Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Strateegiline analüüs, referaat (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Strateegiline analüüs-referaat #1 Strateegiline analüüs-referaat #2 Strateegiline analüüs-referaat #3 Strateegiline analüüs-referaat #4 Strateegiline analüüs-referaat #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-04-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 263 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor markok6iv Õppematerjali autor
Majandusanalüüsi 1. praktikumi refaraat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

SISUKORD Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse...............................................................................................2 Strateegilise juhtimise olemus......................................................................................................2 Strateegilise juhtimise ajalugu..........................................................................................................4 Ettevõtte strateegiline orientatsioon.................................................................................................8 Strateegia väljatöötamine ja seda mõjutavad tegurid.......................................................................8 Eesmärkide püstitamine....................................................................................................................9 Strateegia väljatöötamise neli tasandit diversifitseeritud ettevõttes..........................................

Juhtimine
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

turgudes ja oskuste profiilis Tagasipööramine on keeruline Tunnuseks on pikajaline seotus Strateegiline juhtimine on kontseptsioon, mis integreerib ettevõttevälise strateegilise planeerimise ja ettevõttesisese organisatsiooni kujundamise kui võrdsed valdkonnad. (Strateegiline) juhtimin on alati sammu võrra praktikast maast () Teooria on eduka juhtimispraktika kontsentratsioon Operatiivne ja strateegiline juhtimine Operatiivne juhtimine tagab, et asju tehaks õigesti: Rutiinsus Konkreetsed operatsioonid Väikesemastaabiline muutus Ressurssidest ajendatud () Strateegiline juhtimine tagab, et tehtaks õigeid asju: Määramatus, keerukus Mitterutiinsus Terve organisatsioon Suuremastaabiline muutus, raske tagasi pöörata Ootustest ja keskkonnast ajendatud () Strateegilise juhtimise protsess:

Juhtimine
thumbnail
34
docx

Kululiidri strateegia referaat

ning analüüsida ettevõtte kohta seal. Mida suuremad on konkurentsijõud, seda väiksemad on ettevõtte võimalused hinna tõstmiseks ja suurema kasumi teenimiseks. Ideaaljuhul on kõik konkurentsijõud nõrgad. Kui ainult osa konkurentsijõude on nõrgad, siis võib tegevusharu osutuda atraktiivseks tugeva turupositsiooniga ettevõttele, mille strateegia pakub kaitset konkurentsijõudude surve vastu. Kuidas kasutada? Porteri viie jõu analüüs peaks eelnema SWOT-analüüsile ja strateegia valikule. Põhjalikku analüüsi vajavad just tugevamad konkurentsijõud, et vajadusel saaks kavandada vastumeetmeid. Michael Porteri kohaselt mõjutavad ettevõtte tegevust viis jõudu: 1. Ettevõtete konkureerimist mõjutavad tegurid  Konkurentide arv, nende suurus ja mitmekesisus – konkurents kasvab võrdse suuruse ja võimalustega konkurentide arvu suurenedes.

Juhtimine
thumbnail
10
docx

Strateegilise juhtimise eksam

eesmärkide saavutamise. Igapäevase TTK jälgimine näitab, kuidas on võimalik tulemusi ette näha ja mõjutada läbi põhjust-tagajärg seoste. Metoodika edukas rakendamine edendab tegevuse eesmärgistatust ja terviklikumat jälgimist ja selle sidumine motivatsioonisüsteemiga innustab ettevõtte kõikide tasandite töötajaid käituma vastavalt organisatsiooni strateegiale. 2. andke soovitusi ,,Strateegiline juhimimine" täiendamiseks. 3. esitage lühidalt Porteri 5-jõu analüüs valitud ettevõtte näitel. Michael Porteri kohaselt mõjutavad ettevõtet viis jõudu. 1) ettevõtete konkureerimist mõjutavad tegurid · Konkurentide arv, nende suurus ja mitmekesisus ­ konkurents kasvab võrdse suuruse ja võimalustega konkurentide arvu suurenedes. · Nõudluse muutumine ­ nõudluse kasv leevendab konkurentsi. · Väljumisbarjäärid ­ konkurentsitase ei lange, kui kõrged väljumisbarjäärid takistavad

Juhtimine
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

isiklik müük ja müügi juhtimine 53. turunduse infosüsteem 58. reklaam 54. info allikad 59. müügi edendamise meetmed 55. info kättesaadavus 60. suhtekorraldus 61. 62. Hind 63. hinnapoliitika 64. hinnakujundus 65. hinnastrateegia 66. 67. Strateegiline ja taktikaline turundus 68. STRATEEGIA ­ eesmärkide kindlaks tegemine ja ressursside juhtimine selliselt, et eesmärgid oleksid saavutatavad. 69. STRATEEGIA VALIK on seotud tuleviku põhisuundumustega (sh eesmärgid, ressursid, ettevõtte toimivus tegevuskeskkonnas jne). 70. TURUNDUSE STRATEEGILINE JUHTIMINE kujutab endas strateegiliste turundusotsuste tegemist, et saavutada ettevõtte eesmärke. 71. Arvestada tuleb: - inimestega, - finantsvõimalustega, - tootmistehnoloogiatega,

Turundus
thumbnail
30
docx

ORGANISATSIOONI JUHTIMINE

seotud?  Juhtimisalad: o Asjade juhtimine – on seotud tehnoloogilise süsteemiga, vastab küsimusele mida? o Inimeste juhtimine – on seotud struktuuri ja sotsiaalse süsteemi juhtimisega (kellega?) o Enesejuhtimine ehk ajajuhtimine – endale korralduste andmine, oma aja plaanimine ning toimetulek.  Juhi tegevuse mõjust olenevalt: o Strateegiline juhtimine (tippjuhid): äriideed, eesmärgid, sihid, strateegiad. o Operatiivne juhtimine (kõik tasemed) – tulemuste saavutamine, eelarves püsimise kindlustamine, turuolukorrale reageerimine.  Valdkonnad: o Üldjuhtimine: organisatsiooni kui terviku juhtimine o Erialane ehk funktsionaalne juhtimine – tavaliselt keskastmejuhid 5

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
25
doc

Innovatsiooni loengu kordamisküsimused

Kriisi hetkel, tsükli vahetuses, hakatakse võimu taas finantskapitalilt võtma ära tootmisvahendite omanikele. http://beta.wikiversity.org/wiki/Strateegilise_planeerimise_konspekt#Carlota_Perez_ja_Nikol ai_Kondratjev Analüüsi konkreetse majandussektori ja ettevõtte tegevusala näitel revolutsiooniliste tehnoloogiate (nt IKT/biotehnoloogia/materjalitehnoloogia jne) mõju ettevõtte tehnoloogia juhtimisstrateegiale. Poliitiline analüüs kirjeldab kuidas ja millises ulatuses sekkub keskvalitsus majandusse. Poliitiline analüüsi kirjeldab kindlasti maksupoliitikat, tööseadusandlust, keskkonna- seadusandlust, kaubanduspiiranguid, tariife ja poliitilist stabiilsust. Poliitiline analüüs võib kirjeldada kaupu ja teenuseid, mille osutamist/müüki valitsus soodustab või piirab. Lisaks 9

Innovatsioon
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

keskkonnanõuded); ·majanduslik ­ tegurid, mis mõjutavad tarbijate ostujõudu ja kulutamismustreid; ·kultuuriline ­ hõlmab sotsiaalset struktuuri, haridust, religiooni, väärtushinnanguid, ärikultuuri jne. 3. Milliseid hinnakujundust mõjutavaid tegureid Te teate ja kuidas nende mõju avaldub; nende positiivsed ja negatiivsed küljed? Lihtsustatult võiks hinnakujunduse jagada neljaks etapiks: sise- ja väliskeskkonna analüüs ehk hinda mõjutavad faktorid, hinnaeesmärkide määramine, hinnakujundusmeetodite valik ning hinnapoliitika väljatöötamine. Liiga madalad hinnad viivad ettevõtte majandusraskustesse, liiga kõrged hinnad aga takistavad müüki ja viivad samuti ettevõtte majandusraskustesse. Oma tootele või teenusele tuleb leida optimaalne hind. 1. Kulupõhine hinnakujundus on kõige lihtsam hinna määramise meetod, kus toote

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun