Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas reklaamimisele kulutada mitte nii palju raha? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas reklaamimisele kulutada mitte nii palju raha?
Kuidas reklaamimisele kulutada mitte nii palju raha #1 Kuidas reklaamimisele kulutada mitte nii palju raha #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor v2ikeanny Õppematerjali autor
essee

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

...........................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9 2.2 Reklaamipsühholoogia ,,kuldreeglid"................................................................11 2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12 2.4 Reklaam, kui protsess.........................................................................................14 2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15 2.6 Margiteadvus......................................................................................................17 III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid................................................18 3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus................................

Psühholoogia
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Ainetöö
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa

Ökoloogia ja keskkond
thumbnail
21
doc

Turundusplaani näide

Kokkuvõte Plaanime müüa AXBO äraruskella meie valitud sihtgrupile, kelleks on 20-45 aastased inimesed. Peamiselt on nendeks keskmise või keskmisest kõrgema sissetulekuga inimesed, kes kasutavad aktiivselt internetti ning sooritavad oma osate internetipoodides. Leiame, et meie toode on väga innovaatiline. Meie toote eelised konkurentide ees on järgmised: Sa ei maga enam iialgi sisse ega jää selle tõttu kuskile hiljaks! Palju vähem stressi, palju parem tuju ja jõuad rohkem tehtud! Austria teadlaste leiutatud äärmiselt kvaliteetne süsteem. Mõjub alates esimesest päevast! 2 aasat garantiid ja 30 päeva tagastusõigus! Sihtturuks oleme valinud algselt Eesti, kuid kui saavutame edu, plaanime ka laieneda naaberriikide turgudele. Konkurentsieeliseks peame madalamat hinda ja usaldusväärsust, mis on tingitud sellest, et müüme toodet internetis ja tegeleme ka tagasisede ning informatsiooni andmsega.

Turundus
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasutatavad ka poliitilises propagandas ja olmelises psühholoogilises mõjustamises. Reklaami ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami edastamise vahendeid on palju ­ Internet, raadio, TV, ajalehed, ajakirjad, plakatid, pakendid, tooted ise, reklaamiprospektid, reklaamkirjad, videokassetid jm. Reklaami esmaseks funktsiooniks on eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Reklaam peab ärgitama tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid, kaasa aitama toote/teenuse levikule ning kujundama välja teatud püsivad eelistused mingi kauba või teenuse suhtes, kujundades seega oma kindla tarbijaskonna, kes on

Meedia
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Juhtimisrisk- tulude vähendamine, ebaefektiivse juhtimise tagajärjed. Põhiline põhjus on juhi või omaniku enda ebakompetentsus, ebaausus, ebalojaalsus, laiskus, ebajärjekindlus, kergekäeline käegalöömine. Krediidi- ja finantsrisk- laenutingimuste muutmine, ei saada hakkama laenu põhiosa või ­ intresside tagasimaksmisega, tagatisvara väärtuse järsk langus või häving. Kliendid ei tasu õigeaegselt saadud kaupade eest või teevad seda hilinemisega. Inflatsioonirisk- ringluses olev raha kaotab väärtust oodatust kiiremini, toimub ennustatust kõrgem hinnatõus(toormele, ostureenustele) Kinnisvararisk- hoonete ja seadmete oodatust kiirem amortiseerumine, väärtuse langus, rendilepingute tähtaegade kättejõudmine või nende ennetähtaegne lõpetamine ja sellest tulenev ebakindlus. Personalirisk- suur sõltuvus üksikute inimeste, võtmeisikute lahkumisest, vajalike oskustega töötajate puudumine, konfliktid töösuhetes, töötajate ebakompetentusus, ebaausus,

Ettevõtlus
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

Reelika Ojakivi Nele Normann Juhendaja: Esta Kaal Tartu 2008 SISSEJUHATUS Meid ümbritsev loodus on ainulaadne. Loodus ­ vesi, päike ja õhk ­ mõjutab igapäevaselt meie kõigi elu ning kujundab ka inimeste harjumusi. Määrab, kui tihti pestakse riideid ja aknaid, kuidas hooldatakse põrandaid ja puhastatakse nõusid. Ainulaadset loodust ja sellest kujunenud unikaalset inimest tema harjumuste ja tavadega arvestati nii Mayeri toodete loomisel kui ka kommunikatsiooni väljatöötamisel. Eesti ajakirjanduses on palju teateid selle kohta, kuidas erinevad kodumaised firmad uut brändi looma on hakanud ja missugusele sihtrühmale seda tehakse. Tarbijat ei huvita aga, missugusesse segmenti ta ostujõu või demograafia põhjal kuulub ja missugust toodet teda

Turundus
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogi a"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt.

Reklaamipsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun