Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Nimetu (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Nimetu #1
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-09-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MS SS Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Keelekasutus suhtlusportaalides

Keelekasutus suhtlusportaalides Enne uurimustöö alustamist seadsin endale sihtmärgi uurida, kuidas suhtlusportaalides suheldakse ja milline on sõnakasutus. Igal portaalil, foorumil, blogil jms on olemas reeglid, kuid kui palju neist kinni peetakse? Sellise mõttega asusin mina uurima keelekasutust suhtlusportaalides. Külastades mitmeid suhtlusportaale leidsin, et suhtlemine nendes ei erine suuresti üksteisest. Olgem ausad, tänapäeva inimeste oluliseks suhtluskanaliks on kujunenud internet. Seoses erinevate portaalide tekkega on suure muutuse läbi teinud ka meie oma emakeel. Inimesed on võtnud kasutusele slänge, lühendeid, et oma elu mugavamaks teha. Samuti laenatakse sõnu, väljendeid ka teistest tundud keeltest. Levinud on arvamus, et lühenditesse uppuv internetikeel, mida noored suhtlusportaalides kasutavad, kujutab endast ohtu eesti keele säilimisele ning puhtusele. Sellises keelekeskkonnas veedavad noored ju tunde ja hiljem pole neil ehk enam tahtmistki grammatili

Kirjandus
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA.............3 1.1. Sotsiaalmeedia olemus..............................................................................................................3 1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina.....................................................................4 1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook..........................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2. Facebooki postitused........................................................................................................

Turundus
thumbnail
13
pdf

Uurimustöö Facebookist

EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ FACEBOOK Ettekanne Kärolin Kiviste Tallinn 2010 SISU Sissejuhatus ............................................................................................................................................. 3 Ülevaade Facebook Inc-ist....................................................................................................................... 4 Statistilisi fakte .................................................................................................................................... 5 Mälestustahvlid ................................................................................................................................... 6 Grupid ja tugigrupid ............................................................................................................................ 6 Sotsiaalse võrgustiku netikett .........................................................

It eetilised, sotsiaalsed ja...
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

Postitusi saab kommenteerida, kuid postituse autoril on võimalik postituse kommenteerimine välja lülitada. 2.2. Instagram Instagram oli esialgu keskkond, mille kasutaja ei saanud olla juhul, kui nutitelefon puudus (vt. Lisa 3). Nüüdseks saab Instagrami kasutajaks registreeruda ka veebilehel. Instagram on keskkond, kuhu jagatakse pilte ning videosid. Instagrami pilte ja videosid saab jagada läbi Facebooki ning teiste sotsiaalmeedia kanalite. "Instagram on Twitteri-sarnane sotsiaalvõrgustik, aga ta on fotopõhine. See senine, peamiselt 11 telefonirakendus on viimase kahe aasta edukaim ja suurim sotsiaalmeedia fenomen. Kasvas ligi 30 miljoni kasutajani kahe aastaga (seljatades kõik senised rekordid, kaasa arvatud Facebook ja Twitter), sinna laetakse sekundis rohkem pilte, kui palju aastaid tagasi asutatud populaarsesse Flickrisse ja tagatipuks, ostis Facebook selle 13 töötajaga pisiettevõtte 2012 aprillis miljardi (!)

Meedia
thumbnail
1
docx

Facebook

Facebook Mark Zuckerberg, 19aastane Harvardi ülikooli tudeng, asutas 4. Veebruaril 2004. Aastal veebilehekülje, mis muutis maailma. Selle nimi on Facebook. Facebooki idee on tapvalt lihtne. Zuckerbergi veebikülg annab vahendid oma sõpradega suhtlemiseks ning nende informeerimiseks, mida sa parajasti teed. See on umbes nagu elektrooniline seltskonnapäevik ja eneseväljendamise vahend. Kuid arvatavasti kõige tähtsam põhjus oli see, et see andis Zuckerbergil ja teistel tema toakaaslastel võimaluse flirtida oma kooli tüdrukutega suhteliselt ohutust kohast nagu arvutiekraani tagant. Mark oli juba lapsena ebatavaliselt nupukas ja tehnoloogiast huvitatud. Ta õppis erakoolis ja sai auhindu matemaatikas, astronoomias ja füüsikas. Ehkki Facebook oli algul mõeldud vaid Harvardis kasutamiseks, levis see kiiremini, kui Mark ja tema toakaaslased olid arvanud. Olukorras, kus mõni teine inimene oleks keskenunud õpingutele, fokuseerus Zuckerberg oma äriideedele. Seejärlel langes ta �

Arvuti õpetus
thumbnail
1
doc

Virtuaalmaailm ei ole elu alus

Virtuaalmaailm ei ole elu alus Virtuaalmaailm on üks parimaid viise oma sõnumi levitamiseks, arvutimängude mängimiseks, interneti kaudu endale vajaliku teabe/tarbe tellimiseks ning paljuks muuks vajalikuks. Ammu on teada, et kaugel ei ole aeg, kui iga internetikasutaja võib luua oma virtuaalse maailma (näiteks koduna) ning kutsuda tuttavaid sinna nö külla. Edward Castronova hinnangul on järgmise saja aasta jooksul inimeste tähtsaimaks suhtlusviisiks peale näost näkku suhtlemise just sünteetilised maailmad. Virtuaalmaailmadeks võib pidada ka paljusid suhtlusportaal (nagu Facebook, Orkut, Rate, Yahoo, ja paljud teised kaasa arvatud), jututubasid, peaaegu kõiki kohti, kus inimesed üksteisega interneti teel ,,kohtuvad". Daniel Vaarik on öelnud, et edulugude kürval eksisteerib ka süngem poolus, mis räägib mängude ja jututubade tõttu lõhutud perekondadest, abielupettustest ja inimestest, keda reaalses maailmas tegelikult olemas

Eesti keel
thumbnail
1
doc

Interneti head ja halvad küljed

Interneti head ja halvad küljed Vahel jääb mulje, et internetti kasutades satume väga tihti ebameeldivuste peale. Kuid kui nüüd vaadata teisest küljes, siis samas on internetis ka palju kasulikku. Interneti üheks halvaks küljeks on see, et väga paljusid noori kasutatakse läbi interneti seksuaalselt ära. Sellepärast võivad toimuda isegi enesetapud, sest ärakasutajad suudavad minna alati väga sügavale ning leida üles väga paljastavad ning alandavad asjad, millega noortelt välja suruda mitmeid koledaid asju. 10.oktoobril 2012.aastal tappis ennast Kanadas elanud 15 ­ aastane tüdruk Amanda Todd, just sellepärast, et ta oli küberkiusamise ohver. Oleks palju lihtsam, kui me ei laeks endast internetti üles liiga paljastavaid pilte, lihtsalt sellepärast, et ära hoida selliseid asju. Väga hea külg interneti keskkonnas on e ­ pangad, kus inimesed saavad mugavalt sisse logida oma internetipanka ning tasuda oma arved.

Uurimistöö alused
thumbnail
13
pptx

Energiajoogid

Energiajoogid Nils-Gregory Aer Joosep Jussi Monster-500 ml Alustatud Ameerikas 2002 aastal 240 Kcal Kofeiinisisaldus 160 mg Tauriinisisaldus 0,4% (~2200mg) Tarbi mõõdukalt Effect-500 ml Alustatud Saksamaal 240 Kcal Kofeiinisisaldus 160 mg Tauriinisisaldus 0,4% (~2200mg) Tarbi mõõdukalt Red Bull-250 ml Alustatud algselt Tais kuid modifitseeritud Austrias 125 Kcal Koffeiinisisaldus 0,03% (~75mg) Tauriini sisaldus 0,4% ehk 1000mg=1g (70 korda vähem kui on inimekehas) Lastele ja koffeiini tundlikele inimestele mitte soovitatud Energiajookides leidub Kokaiinitaime lehed Click to edit Master text styles Kola pähkel Second level Kuivatatud õisikud (Syzygium Third level Fourth level aromaticum) Fif

Üldbioloogia



Lisainfo

k

Kommentaarid (1)

kukimuk1 profiilipilt
kukimuk1: Aitas, kuigi retsensioon piirneb vaid filmis nähtuga. Võiks olla rohkem näiteid päriselust (sõprusest, alatutest võtetest ärides jne). Aga hea kokkuvõte ning abistav!
01:46 07-06-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun