Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ekspress Grupp - referaat (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TARTU ÜLIKOOL
Majandusteaduskond
Ettevõttemajanduse instituut

EKSPRESS GRUPP
Referaat



Tartu 2011

SISUKORD


SISUKORD 2
1.Tutvustus 3
2. Tähtsamad sündmused 4
3.Ülesehitus 5
4. Konkurentsieelised 6
5. Strateegia 7
6.Kokkuvõte 8
7. Viidatud allikad 9

1.Tutvustus


Ekspress Grupp sai alguse 1989. aastal nädalalehega Eesti Ekspress, alates 1992. aastast kirjastatakse ka ajakirju ning nüüdseks on Ekspress Grupist saanud suurim trükimeedia kontsern Eestis - üle 60% Eesti elanikkonnast ja ligi 80% eestlastest on Ekspress Grupi toodete tarbijad. Ekspress Grupi põhiline tegevusala on ajakirjade kirjastamine .Ekspress Grupp kuulub Eesti suurimate meediaettevõtete hulka. Ettevõtte esmane registreerimine ettevõtteregistris toimus 27. septembril 1995 AS Avolemb nime all. Pärast ettevõtteregistri tegevuse lõpetamist registreeriti Ettevõte äriregistris 13. detsembril 1995 AS Meediakorp nime all. Ettevõte nimetati 29. juulil 1998 ümber Aktsiaseltsiks Ekspress Grupp ning selle nime all on sellest ajast
Vasakule Paremale
Ekspress Grupp - referaat #1 Ekspress Grupp - referaat #2 Ekspress Grupp - referaat #3 Ekspress Grupp - referaat #4 Ekspress Grupp - referaat #5 Ekspress Grupp - referaat #6 Ekspress Grupp - referaat #7 Ekspress Grupp - referaat #8 Ekspress Grupp - referaat #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jankupoiss Õppematerjali autor
Referaat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
132
doc

Massikommunikatsiooni ja Eesti ajakirjanduse ajalugu

20. sajandi algus. - Diferentseerunud ajalehefirma: toimetustöö eraldub trükkimisest ja administreerimisest. Toimetustöö muutub kollektiivseks ja spetsialiseerub vastavalt sisemisele tööjaotusele. Anonüümsuse kadumine tõstab ajakirjanike tuntust, aga ka vastutust. Eestis: Esimese maailmasõja ajast 1920. aastateni. - Professionaalsete organisatsioonide asutamine: ajakirjandus hakkab funktsioneerima sotsiaalse institutsioonina. Ajakirjanikud eralduvad teistest elukutsetest kui omaette grupp ­ tunnetatakse professionaalset identiteeti. Kerkib küsimus, keda võib nimetada ajakirjanikuks. Ilmuvad erialase pädevuse, hariduse ja ametioskuste nõudmised. Eestis eriti selgelt 1930. aastail. - Professionaalselt kontrollitav ajakirjandus: elukutset esindav organisatsioon on küllalt tugev, et selgelt määratleda ja kaitsta oma liikmete huvisid. Teataval määral kontrollitakse alalepääsu, on olemas eetikareeglid. Seda ajajärku Eestis ei ole olnud ­

Sotsiaalteadused



Meedia

Kommentaarid (1)

MerlynLeiman profiilipilt
Merlyn Leiman: hea materjal , sain kasulikku abi
19:35 26-03-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun