Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid vanarehvide taaskasutamisvõimalusi Teie teate?
  • Millised on Teie kogemused vanade rehvide äraandmisel?
Vasakule Paremale
Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #1 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #2 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #3 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #4 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #5 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #6 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #7 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #8 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #9 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #10 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #11 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #12 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #13 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #14 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #15 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #16 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #17 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #18 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #19 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #20 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #21 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #22 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #23 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #24 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #25 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #26 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #27 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #28 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #29 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #30 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #31 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #32 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #33 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #34 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #35 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #36 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #37 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #38 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #39 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #40 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #41 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #42 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #43 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #44 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #45 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #46 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #47 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #48 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #49 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #50 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #51 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #52 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #53 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #54 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #55 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #56 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #57 Kasutatud rehvide taaskasutamisvõimalused Eestis #58
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 58 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 77 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor eliko877 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
90
pdf

Öko ja keskkonnakaitse konspekt

umbes 2 miljonit aastat tagasi kui inimesed toitusid metsikutest taimedest ja jahtisid metsloomi, suutis biosfäär st. loodus ära toita ca 10 miljonit inimest st. vähem, kui tänapäeval elab ühes suurlinnas. Põllumajanduse areng ja kariloomade kasvatamine suutsid tagada toidu juba palju suuremale hulgale inimestest. inimeste arvukuse suurenemisega suurenes ka surve loodusele, mida inimene üha rohkem oma äranägemise järgi ümber kujundas. Kiviaja lõpuks elas Maal ca 50 milj. inimest. 13. sajandiks suurenes rahvaarv 8 korda ­ 400 milj. inimest. Järgneva 600 aasta jooksul, st. 19. sajandiks rahvaarv kahekordistus ning jõudis 800 miljoni inimeseni. Demograafiline plahvatus 19. sajandi alguses toimus inimkonna arengus läbimurre ja inimeste arv Maal suurenes 90 aastaga 2 korda (st. 7 korda kiiremini kui varem) ja 1890. aastaks elas Maal 1,6 miljardit inimest. Järgmine rahvastiku

Ökoloogia ja keskkonnakaitse1
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
20
pdf

Ökoloogia ja keskonnakaitsetehnoloogia kontrolltöö nr2

Ökoloogia ja keskonnakaitsetehnoloogia kontrolltöö nr2 1. Olulisemad õhu saasteained ning nende omadused Vastus: Süsinikmonooksiid (CO): sisepõlemismootorites tekkiv värvitu ja lõhnatu äärmiselt mürgine gaas. Väikestes kogustes tekitab peavalu, nõrkustunnet ja peapööritust. Kõrge kontsentratsioon on surmav. Osoon (O3): mürgine gaas, mis tekib keerulise fotokeemilise protsessi käigus päikesevalguse mõjul teistest saasteainetest (eelkõige vääveldioksiidist). Tekitab hingamisteede ja silmade ärritust.

Ökoloogia ja...
thumbnail
40
pdf

Ökoloogia ja keskonnakaitsetehnoloogia kontrolltöö nr2

Ökoloogia ja keskonnakaitsetehnoloogia kontrolltöö nr2 1. Olulisemad õhu saasteained ning nende omadused  Vastus: Süsinikmonooksiid (CO): sisepõlemismootorites tekkiv värvitu ja lõhnatu äärmiselt mürgine gaas. Väikestes kogustes tekitab peavalu, nõrkustunnet ja peapööritust. Kõrge kontsentratsioon on surmav.  Osoon (O3): mürgine gaas, mis tekib keerulise fotokeemilise protsessi käigus päikesevalguse mõjul teistest saasteainetest (eelkõige vääveldioksiidist). Tekitab hingamisteede ja silmade ärritust.  Vääveldioksiid (SO2): värvitu, terava lõhnaga ja ärritusi tekitav gaas, tekib esmajoones kütteseadmetes, tööstuslike protsesside käigus ja diiselmootorites. Pikaajaline mõju inimorganismile võib tekitada häireid kopsude töös.  Lämmastikoksiidid (NOx): on happevihmade peapõhjustajad ja hõlmavad

Ökoloogia ja keskkond
thumbnail
113
doc

Energia ja keskkond konspekt

TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL Arhitektuuri ja keskkonnatehnika teaduskond Tehnoökoloogia õppetool Villu Vares ENERGIA ja KESKKOND Konspekt 1 Villu Vares Energia ja keskkond Tallinn ­ 2012 2(113) Villu Vares Energia ja keskkond SISUKORD SISUKORD.............................................................................................................................................................3 SISSEJUHATUS....................................................................................................................................................5 1 ENERGIAKASUTUS JA MAAILMAS JA EESTIS........................................................................................6 1

Energia ja keskkond
thumbnail
20
docx

Ökoloogia ja keskkonnakaitse 2. kontrolltöö

KÜSIMUSED ja vastused 1. Olulisemad õhu saasteained ning nende omadused SO2 NOx PM10 Pb benseen CO PAH x Cd x As x Ni x Hg x 2. Õhu puhastamine aerosoolidest Heterogeensete gaasisegude lahutamine on keemilises tehnoloogias üks levinumaid põhiprotsesse. Eristatakse järgmisi tolmu ja piiskade eraldamise põhimeetodeid: sadestamine raskusjõu mõjul (gravitatsioonpuhastus); sadestamine inertsijõudude, näiteks tsentrifugaaljõu toimel; filtrimine; märgpuhastus; sadestamine elektrostaatiliste jõudude toimel (elektropuhastus). Tavaliselt ei saavutata

Ökoloogia ja...
thumbnail
60
docx

Ökoloogia ja keskkonnakaitse tehnoloogia 2. kontrolltöö konspekt

Sisukord 1.Keskkonnajuhtimine........................................................................................................2 2.Olulisemad õhu saasteained ja nende liigitus...................................................................5 3.Õhu puhastamine aerosoolidest........................................................................................6 4.Gaasiliste lisandite eemaldamine absorptsiooniga...........................................................9 6.Gaasiliste lisandite eemaldamine põletamisega.............................................................11 7.Gaaside puhastamine väävel- ja lämmastikoksiididest..................................................12 8.Reovete koostis ning omadused.....................................................................................14 9.Reovete eeltöötlemismeetodid.......................................................................................15 10

Ökoloogia ja...
thumbnail
46
docx

Keskkonnakorraldus vastatud

1 Sissejuhatus Keskkond - Kogum eluta ja elusa looduse tegureid, mis mõjutavad biosüsteemi ( ka organismi, sh.inimest). Loodus ­ Loodus on ressurss; loodusvarad on piiratud. Loodus ei tooda jäätmeid, tootmisega kaasnevad jäätmed. Keskkonnamõju ­ mingite tegurite põhjustatud muutuste toime keskkonnale (pos., neg.). Tegevusega kaasnev keskkonnaseisundi muutumine või selle kaudu avalduv vahetu või kaudne mõju inimese tervisele ja heaolule, keskkonnale, kultuuripärandile või varale. Keskkonnareostumine - Inimtegevusest põhjustatud keskkonnaseisundi halvenemine Keskkonnahäiring - arvulise normiga reguleerimata negatiivne keskkonnamõju või negatiivne keskkonnamõju, mis ei ületa arvulist normi, nagu jäätmetest põhjustatud hais, tolm, müra; lindude, närilistevõi putukate kogunemine; jäätmete tuulega laialikandumine.

Keskkonnakorraldus



Lisainfo

Kasutatud rehvide taaskasutamise võimalused Eestis
Eliko Roomet
Resümee

Rehvide taaskasutamine kuulub kogu maailmas problemaatilisse valdkonda. Pidevalt suureneb romusõidukite arv, seega suureneb ka vanarehvide kogus.

Bakalaureusetöö „Kasutatud rehvide taaskasutamise võimalused Eestis“ eesmärk oli uurida ning analüüsida kasutatud rehvide käitlemise võimalusi, sealhulgas anda ülevaade antud teemat puudutavast seadusandlusest ja kirjeldada varasemaid taaskasutamise viise Eestis. Töö ülesandeks oli uurida ka tehnoloogiaid, mida oleks võimalik kasutatda rehvide käitlemiseks ning mille jaoks on Eestil juba eeldused olemas. Kasutatud rehvide taaskasutamiseks on töötatud välja palju erinevaid tehnoloogiaid, kuid kahjuks on osad protsessid suhteliselt kallid ja seetõttu raskesti rakendatavad.

Töö raames viidi läbi küsitlus, et näha inimeste teadlikkust kasutatud rehvide taaskasutamise kohta. Küsitlusest selgus, et inimesed teavad vanade rehvide taaskasutamise viise ja suhtuvad sellesse positiivselt. Ollakse kursis kasutatud rehvide kogumissüsteemiga ning leitakse, et see on hästi organiseeritud. Enamus vastanutest omavad häid kogemusi rehvide äraandmisel.

Seega võib tõdeda, et inimesed on vanarehvide problemaatikast teadlikud ning väljatöötatud süsteem rehvide taaskasutamiseks on hästi korraldatud. Tänu tehnoloogia kiirele arengule võib eeldada järjest suurenevat rehvide taaskasutamist ja loota toetusmehhanismidele, mis aitaks käivitada ka need tehnoloogiad, milleks Eestil hetkel võimalused puuduvad.


Different possibilities to recycle used tires in Estonia
Eliko Roomet
Summary

Recycling of used tires is a problematic issue in all over the world. The increasing usage of old clunkers enlarge also amount of used tires.

This Bachelor paper’s “Different possibilities to recycle used tires in Estonia” target was to find out and analyze what are the options to recycle tires. Also to review law that organizes recycling of used tires and describe the methods that used to be in work in Estonia. The purpose of this paper was also to examine different technologies, which can be used for recycling tires and which requirements already exist in Estonia. As the fact there are several technologies of recycling tires worked out, but unfortunately some of these processes are too expensive to be applicable.

During the work process was arranged also a survey among people to find out their awareness concerning recycling of tires. In result became apparent that people know the methods of recycling tyres and are positive about that. Also they know about collection and reuse systems and they think it’s well organized. Most of the people had good experience with giving away their old tires.

Therefore it is good to admit that people are aware about the problems concerning scrap tires topic and the system of collection and reuse of scrap tyres is well organized. Thanks to the fast development of technologies can be assumed that recycling of tires will increase and we expect to find more supporting mechanisms, which help to start also these technologies in Estonia that currently are not achievable.


Meedia

Kommentaarid (1)

marekkk profiilipilt
marekkk: jahh väga
15:13 16-03-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun