Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaamiõpetuse eksam (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tähendab mõiste reklaam?
  • Milline on reklaami koht avalike suhete juhtimises?
  • Milliseid meediume võib kasutada koos?
  • Millised on reklaamitegevuse ajendmotiivid?
  • Kuidas levis info kauba kohta möödunud sajandil 20 saj Alguses?
  • Milline on kaubareisijate ja reklaamiagentide roll kaubareklaami levitamisel?
  • Milliseid põhilisi Eesti tegutsevaid reklaamiagentuure te teate?
  • Kuidas on nende töö korraldatud?
  • Millised Eestis tegutsevaid võrgureklaamiagentuure te teate?
  • Kuidas on nende töö korraldatud?
  • Milliseid inimese poolt reklaami tajumise iseärasusi tuleb reklaamitegevuses arvesse võtta?
  • Milline on Teie arvates reklaami sotsiaalne roll?
  • Mida tähendavad psühholoogias mõisted "hoiak" "isikuslik või grupimotivatsioon"?
  • Millised on reklaamsõnumi peamised osad?
  • Millised on reklaamtekstide põhimudelid?
  • Mis on firmareklaam?
  • Mis on firma imago?
  • Millised tegurid seda mõjutavad?
  • Mis on firmastiil?
  • Mida tähendab mõiste "ärinimi" ja milline on selle roll reklaamis?
  • Mida tähendab mõiste "kaubamärk" ja "kauba mark"?
  • Mille poolest need sarnanevad ja erinevad?
  • Kuidas toimub kaubamärkide õiguslik kaitsmine?
  • Milliseid kaubamärkide kasutamise reegleid te teate?
  • Milliseid reklaamteksti kujundamise reegleid te teate?
  • Millised on otsese postireklaami põhilised iseärasused?
  • Milliseid nõudeid esitatakse selle kujundusele?
  • Mida tuleks veel silmas pidada?
  • Milliseid välisreklaami liike te teate?
  • Millised on välisreklaami paigutusele ja kujundusele esitatavad põhinõuded?
  • Millised on trükireklaami põhiliigid?
  • Millised on raadioreklaami põhilised iseärasused?
  • Milliseid põhilisi internetitehnoloogiaid reklaamis kasutatakse?
  • Millised probleemid ja perspektiivid on seotud Interneti kasutamisega reklaami otstarbel?
  • Millistest nõuetest tuleb kinni pidada reklaami esitamisel elektroonsete massiteabevahendidte abil?
  • Mida tähendab mõiste "näitusürituste klassifikatsioon"?
  • Millised on näitusele paigutavate reklaamile esitatavad põhinõuded?
  • Missugused on põhierinevused reklaamimisel ühe- ja mitmekeelses keskonnas?
  • Missugused on Rahvusvahelise Kaubanduspalati rahvusvahelise reklaamikoodeksi põhisätted?
  • Milliseid Eesti vabariigi reklaamialaseid seadusakte te teate?
  • Kuidas toimub Eestis autoriõiguste kaitse reklaami valdkonnas?
  • Mis on reklaamitegevuse juhtimine?
  • Milliseid funktsioone selles eristatakse?
  • Mis on reklaamikampaania strateegia ja taktika?
  • Missugustest osadest koosneb harilikult reklaamikampaania läbiviimise plaan?
  • Kuidas koostatakse reklaami eelarve ja millised selle hindamisviisid on olemas?
  • Missuguseid massiteabevahendite reklaamialase efektiivsuse hindamise meetodeid on olemas?
  • Mis on "reiting" ja milliste näitajatega saab seda iseloomustada?
  • Mis on reklaaminduses meediameetria ja meediaplaneerimine?
  • Kuidas hinnatakse reklaami efektiivsust?
  • Millist reklaamiversiooni testida?
  • Kuidas kontrollida?
  • Missuguse sagedusega tuleb s�numit edastada?
  • Milliseid reklaami efektiivsuse hindamise viise on olemas?
  • Missugune oli selle sõnumi suurus ja värvigamma?
  • Mida seal kujutati?
  • Mida soovitati teha?
  • Missugune sõnum huvitab Teid kõige rohkem?
  • Missugune sõnum kutsub Teid tootega lähemalt tutvuma?
  • Missugune sõnum ergutab Teid toodet ostma?
  • Missugune sõnum tõmbab Teie tähelepanu kõige rohkem?
  • Kuidas Te mõistate reklaami?

Lõik failist


Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused.
1.Mida tähendab mõiste reklaam ?
Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare , mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot , televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme , ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa. Reklaam võib olla suunatud tootele või tootjale. Tootereklaam on tootja või turustaja sõnum toote toetamiseks, millega tuuakse esile konkreetse toote omadused, funktsioonid, harud, eelised ja mud aspektid. Tootjareklaam loob soodsa pildi ettevõttest ja tema toodetest ning ei ole mõeldud mingi ühe toote müümiseks.
Reklaam on marketingi ning promotsioonitegevuse üks osa, on kommunikatsioon nõudja ning pakkuja vahel. Reklaamiteooria uurib seaduspärasusi, mis kirjeldavad reklaamsõnumi toimet sõltuvalt mitmesugustest objektiivsetest ning subjektiivsetest teguritest. Reklaamil on palju eesmärke ja seoseid turuprotsessidega. Toode sisendatakse tarbija teadvusesse, et ta tõmbaks tähelepanu, tekitaks huvi, kutsuks esile ostusoovi ja käivitaks ostutegevuse.
2.Milline on reklaami koht avalike suhete juhtimises?
Nii suhtekorraldus kui ka teabevahetus kasutavad sõnumi avalikustamiseks reklaami. Reklaam on avalikkusele lähenemise meetodite ja võtete kasutamise tulemus. Reklaam on ka erinevate suhtlusvormide kasutamise tulemus.
- reklaami kaudu informeeritakse avalikkust.
- Reklaam on kommunikatsioonivorm. Hea reklaami oluline aspect on õige meediumi valik, mis sõltub taas sõnumist, vastuvõtjast ja -käsutada olevast eelarvest.
Eristatakse siseseid ja väliseid meediume. Sisesteks meediumiteks on reklaamivahendid, mis on olemas või milliseid saab hõlpsasti
Vasakule Paremale
Reklaamiõpetuse eksam #1 Reklaamiõpetuse eksam #2 Reklaamiõpetuse eksam #3 Reklaamiõpetuse eksam #4 Reklaamiõpetuse eksam #5 Reklaamiõpetuse eksam #6 Reklaamiõpetuse eksam #7 Reklaamiõpetuse eksam #8 Reklaamiõpetuse eksam #9 Reklaamiõpetuse eksam #10 Reklaamiõpetuse eksam #11 Reklaamiõpetuse eksam #12 Reklaamiõpetuse eksam #13 Reklaamiõpetuse eksam #14 Reklaamiõpetuse eksam #15 Reklaamiõpetuse eksam #16 Reklaamiõpetuse eksam #17 Reklaamiõpetuse eksam #18 Reklaamiõpetuse eksam #19 Reklaamiõpetuse eksam #20 Reklaamiõpetuse eksam #21 Reklaamiõpetuse eksam #22 Reklaamiõpetuse eksam #23 Reklaamiõpetuse eksam #24 Reklaamiõpetuse eksam #25
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Anu Samberg Õppematerjali autor
Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sisendite (eelkõige tööjõu) hindade tõusuga ei ole üldjuhul enam võimalik oma äri üles ehitada

Turunduse juhtimine
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

...........................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus......................................................................9 2.2 Reklaamipsühholoogia ,,kuldreeglid"................................................................11 2.3 Reklaamsõnumi ülesehitusest............................................................................12 2.4 Reklaam, kui protsess.........................................................................................14 2.5 Reklaam ja hoiakute muutmine..........................................................................15 2.6 Margiteadvus......................................................................................................17 III Mõjumehhanismid & psühholoogilised efektid................................................18 3.1 Mõjumehhanismide üldliigitus................................

Psühholoogia
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

kasutatavad ka poliitilises propagandas ja olmelises psühholoogilises mõjustamises. Reklaami ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami edastamise vahendeid on palju ­ Internet, raadio, TV, ajalehed, ajakirjad, plakatid, pakendid, tooted ise, reklaamiprospektid, reklaamkirjad, videokassetid jm. Reklaami esmaseks funktsiooniks on eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Reklaam peab ärgitama tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid, kaasa aitama toote/teenuse levikule ning kujundama välja teatud püsivad eelistused mingi kauba või teenuse suhtes, kujundades seega oma kindla tarbijaskonna, kes on sellele firmale või tootele lojaalne. Eduka reklaami üheks aluseks on toote või teenuse erilise nime loomine või kasutuselevõtmine. Laiemas mõttes kujutab reklaamipsühholoogia endast kogu psühholoogia metoodilisteoreetilise arsenali rakendamist reklaami

Meedia
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogi a"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt.

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse eriala EV-2-S-E-tar Mait Adoma Reklaam internetis- selle plussid ja miinused Ainetöö Juhendaja Priit Tannik Tartu 2012 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused SISUKORD Sissejuhatus...................................................................................3 1. Reklaami ajaloost.............................................................................4 2. Reklaam internetis............................................................................5 3. Internetiturunduse jagunemine..............................................................6 4. Reklaamivõimalused internetis..........

Ainetöö
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strateegia....................................................................9 2

Turunduse alused
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saada rohkem tagasisidet internetis olles. Kõigil reklaamiliikidel on oma eripära, millel on oma tugevused ja ka nõrkused

Massikommunikatsiooni ajalugu
thumbnail
21
pptx

MIS ON REKLAAM?

juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ... on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. L.Priimägi (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara ... on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi (Wells, Burnett, Moriarty). ... teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil

Reklaam




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun