Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Joo või Sind ootab liiklusõnnetus (0)

1 Hindamata
Punktid
õnn - Tuleb kõvasti tööd teha, mitte oodata, et õnn (taevast) sülle kukub
Joo või Sind ootab liiklusõnnetus #1 Joo või Sind ootab liiklusõnnetus #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-05-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jammi Õppematerjali autor
Turunduse essee

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

ANTIREKLAAM

ANTIREKLAAM Sissejuhatus: Me valisime selle teema sellepärast, kuna liiga paljud noored tarvitavad energiajooke. Kuid tavaliselt ei tea keegi täpselt, kui ohtlikud on energiajoogid tegelikult või mõtlevad, et asi pole üldse nii hull. Inimesed võtavad neid kui tavalisi karastusjooke, kuid ei mõtle kahjulikkusele. Energiajoogid ei ole tavalised joogid. Neid eristab teistest jookidest kofeiini, tauriini ja muude toimeainete ning taimsete ekstraktide oluliselt suurem sisaldus. Müügil olevate energiajookide hulk maailmas on enneolematu. Tootjad hiilgavad aina uute lubadustega - kiire kaalukaotus, suurenenud töövõime ja koguni "seaduslik pilvesolek" on need omadused, millega

Meedia
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

soodne ja moodne ja kvaliteetne, kui reklaamitakse. Inimene momendil jälgib hinda ja 3 siis ollakse hädas, et tegelikkuse asemel, mida klantspilt lubas, saadakse hoopis pahna. Linnapildis on huvitav jälgida Säästumarketi ning Maxima kaupluste juures inimesi, kes kõnnivad riiulite vahel, reklaamileht näpus ja pominal arvutavad, kas see on nüüd paar krooni odavam, kui siin või seal. Lootes sellele, et maailm on jõudsas arenemises, siis on ka lootust, et inimesed hakkavad tasapisi ka vaatama, mid tegelikult tasub osta ning mida mitte. Kuna rõhutakse väga sellele, et hoidkem loodust, ärgem reostagem ning saastagem seda, siis võik ju lõpetada ka reklaamilehtede trükkimise. Kui vaadata natukenegi meie prügilate ümbrusi, siis võin julgelt väita, et vähemalt 40% paberikonteinerist täidab mõtetute reklaamide infolehed

Psühholoogia
thumbnail
15
odt

Energiajookide kahjulikkus

.................................................................................................13 3 SISSEJUHATUS Energiajook on Eestis suhteliselt uus joogiliik. See on siinsel turul müügile tulnud viimase mõnekümne aasta jooksul. Energiajookides leidub süsivesikuid, mineraalaineid, vitamiine ja teisi toimeaineid. Uuringud näitavad, et energiajookide tarbimine tekitab noortel ärrituvust, närvilisust või rahutust, mis tekib energiajookide liigse tarbimise tõttu. Kui tauriini tarbida rohkem, kui tavapärane kogus on, siis võivad tekkida ka käitumishäired. (Eesti tarbijakaitse, 2013) Minu uurimustöö eesmärgiks on teada saada, kas Mustvee Gümnaasiumi põhikooli õpilased tarbivad energiajooke ja kas nad on kursis energiajookide kahjulikkusega. Sõnastasin kaks uurimisküsimust, milleks on: ·Mil määral ning mis põhjusel Mustvee Gümnaasiumi põhikooli õpilased tarbivad

Keemia
thumbnail
8
docx

Reklaam

kõvasti hüüdmist. Tavainimene mõistab reklaami all kõiki tegevusi, mille najal ja abil püütakse teda meelitada ostma mingit kaupa. Turunduses mõistetakse reklaami all vaid ühte konkreetset edustustegevuse liiki. Mõistmaks reklaami psühholoogilist olemust, peame kõigepealt leidma vastuse küsimusele, miks reklaam kui selline üldse eksisteerib. Reklaami kaheks peamiseks motiiviks on informeerida inimest kauba või teenuse olemasolust, omadustest ja tingimustest selle kättesaamiseks ning mõjutada inimest tarbima just seda kaupa/teenust. Ühiskondlikes tingimustes, kus on ennatlik rääkida kaubarohkusest, on ülekaalus informeeriv funktsioon. Tingimustes, kus pakkumine ületab nõudluse, nihkub paratamatult esile reklaami mõjustav funktsioon. Humaansetest kaalutlustest – ärgem mõjustagem inimesi, vaid üksnes informeerigem neid! – lähtuv tootja, kes eitab

Majandus
thumbnail
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

Reklaam kui kõnetus Kõnetus on keelenähtus, mis ilmub reklaami valda koos sõnalise reklaamtekstiga. Teisel isikul (sina ­ familiaarne, veidi pidulikum kirjalik Sina; teie ­ tavaline, ametlik- distantseeriv Teie) on keeles täita oluline funktsioon: pöördumine, adressaadi tähelepanu äratus. Käsk: Kuulake kõik! Küsimus: Tead sa mis? Jutustav lause: Ma pean sulle tunnistama, et... Sinatuse ja teietuse sobivus või kohatus sõltub reklaami kujundusstiilist. Kaubad-tooted jagunevad sinakaupadeks (isiklikud, varjatud, seespidiseks tarvitamiseks ­ intiimsemad, ihulähedasemad, inimsõbralikumad, silmatorkamatud, nt kosmeetika, alkohol ­ väljaarvatud eliitmargid) ja teiekaupadeks (kallimad, soliidsemad, luksusesemed, nt autod, kellad, kuldsõrmused) vastavalt oma psühholoogilisele distantsile, mis ostjal on antud kontekstis selle kaubaga. Stiilieksitus:

Reklaam ja imagoloogia
thumbnail
3
txt

Mis on reklaam?

Mis on reklaam? Esimene loogiline samm sellele ksimusele vastuse leidmiseks oleks avada mni turunduspik ja lugeda: * Turunduse eesmrk on tarbija vajaduste ja soovide rahuldamine toodete ja teenustega. * Reklaam on osa ettevtte turunduskommunikatsioonist. * Turunduskommunikatsioon on ettevtte suhtlus olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijatega. Lisaks reklaamile kuulub selle miste alla palju tegevusi alates suhtekorraldusest kuni telepoeni. Reklaam on massimeedias tasu eest edastatav kommunikatsioon ettevtte, organisatsiooni vi ksikisiku ideede, kaupade vi teenuste kohta eesmrgiga veenda vi mjutada vljavalitud auditooriumi ostukitumist ja/vi mttemalle. Lisaks majandusteadlastele huvituvad reklaamist sotsiaal- ja humanitaarteadlased. Kui me ksiksime reklaami mratlust viimaste kest, saaksime vib-olla selliseid vastuseid nagu jrgnevas loetelus. Semiootik viks elda, et reklaam pab tootele uusi thendusi lisada. Kultuuriteadlane pakuks, et reklaam on kultuuridokument, maailma

Meedia
thumbnail
1
docx

Reklaamid televisoonis

Reklaamid televisiionis. Reklaam on üks turunduse tähtsamaid instrumente, mille eesmärgiks on teavitada läbi erinevate meediate tarbijat toodetest, rakendusdest, ideedest ja selle läbi muuta reklaami sihtgrupi suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi soovitud suunas. Tuntud Eesti telekanalid Kanal 2 ja TV3 edastavad enne iga filmi või saadet, filmi pauside ja pärast filmi mitmeid minuteid reklaame. Mõeldakse küll, et suudetakse reklaamidest üle olla ja nende ohvriks mitte langeda, sest need vihastavad alati inimest, kui põneval hetkel film jäetakse 15 minutiks pooleli. Kuid alateadlikult, tegutsetakse ikkagi reklaamide järgi. Kui esitatakse uut toodet, siis poes tekib ikka soov see järgi proovida, kuigi toode, mida eelnevalt kasutati oli igati sobiv ja ei omanud omadusi, mille üle oleks saanud nuriseda.

Meedia
thumbnail
11
docx

Mille järgi valivad inimesed energiajooke?

–datel aastatel Aasias, Euroopasse levisid need seitsmekümnendatel ning peale seda ka Ameerikasse. (Mäe, Kristo 2013) Energiajook on oma iseloomult koffeiini sisaldav ergutusjook, kuid erinevalt eksitavast nimest, ei anna see sulle energiat – jook ergutab organismi lühiajaliselt ning aitab ära kasutada organismi enda energiavarud. Energiajook sisaldab erinevaid ergutavaid toimeaineid, millest levinum on koffeiin – seda leidub enam, kui 60 taime lehtedes, seemnetes või viljades, neist tuntumad on kohv, tee ja kakaooad, koffeiin ergutab südant, tõstab vererõhku ning suurendab rasvade lõhustumist. Lisaks sellele leiab energiajookidest tihti ka vähemtuntuid erguteid nagu tauriin, guaraana ja glükoronolaktoon. Vitamiinidest võib energiajoogi seest leida B-vitamiini, mis mõjututab närvisüsteemi, C-vitamiini, mis osaleb kudede ning hammaste moodustumises ning E-vitamiini, mis toimib antioksüdandina. (Tunnetoitu 2015 )

12. klassi ühiskond




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun