru 14
Telefonid ja faks 0123 4567
E-mail [email protected]
Kontaktisik, tema telefon Maie Maasikas
Juhatuse liikmed Peeter Rebane , Mihkel Raud, Kalle Kaalikas
Omakapital 40 000
Omanikud , nende osa kapitalist 20 000, 10 000, 10 000

Äriideestik


Toode: AXBO äratuskell
Kliendid: vanusegrupp 25-45 aastat, aktiivsed internetikasutajad, innovaatilised, keskmise või kõrgema sissetulekuga ja inimesed, kelle elutempo on väga kiire ja tahavad võtta oma uneajast maksimumi ja hommikul puhanuna ärgata.
Eelised: unikaalne toode, kaasaegne tehnoloogia , kogemustega
Vasakule Paremale
Turundusplaani näide #1 Turundusplaani näide #2 Turundusplaani näide #3 Turundusplaani näide #4 Turundusplaani näide #5 Turundusplaani näide #6 Turundusplaani näide #7 Turundusplaani näide #8 Turundusplaani näide #9 Turundusplaani näide #10 Turundusplaani näide #11 Turundusplaani näide #12 Turundusplaani näide #13 Turundusplaani näide #14 Turundusplaani näide #15 Turundusplaani näide #16 Turundusplaani näide #17 Turundusplaani näide #18 Turundusplaani näide #19 Turundusplaani näide #20 Turundusplaani näide #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 899 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 14 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hankey007 Õppematerjali autor
AXBO ÄRATUSKELL

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

Klientide ja konkurentide uuring Ettevõtlus ja äri planeerimine Kodune töö Õppejõud: Marianne Kallaste Üliõpilased: Kea Karja Kätlin Teedla Herki Rank Tallinn 2016 Sisukord 2 Klientide uuring..................................................................4 1.1Sihtturg...............................................................................4 1.2Intervjuu..............................................................................5 1.3Ankeetküsitlus.....................................................................6 1.3.1 Ankeetküsitluse tulemused.......................................................................................6 1.4Uuringu kokkuvõte ja järeldused...........................................7 Konkurentide uuring...............

Majandus
thumbnail
33
docx

OÜ Mööblipioneer

Garantiiremonti tuleme teeme kohapeal. Kui midagi suuremat on vaja teha siis viime oma töökotta tagasi ja toome kliendile koju tagasi. Toode on meil transpordiks ilusti kiletatud, et ei saaks välistegurite abil kriimustada või kannatada. Meie toodete tarbijad teavad täpselt, millist toodet nad endale tahavad ja on teadlikud kvaliteetsetest ja eksklusiivsetest materjalidest. Läheneme igale kliendile personaalselt ja arvestame kõiki kliendi soove ja vajadusi. 9. TURUNDUSPLAAN 1.2. Turunduse strateegia Meie üheks eesmärgiks on õppida oma kliente tundma ja täita nende soovid ja vajadused. Teeme oma klientidega tihedalt koostööd ­ saadame neile valmivast mööblitükist plaane, et olla kindel nende soovis. Meid eristab teistest see, et kliendi rahulolu on meie jaoks kõige tähtsam. Töötajate kõrge pühendumus ja armastus töö vastu tagab kvaliteetse ja kiirelt valmiva toote. Kliendid saavad ka meie juures konsultatsioonides käia ning nõu küsida, kui

Äriturismi alused
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Müügi põhitõed Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? [Type the author name] "Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes." Sisukord Sissejuhatus 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3 Klientide eripärad 5 Müügitsükkel 7 Ettevalmistus ja häälestamine 8 Kontakti loomine ­ ICE BREAKING 8 Vajaduste lahtiselgitamine 9 Toote esitlemine 10 Vastuväidetega tegelemine 11 Closing 13 Lisamüük ­ crossell 19 Kokkuvõte 20 1 Sissejuhatus Müügitöö on kahtlemata kõige huvitava

Müügitöö alused
thumbnail
11
doc

Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

1.0 KOKKUVÕTE 3 2.0 ETTEVÕTTE ÜLDANDMED 3 3.0 ÄRIIDEE 3 4.0 VISIIOON, MISSIOON, EESMÄRGID 4 5.0 ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS 4 6.0 SWOT ANALÜÜS 4 7.0 TOODE VÕI TEENUS 5 8.0 TOOTMINE VÕI TEENINDAMINE 6 9.0 TURUPOTENTSIAALI HINNANG 6 10.0 KONKURENTS 7 11.0 TURUNDUSPLAAN 8 12.0 PERSONAL JA JUHTIMINE 8 13.0 FINANTSPALNEERIMINE 9 14.0 RISKIANALÜÜS 9 15.0 LISAD 10 2 1.0 KOKKUVÕTE On soov avada uut firmat nimega ,,Mannekeen" OÜ. Firma tegeleb klientidele rõivaste valmistamisega. Ettevõtte asukohaks saab Lõunakeskus, töötajate hulka kuuluvad

Äriplaan
thumbnail
22
docx

Äriplaan telefonirakendusele

vegan ajakirjad, taimetoidumessid ning läbi koostöö erinevate MTÜ-de ning vegan seltsidega. Kui oleme äppi laiendanud ning seeläbi ka sihtturgu hakkame end reklaamima ka üleüldistes toidu- ning fitnessajakirjades, toitumisega seotud Facebooki gruppides, toidumessidel ning läbi koostöö mõjukate blogijate ja youtuberitega. Loomulikult loome ka endale sotsiaalmeedia kontod ning hoiame kliente aktiivselt kursis enda tegevuste ja arendustega. Peale Soome laienemist kaasame turundusplaani ka kõik seaalsed samaväärsed platvormid. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Organisatsiooni struktuur. Oleme väike ettevõte, kus osanikud on ka juhatuseliikmed ning töötajad. Seetõttu on meie struktuur lihtne: iga osanik/juhatuseliige vastutab enda tegevusvaldkonna toimimise eest.

Majandus
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

 Müüja peab olema konsultandi rollis, äratada temas ostusoov – klient peab veenduma, et vajab toodet, ehk siis samas on müüja ka veenja. Tähtis on luua väga täpne ettekujutus kliendile.  Formaalloogika kasutamine (tehnikakaupade puhul, kvaliteedi ja hinna suhe on kliendile arusaadav, uute toodete puhul): üldine otsustus  konkreetne otsustus  järeldus 1. Näide: Kõik ettevõtjad on huvitatud kulude vähendamisest ja tootlikkuse tõstmisest. 2. Minu toode vähendab kulutusi ja suurendab tootlikkust. 3. Teie vajate minu toodet.  Kliendi arvamuse mõjutamine o Autoriteedile toetuv ettepanek – Toodet kasutavad tuntud firmad, inimesed (kindlad nimed) o Autosugestiooni ergutamine – Kirjeldus, millist rahuldust hakkab

Müügitöö alused
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Pikkaajalist müüki saab saavutada ainult kahepoolse kasumiga. Klient jääb rahule ja müüja Müügi 7 sammu : 1.toote tundmine, 2.uute klientide otsimine, 3.vajaduste väljaselgitamine, 4.esitlemine – aktiivne müük, 5.vastuväidete ületamine, 6.müügi lõpetamine, 7.taasmüügi saavutamine Kui sa tahad saada uusi kliente ja hoida vanu, tuleb kohelda neid sammuti nagu iseennast. Kõikidele klientidele on vaja pöörata võrdset tähelepanu nt. swebpanga näide, elisa ja tele2 näide. Rahulolematud kliendid on kui abistajad. OtsustajagaI(kellel on antud õigus otsutada) rääkimata tehingut ei sünni. Kuidas saab teada, kes on otsustaja? Internetileheküljedel : nt. Turundusjuhi number ja meili aadress. Helistad firmasse, ja küsid kes tegeleb ühe või teise asjaga. Lähed ettevõttesse kohale tuttavatelt / sõbrad / sugulased 5. Vajaduste väljaselgitamine Kalastada tasub seal, kus on kala. Põhiliselt valmistuge kirjeldama KASU

Majandus
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõeldakse hoolikalt läbi nende

Turundus




Meedia

Kommentaarid (14)

sreawer profiilipilt
Oliver Niinas: Väga hästi ülesehitatud, pole kõikke veel läbi uurinud aga nii-palju kui ülevaate sain sellest, on igati suurepärane.

Sobilik nii tudengile, kui algajale ettevõtjale :)
22:26 20-02-2013
roma86 profiilipilt
roma86: Sain selle näidisega edukalt hakkama oma plaani tegemisel
11:09 23-11-2012
s1llu profiilipilt
Sirle Kabanen: Lõpuks ometi üks tõsiselt võetav materjal.
15:24 11-07-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun