Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #1 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #2 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #3 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #4 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #5 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #6 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #7 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #8 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #9 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #10 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #11 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #12 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #13 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #14 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #15 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #16 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #17 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #18 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #19 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #20 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #21 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #22 Klassikalised-neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria #23
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-09-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 155 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor hopakrissu Õppematerjali autor
Väga pikalt ja põhjalikult klassikalistest, neoklassikalistest ja kaasaegsetest juhtimisteooriatest.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Juhtimiskoolkonnad, inimsuhted

Juhtimine era,-avalikus- ja kolmandas sektoris INIMSUHETE KOOLKOND Neoklassikalise koolkonna keskseks uurimisobjektiks on inimene. Inimesse ei saa suhtuda nagu töötavasse masinasse, vaid eesmärkide saavutamiseks tuleb arvestada töötajate vajadustega, neid motiveerida ning juhid ja töötajad peavad tegema koostööd. Neoklassikaliste juhtimisteooriate koolkondade esindajad kritiseerisid klassikalise juhtimisteooria liialt kitsast tööjaotuse käsitlust, kuna see pakub inimesele vähe tööalast rahuldust. Inimestel on vajadused, mida tuleb rahuldada, et nad annaksid töökohtadel oma parima ja töötaksid efektiivselt. Kahjuks paljud organisatsioonid sellega ei arvesta. Nad nõuavad oma töötajatelt head tööd, ise suurt midagi vastu andmata. Tihti hoitakse töötajaid hirmus, et kui nad midagi valesti teevad, lastakse nad töölt lahti. See kahtlemata meid ei motiveeri

Sissejuhatus erialaõppesse
thumbnail
17
pdf

Organisatsiooni ja juhtimise teooriad ja meetodid

· Uuendaja roll · Ressursside jagaja roll · Arusaamatuste lahendaja roll · Läbirääkija roll 10. Juhile vajalikud oskused Tippjuhid: · Tehnilised oskused -18,6% · Suhtlemisoskus ­ 33,0%, · Kontseptuaalsed oskused ­ 48,4% Keskastmejuhid: · Tehnilised oskused - 32,3% · Suhtlemisoskus ­ 41,3% · Kontseptuaalsed oskused ­ 26,4% Esmatasandi juhid: · Tehnilised oskused ­ 54,6% · Suhtlemisoskus ­ 31,3% · Kontseptuaalsed oskused ­ 14,1% 11. Klassikalised juhtimisteooriad Hakkasid levima 20. saj alguses Jagatakse kolme rühma: · Teaduslik juhtimine (scientific management). · Administratiivne koolkond (administrative principles). · Bürokraatlik koolkond (bureaucratic organization). Klassikalised teooriad tuginevad praktilistele tähelepanekutele, mille põhjal loodi juhtimise teooria alusmüür. Peamiseks huviobjektiks on ametlik (formal) organisatsioon, millele läheneti kui "masinale". 1

Ühiskond
thumbnail
20
docx

Juhtimise kordamisküsimused

* läbirääkija roll 10. Juhile vajalikud oskused. Tehnilised oskused: ärikirjade koostamine, arvuti kasutamine, koosolekute korraldamine, organisatsiooni põhitegevusega seonduvate erialateadmiste valdamine. Suhtlusoskus: oskus motiveerida inimesi, lahendada konflikte, korraldada meeskonnatööd. Kontseptuaalsed oskused: võime luua üldkäsitlus organisatsioonist ja tema kohast ümbritsevas keskkonnas. 11. Klassikalised juhtimisteooriad. Hakkasid levima 20 saj. alguses. Tuginevad praktilistele tähelepanekutele, mille põhjal loodi juhtimise teooria alusmüür. Peamiseks huviobjektiks on ametlik organisatsioon, millele läheneti kui ,,masinale". Jagatakse kolme rühma: Teaduslik juhtimine: F. Taylor- lõi nn. teadusliku juhtimise koolkonna. Puutus tihedalt kokku juhtimise, töökorralduse ja tootmise efektiivsuse küsimustega. Raamatus The

Juhtimine
thumbnail
32
doc

JUHTIMISE ALUSED EKSAMI KÜsIMUSED

ühe või enama ühise eesmärgi saavutamiseks teatud aja perioodil. 1.5 Mis on põhilised organisatsiooniteooriad? Põhilised organisatsiooniteooriad on klassikaline (teadusliku, bürokraatliku ja administratiivse juhtimise koolkonnad), uusklassikaline (x ja y teooria, z teooria, org filosoofia) ja moodne (süsteemiteooria, küberneetika, olukorraline käsitlus). 1.6 Mis on põhilised juhtimisteooriad? Teaduslik juhtimisteooria (Frederick Taylor, kuidas tööd paremini korraladada), administratiivne juhtimisteooria(Henry Fayol, tegeleb efektiivse org loomisega), bürokraatlik teooria (Max Weber, hierarhia), käitumuslik teooria (töötaja teab ise , kuidas tööd kõige paremini teha), x ja y teooria, z teooria, olukorraline teooria (juhtimine sõltuvalt situatsioonist). Juhtimisteooriad jagunevad ka: inimkeskne, tulemuskeskne, protsessikeskne, väärtuskeskne,

Ettevõtlus
thumbnail
32
doc

Eksami kordamisküsimused ja vastused

ühe või enama ühise eesmärgi saavutamiseks teatud aja perioodil. 1.5 Mis on põhilised organisatsiooniteooriad? Põhilised organisatsiooniteooriad on klassikaline (teadusliku, bürokraatliku ja administratiivse juhtimise koolkonnad), uusklassikaline (x ja y teooria, z teooria, org filosoofia) ja moodne (süsteemiteooria, küberneetika, olukorraline käsitlus). 1.6 Mis on põhilised juhtimisteooriad? Teaduslik juhtimisteooria (Frederick Taylor, kuidas tööd paremini korraladada), administratiivne juhtimisteooria(Henry Fayol, tegeleb efektiivse org loomisega), bürokraatlik teooria (Max Weber, hierarhia), käitumuslik teooria (töötaja teab ise , kuidas tööd kõige paremini teha), x ja y teooria, z teooria, olukorraline teooria (juhtimine sõltuvalt situatsioonist). Juhtimisteooriad jagunevad ka: inimkeskne, tulemuskeskne, protsessikeskne, väärtuskeskne,

Juhtimine
thumbnail
13
docx

Juhtimine kordamisküsimused

1. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates juhtimise definitsioon. Juhtimine on teiste inimeste tegevuse suunamise kaudu organisatsiooni eesmärkide saavutamise protsess, mis toimub muutuvas keskkonnas. (“Juhtimise alused” Ruth Alas) 2. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates organisatsiooni definitsioon. Organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. (“Juhtimise alused” Ruth Alas) 3. Kirjeldage McKinsey 7S käsitlust. McKinsey kirjeldab organisatsiooni olemust 7S kaudu: Tugevad S-id (iseloomulikud juhile) - STRATEGY, SYSTEMS, STRUCTURE Nõrgad S-id (iseloomulikud liidrile) - STYLE, SKILLS, STAFF, VALUES 4. Millised on juhtimise horisontaalsed osategevused? Kirjeldage lühidalt nende olemust.  Kavandamine/planeerimine – eesmärkide püstitamine ja sammude kehtestamine  Organiseerimine – kohustuste, vastutuse ja õiguste määramine 

Juhtimine
thumbnail
26
docx

Juhtimine kordamisküsimused

1. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates juhtimise definitsioon. Juhtimine on teiste inimeste tegevuse suunamise kaudu organisatsiooni eesmärkide saavutamise protsess, mis toimub muutuvas keskkonnas. (“Juhtimise alused” Ruth Alas) 2. Sõnastage mõnele konkreetsele allikale viidates organisatsiooni definitsioon. Organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. (“Juhtimise alused” Ruth Alas) 3. Kirjeldage McKinsey 7S käsitlust. McKinsey kirjeldab organisatsiooni olemust 7S kaudu: Tugevad S-id (iseloomulikud juhile) - STRATEGY, SYSTEMS, STRUCTURE Nõrgad S-id (iseloomulikud liidrile) - STYLE, SKILLS, STAFF, VALUES 4. Millised on juhtimise horisontaalsed osategevused? Kirjeldage lühidalt nende olemust.  Kavandamine/planeerimine – eesmärkide püstitamine ja sammude kehtestamine  Organiseerimine – kohustuste, vastutuse ja õiguste määramine 

Juhtimine
thumbnail
21
doc

Juhtimise alused eksamiks õppimise konspekt

Juhtimise alused EKSAMIKÜSIMUSTE TEEMAD Sissejuhatus juhtimise kursusesse Organisatsioon: o Org on ühiste eesmärkide nimel tegutsev inimeste grupp. Inimrühm, kellel on kindlad strateegiad, struktuur ja tehnoloogia ühise eesmärgi nimel. o Organisatsiooni koostisosad: Inimesed Varad Materiaalsed = Ettevõtte rahaline ja füüsiline kapital Immateriaalsed = Intellektuaalne kapital o Org kapital = Protsessikapital (struktuur, prot- sessid, süsteemid, tööjaotus, organisatsiooni- kultuur. Innovatsioonikapital (strateegiad, plaa- nid, projektid, brandid) o Suhete kapital = Sidemed tarnijatega, klientide-

Organisatsioon ja juhtimine




Kommentaarid (2)

Impsuuu profiilipilt
Imbi V.: Väga hea, sain mida vaja oli :)
21:46 19-11-2013
kunn profiilipilt
kunn: algus hea
14:07 01-10-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun