Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on oluline projektkiirus?
  • Miks on oluline nähtavuskaugused?
  • Mis on kohtumisnähtavus möödasõidunähtavus peatumisnähtavus?
  • Missugused on üldised tee seisundile esitatavad üldnõuded?
  • Mida tuleb arvestada muldkeha ehitusel?
  • Mis on ristmik riste ramp?
  • Mis on konfliktipunktid konfliktiala?
  • Mis kasu sellest on?
  • Mis on geosünteetide ülesanded ja iseloomustus?
  • Missugused on geosünteetide omadused?
  • Kuidas valitakse geosünteete?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #1 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #2 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #3 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #4 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #5 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #6 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #7 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #8 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #9 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #10 Tehnilise infrastruktuuri alused - kordamisküsimused #11
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 63 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Janno Ott Õppematerjali autor
Küsimustele vastatud

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Tehnilise infrastruktuuri alused: Teede osa kordamisküsimused

Kordamisküsimused, teemad 1) Mõisted teede teemast · Tee on maantee, tänav, metsatee, jalgtee ja jalgrattatee või muu sõidukite või jalakäijate liiklemiseks kasutatav rajatis, mis võib olla riigi või kohaliku omavalitsuse või muu juriidilise või kohaliku omavalitsuse või muu juriidilise isiku või füüsilise isiku omandis. (Teeseadus) · Teemaa on maa, mis õigusaktidega kehtestatud korras on määratud tee koosseisus olevate rajatiste paigutamiseks ja teehoiu korraldamiseks. · ajutine tee ­ piiratud ajaks rajatud, hiljem likvideeritav või suletav tee · jäätee ­jäätunud jõe, järve või mere pinnale vahetult rajatud sõidutee · kaherajaline tee ­ t., millel on üks sõidurada kummaski sõidusuunas liikumiseks või kaks sõidurada ainult ühes suunas liikumiseks · kahesuunaline tee ­ t., kus sõidukid võivad liigelda mõlemas sõidusuunas · kergliiklustee ­ ainult jalakäijatele ja jalgratturitele kasutamiseks mõeldud · kergliiklustee ­ ainult jalakäij

Tehnilise infrastruktuuri alused
thumbnail
38
doc

Teedeehitus TÖ-le

Tagada kõigile juurdepääs nende igapäevategevusteks vajalikele objektidele. 11. Mis on transpordi arengukava 12. Lähtedokument transpordisektori arendamiseks, üldküsimuste lahendamiseks, uuringuteks, analüüsiks, muudatusteks, riigieelarve vahendite planeerimiseks. 13. Iseloomusta Eesti transpordisektorit Selle osised toimivad tihedas koostöös. Reisijate veondus toon turiste, vaba turulepääs liini- ja juhuvedudele, infrastruktuuri teenustele ja operaatortegevusele. Teenindab majandus- ja sotsiaalelu valdkondi, kuid samas tarbib nende poolt pakutavaid teenuseid. Probleeme vaadata 2 kategoorias: suured keskused ja maapiirkonnad. Suurtes linnades transpordi infrastruktuur ülekoormatud. Tallinn on tähtsaim transpordisõlm. Maal on infrastruktuuri hooldamine kulukas kuna vähe inimesi. Omab negatiivseid keskkonnamõjusid. 14. Kuidas mõjutab transport keskkonda (vähemalt 5)

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
12
docx

Teed

Tee on maantee, tänav, metsatee, jalgtee ja jalgrattatee või muu sõidukite või jalakäijate liiklemiseks kasutatav rajatis, mis võib olla riigi või kohaliku omavalitsuse või muu juriidilise isiku või füüsilise isiku omandis. (Teeseadus) Sõidutee ning sellega külgnevale alale sissesõidu ja sealt väljasõidu tee ning kõnnitee; parkla ja puhkekoht; tunnel, sild, truup ja viadukt; liikurmasinarada; liikleja kontrollimiseks ja maksustamiseks mõeldud ala; ühissõiduki peatuseks ettenähtud ala ja ootekoda; piirikontrolli- ja tollikontrollirajatis; teepeenar; kraav, haljasala ning eraldus- või haljasriba; tee äärde liikluskahjustuste kaitseks rajatud kaitseehitis ja müratõke ning keskkonnakaitserajatis; liikluskorraldusvahend; teemärgistus- ja teevalgustusrajatis; tee ääres asetsev muu teehoiurajatis Liigid Maantee on väljaspool linnu, aleveid ja alevikke paiknev tee sõidukite ja jalakäijate liiklemiseks. Põhimaantee -Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa; Pärnu-Rakvere-

Tee-ehitustööd
thumbnail
27
doc

Teedeehituse eksami vastused

· maakonna planeering (maakonna kohta) · üldplaneering (linna kohta) · detailplaneering (teede ja tänavate maa-alad ja liikluskorralduse põhimõtted) 3 39. Tulemuslikkuse analüüs tuleb koostada keeruka liiklusrajatiste otstarbekuse hindamiseks (nt. pikk maanteelõik, eritasandiline ristmik) 40. Tasuvusarvutus koostatakse nii eel- kui ka tehnilise projekti lahendusele variandid peavad olema koostatud võrreldavas ulatuses. Peab sisaldama liiklusrajatise ehitamise või remondi kulude ja tulude võrdlust kõigi kavandatud variantide kohta. 41. Pakkumisdokumentatsioon põhineb tehnilisel projektil ja sisaldab töökirjeldusi, töömahtude loetelusid, kvaliteedinõudeid ja viitavate dokumentidena jooniseid ning muid ehitustöövõtu korraldamiseks vajalikke dokumente. 42. Tööjooniste koosseisus peab olema: · seletuskiri,

Ehituskonstruktsioonid
thumbnail
10
pdf

Teekonstruktsioonid konspekt

1) Teekonstruktsiooni mõisted. Teekonstruktsioon – rajatis, mis koosneb muldkehast ja teekatendist koos kõigi lisakihtidega. Muldkeha – tee-ehituseks vajalik pinnasekonstruktsioon koos selle juurde kuuluvate veeviimaritega. Veeviimar – rajatis, mis kindlustab vee äravoolu teekonstruktsioonidest. Katend – mitmekihiline konstruktsioon, mis võtab vastu transpordivahendite koormuse ja jaotab selle pinnasele. See koosneb kattest, alusest, dreenkihist ja lisakihtidest. Kate – katendi ühe- või mitmekihiline ülaosa, mis paikneb alusel ja võtab vahetult vastu autodelt tuleva koormuse. (Elastne, jäik, pooljäik) Alus – katendi ühe- või mitmekihiline osa, mis asub katte all. (Killustik, stabi, immutatud kiht) Dreenkiht – aluse all asetsev filtreerivast materjalist või filtreerivast pinnasest kiht, mis juhib vee katendist välja. Toimib kevadel reservuaadina ning lõikab kapillaartõusu. Elastne katend – katend, mille kihtide tõmbetugevus puudub või on üsna v

Teekonstruktsioonid
thumbnail
9
docx

Teeprojekteerimise 2013 kordamisküsimuste vastused

KÜSIMUSED 2013 sügissemestril teede projekteerimise eksamiks Loetlege teeprojekti erinevad liigid (faasid, etapid) ­ Liigid: Üleriigiline planeering, maakonnaplaneering, üldplaneering ja detailplaneering. Etapid (faasid): Projekti idee ja realiseerimise otsus (tasuvusarvutus); Otsus projekteerimise kohta (Teostatavusuuring); Otsus ehitamise kohta (Ehituse tehniline kavandamine); Ehituse alustamine (Tee-ehitusloa taotlemine, ehitaja valik, ehituslepingu sõlmimine); Vastuvõtuotsus (Tööjooniste koostamine, ehitamine, järelevalve); Kasutamine (Teekasutusluba, evitamine ja garantiikontroll). Loetlege teeseadusega kehtestatud riigimaantee liigid - Riigimaanteed on: põhimaanteed, tugimaanteed, kõrvalmaanteed. Mille alusel määratakse maantee klass - Maantee klass määratakse arvestades eeldatavat liiklussagedust, piirkonna arenguvajadusi ja rahvusvahelist liiklust, regionaalpoliitilisi eesmärke ja majanduslikke võimalusi. Eeldatava liiklussageduse alusel aastal, mil esimes

Teeprojekteerimine
thumbnail
8
doc

Teedeehituse olulised kusimused

1. Nimeta kõige vanemad seni leitud kattega teed (vähemalt 3) 1) Puupakkudest sillutisega tee Inglismaal (3300 e.m.a.); 2) Telliskivisillutised Indias (3000 e.m.a.); 3) kivist tee Euroopas 2. Millest on tulnud ütlus ,,Kõik teed viivad Rooma" Rooma linnal oli oma tippajal teedesüsteem, kus oli 29 Roomast radiaalselt väljuvat teed. Nende teede ülesandeks oli hoida koos Rooma provintse ja hõlbustada nede valitsemist.Teed olid sirged, et saada lühim tee sihtpunktini. 3. McAdam'i tähtsus teedeehituse ajaloos Ta on tuntud oma ökonoomse killustiku konstruktsiooni poolest. Tema idee oli, kuiv pinnas ei vaju, niiet ta soovitas anda aluspinnale kumera kuju, et vesi saaks paremini ära voolata. Tema ideed on kasutusel teeehitusel ka praegu Maanteamet, tema põhiülesanded ja kohalikud asutused Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi valitsemisalas. Põhiülesanded: teehoiu korraldamine, liiklusohutuse suurendami

Teedeehitus
thumbnail
9
docx

Teedeehituse tehnoloogia kordamisküsimused

Teedeehituse tehnoloogia kordamisküsimused 1)tee trassi topograafilise maa-ala plaani koostamine; 2) tee trassi väljamärkimine looduses; 3) side- ja elektriliinide ümberehitus või paigaldus; 4) torujuhtmete ja kollektorite ümberehitus või paigaldus; 5) tee trassi puhastamine metsast ja võsast ning planeerimine; 6) teehoiuga seotud reservmaade, masinate seisuplatside, materjalide laoplatside jm puhastamine, planeerimine ning ettevalmistamine; 7) ümbersõiduteede ja objektisiseste teede rajamine 2)nõlvu m=C/H H-sügvus, C- nõlva alus(pikkuse projektsioon horisontaal tasandil) kraavi ristlõige F=h(b+mh) kraavi pealtlaius a=b+2mh b-põhja laius 3)sirged pikad lõigud tähistatakse 3-4m kõrguste tähistega iga 0.5-1 km tagant, peale selle püstkõverate ja siirdekõverate alg-ja lõpppunktidesse. Rõhtkõveral tähistatakse 500m ja suurema raadiuse juures 20m tagant, raadiusel 100-500m kümne meetri tagant ja alla 100m raadiuse juures 5m tagant. 4)Piketaaz- tähistatakse va

Teedeehitus




Meedia

Kommentaarid (2)

mmust profiilipilt
mmust: Kokkuvõtlik kuid veidi segane.
14:32 06-01-2013
tauri87 profiilipilt
tauri87: Selged ja lühidad vastused
13:06 06-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun