Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Luksushotell ja minu arusaam sellest (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Luksushotell ja minu arusaam sellest #1 Luksushotell ja minu arusaam sellest #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Hanna223 Õppematerjali autor
luksushotelli ja standardhotelli võrdlus
luksushotell ja standardhotell-mis need on?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

4) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel oma perekonna liikmete või teiste isikute majutamist ilma sellekohase reklaamita; 5) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel kuni viie isiku majutamist; 6) majutamist regulaarliinil sõitvas transpordivahendis. §18. Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. (4) Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Lugemise, kirjutamise ja arvutamise oskusi Tehnilisi oskusi Võõrkeelte valdamist Keskkonna hoiu, säästva ja jätkusuutliku toimimise oskusi Turvalisusega seotus oskusi Tervise eest hoolitsemist Iga inimene peab oskama olema klient 5. Vajadused motivatsiooni allikana Motivatsiooni allikateks on vajadused ­ inimsele on mingi vajadus rahuldamata, mistõttu tunneb ta pingeseisundit. Inimene tahab sellest pingest vabaneda ja see paneb ta tegutsema. Maslow vaadete kohaselt inimesed rahuldavad kõigepealt madalama asmte vajadusei ja siis liiguvad kõrgemate vajaduste poole. 2 6. Konfliktid teeninduses Konfliktid teeninduses on igapäevane nähe. Klienditeenindajad peavad oskama konflikti lahendada nii, et klient lahkuks rahulolevana. Konfliktid tekivad, sest on vaja suhelda palju erinevate inimestega. See nõuab

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (1)

KaarelRoose profiilipilt
KaarelRoose: Sain sellest tööst palju informatsiooni ja suutsin siit palju erinevusi välja tuua enda töös kahe hotelli süsteemi vahel ning neid analüüsida.
19:43 11-03-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun