Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliste nimetustega tituleeritakse kaasaja ühiskonda?
  • Millised on industriaalajastu ja teenindusajastu töö kõige olulisemad erinevused?
  • Mis on materjaalste kaupade ja teenuste peamised erinevused?
  • Millest koosneb teenus?
  • Mida tähendab definitsioon Teenus on terviklik külastuselamus?
  • Mille põhjal annab kl hinnangu teenuse kvaliteedile?
  • Mis on teenuse tehniline kvaliteet?
  • Mis on funktsionaalne kvaliteet?
  • Kuidas mõjutab kl poolt tajutavat kvaliteeti teenusepakkuja maine?
  • Millest koosneb teenindusprotsess?
  • Mis on klienditeekond?
  • Kes osalevad teenindusprotsessis?
  • Milliseid pädevusi vajab klient oma rolli täitmiseks teenindusprotsessi?
  • Miks on see nii tähtis?
  • Miks on teenindamise olemuse mõistmiseks vaja tunda filosoofiat?
  • Miks on teenindamisel vaja mõista vabaduse olemust ja tähtsust inimesele?
  • Mida tunneb in kui see puudub?
  • Kui isiksus miks tuleb sellega arvestada?
  • Mis juhtub kui teenindaja kohtleb klienti kui indiviidi?
  • Kuidas isel-te tervik- e holistilisest printsiibist lähtuvat teenindusorganisatsiooni?
  • Kuidas see piltlikult ilmneb teeninduses?
  • Mida tähendab teeninduslik pakkumine?
  • Kuidas väljendub teeninduses võõrandumine?
  • Mida tähendab veaolukord?
  • Mistahes veaolukorras?
  • Miks peab teenindaja suutma koheselt otsustada ja tegutseda õigesti?
  • Millised peaksid olema vastavad protseduurid?
  • Miks ei ole see õige?
  • Milline väljend oleks õige ja miks?
  • Milline on kehtestav käitumine?
  • Millisel viisil väljendub teenindustöötajate agressiivne eirav ja alistuv käitumine?
  • Mida peab teenindaja tegema ja silmas pidama et suhtlusprotsess hästi õnnestuks?
  • Millised on peamised suhtlusviisid?
  • Kes vastutab teeninduses suhtlemise õnnestumise eest?
  • Miks on teeninduses väga tähtis esmasmulje?
  • Milline on töötaja teeninduslik väljanägemine?
  • Mis vahe on ametijuhendil ja teenindusstandardil?
  • KUIDAS TULEB TEHA?
  • Mida tavaliselt sätestab teenindusstandard?
  • Miks on oluline teenindajal meeles pidada Käitumine mõjutab käitumist?
  • Kuidas saab teenindamisel ära kasutada mina-tasandite teooriat?
  • Millise eluhoiaku korral saab üldse toimuda teenindamine?
  • Kuidas saab seda väljendada?
  • Kuidas tuleb toimida teenindajal kiituste ja komplimentide puhul?
  • Kes on eri- ja eristavate vajadustega kliendid?
  • Mida tuleb teenindajal teada ja teha selleks et paremini müüa?
  • Kes on siseklient miks on tähtis tema hea teenindamine?
  • Kes teenindavad siseklienti?
  • Millised on juhi teeninduslikud fuktsioonid?
  • Kuidas saab töötaja täita oma rolli ev toodete ja teenuste turundajana?
  • Millised on töötaja enda võimalused tööpinge ja stressi vähendamiseks?
  • Mis on teeninduskultuur?
  • Kuidas mõjutab tkultuur v selle puudumine org-i edukust?
  • Kuidas mõjutab koha riigi linna jne mainet?
  • Millisel moel saab tkultuur kujundada külastajate hinnangut maalekohale ja rahvale?
  • Kuidas mõjutab in-te kasvamist?
Vasakule Paremale
Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #1 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #2 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #3 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #4 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #5 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #6 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #7 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #8 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #9 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #10 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #11 Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 217 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kallas85 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Teenindusfilosoofia- ja teeninduse alused, konspekt

Raamatud: ,,Inimeselt inimesele." Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat ­ Heli Tooman & Aare Mae ,,Teeninduskunst" ­ John Tschohl ,,Sellised nad on ­ Venelased" ,,Parem teenindamine" ­ Lars-Olof Naessen ,,Kallista oma kliente" ­ Jack Mitchell ,,Tippteenindaja raskused ja rõõmud" ­ Kristin Anderson & Ron Zemke ,,Ole meie külaline" ­ Disney instituut ,,Kallista oma töökaaslasi" ­ Jack Mitchell ,,Töö lõpp" ­ Jeremy Rifkin Teenindusühiskonna areng ja teenindusfilosoofia Mis on filosoofia? ­ Mõttetarkus Eesti teeninduse head ja vead Head: Head teenindamist väärtustatakse üha rohkem Head teenindamist kohtab üha rohkem Üha rohkem on häid teenindajaid Üha rohkem on teadlikke ja nõudlike kliente Vead: Vähene kliendikesksus ja ebapiisav teeninduskvaliteet Teeninduskvaliteedi kõikumine Ebapiisav orienteeritus kvaliteedile, teenindusele, ärile Ebapiisavad teenindus- ja turundusalased teadmised ning võõrkeeleoskus Ebapiisav koostöö

Turismi -ja hotelli...
thumbnail
25
doc

Ettevõtluse alused - eksami kordamisküsimused

Eksamiinfo ja kordamisküsimused Eksam koosneb 20st küsimusest, millest igaüks annab 1,5 punkti). Küsimused on valikvastustega testi vormis. Eksamile võtta kaasa kirjutusvahend ja isikut tõendav dokument, midagi muud vaja ei lähe (ega kasutada ei tohi). Küsimused katavad kogu läbitud temaatikat, seega võiks lihtsalt ütelda, et vaadake kogu materjal üle. Et seda saaks süsteemsemalt teha ja olla kindel, et midagi olulist vaatamata ei jää on allpool toodud loetelu põhiteemadest/küsimustest. Kui loengu/seminarimaterjalid piisavat vastust ei anna, tuleb pöörduda õpiku poole. Märkus: oluline on süsteemne ülevaade, põhitõed, loogika ­ st erinevaid definitsioone ja loetelusid (täpselt) pähe taguda pole vaja, samas tööd peaks ikka tegema. Põhiosa punktidest tuleb kodutööde baasilt kuid eksami roll seisneb kogu materjali terviklikus ülevaatamises. Kordamisküsimused: 1. "Ettevõtlus" ja "ettevõtja" ­ põhimõisted ja nende areng. (Orienteeruvalt tunda vä

Ettevõtlus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise asemele. Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti.

Turismiettevõtlus
thumbnail
20
docx

Teatriteaduse alused (kordamisküsimused)

MÕISTED: Theatron ­ vaatemängu koht, vaatamise viis Etenduskunstid ­ laiem valdkond kui teater, hõlmab tantsu, tsirkust, muusikat, tegevuskunsti ­ etenduslikke kunstiliike Näitekunst ­ teatri ja näitlemise sünonüüm Teater ­ a) kindlat tüüpi hoone, mis jaguneb lavaks ja saaliks ­ need on kokkuleppelised etendajate ja vaatajate alad b) teatud tüüpi käitumine: teatraalsed igapäevasituatsioonid, rollide võtmine, stsenaariumi järgimine jne. Sotsiaalsed ja kultuurilised normid teatris, mis reguleerivad teatritöötajate ja publiku käitumist. c) kunstiliik d) institutsioon, mille tegevust reguleerib etendusasutuse seadus. Näidend ­ draamavormis kirjanduslik tekst, teatris esitamiseks mõeldud dialoogiline tekst. Lavastus ­ kirjaniku, lavastaja, näitlejate, kunstnike, heliloojate jt koostöös loodud teos, mida esitatakse reaalses teatriruumis. Virtuaalne kunstiteos, mis realiseerub etendustes. Lavastus on invariant, kõigi toimuvate etenduste ühisosa. Etendus

Draama õpetus
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE ­ OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...

Turismi -ja hotelli...
thumbnail
46
doc

Õiguse aluste kordamisküsimused

ÕIGUSE ALUSED 2011/2012 KORDAMISKÜSIMUSED EKSAMIKS 1. Mis on riiki kui organisatsiooni iseloomustavad tunnused? · Avalik võim · Territoorium, millel see avalik võim kehtib · Rahvas, kes elab sellel territooriumil ja on riigivõimuga õiguslikult seotud. Seega on riik erilisel viisil organiseerunud rahvas, kes teostab teataval territooriumil suveräänset võimu. Riigil on 3 põhitunnust: 1)territoorium Territooriumi moodustavad maa-ala, maapõu, õhuruum ja kui tegu on mereriigiga, siis ka territoriaalvesi. Riigi alla kuuluvad tinglikult ka selle riigi lipu all liikuvad alused ning teistes riikides asuvad saatkondade territooriumid. Riigi territooriumi määrab riigipiir, mis määrab ühtlasi ka riigi suveräänsuse ulatuse. Riigipiiri rikkumine on alati karistatav. 2)rahvas/elanikkond Rahvas moodustub kõigist antud riigi alal elavatest ja selle seadustele alluvatest isikutest. Olenevalt oma sidemetest ant

Uurimistöö meetodid
thumbnail
269
docx

Õiguse alused eksami kordamisküsimused

TALLINNA ÜLIKOOL ÜHISKONNATEADUSTE INSTITUUT ÕIGUSE ALUSED Loengukonspekti alus Lektor Aare Kruuser Tallinn, 2015 SISUKORD PROGRAMMI KORDAMISKÜSIMUSED ÕIGUSE ALUSED. ÕIGUSTEADUSE PÕHIMÕISTED SISSEJUHATUS ÕIGUSTEADUSESSE 01 SISSEJUHATUS 02 ÕIGUSE ROLL ÜHISKONNAS. Miks peab õigust tundma 03 ÕIGUSLIK REGULEERIMINE 03.1. RIIK JA ÕIGUS. PÕHIMÕISTED REFERAADID JA ESSEED TEEMADE KAUPA VASTUSED KORDAMISKÜSIMUSTELE Õigusvõime, sest Igal füüsilisel isikul on ühetaoline ja piiramatu õigusvõime............................5 PROGRAMMI KORDAMISKÜSIMUSED TEEMADE KAUPA..............................................5 MIS ON ÕIGUS. MIKS PEAB ÕIGUST TUNDMA..........................................................148 SOTSIAALNE REGULEERIMINE....................................................................................148 Sotsiaalsete normide mõiste ja põhitunnused.....................................

Õiguse alused
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

· Milline on traditsiooniline majanduse strukturaalne jaotus? · Milline majandussektor areneb nii kogu maailmas kui ka Euroopas, sh Eestis, kõige kiiremini ja loob kõige rohkem uusi töökohti? · Miks peavad paljud autorid vajalikuks mitte sektoritepõhist (primaar-, sekundaar- ja tertsiaarsektor) vaid tegevustepõhist (tootvad ja teenindustegevused) lähenemist? · Mis on filosoofia? · Mis on teenindusfilosoofia olulisemad alustalad? · Miks on teenindusfilosoofia seisukohast olulised mõisted ,,vabadus" ja ,,valikuvabadus"? · Kuidas te ennast tunnete, kui teid on kellegi teise poolt asetatud sundolukorda? · Kuidas tunneb ennast klient, kui ta on teenindaja poolt asetatud sundolukorda? · Mida tähendab terviklik ehk holistiline vaateviis? · Mis vahe on sõnadel ,,isiksus" ja ,,indiviid". Kelleks teie ennast peate? Kes on sellest vaatenurgast kliendid? Põhjendage.

Klienditeenindus



Lisainfo

Aine kordamisküsimused ja vastused eksamiks.

Kommentaarid (3)

Mimsil profiilipilt
Mimsil: Hea materjal, aitas kiiresti küsimustele vastused saada :)
17:26 12-12-2013
puuslik profiilipilt
puuslik: Selge ning arusaadav ja õigete vastustega :)
20:42 12-11-2012
ketz747 profiilipilt
ketz747: Tuli täiega kasuks! Aitäh! :)
21:38 14-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun